Gå til innhold

Hva er de kjedeligste Snapchatene du får?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ørjan Burøe er definitivt den kjipeste kjendisen jeg har på snap. Skal faktisk inn å slette han nå når jeg tenkte på det, for det er jo helt meningsløst å ha han der. Klikker jo være igjennom storyen hans uten å se på.

Av venner og familie synes jeg det er vanskelig å plukke ut fordi jeg stort sett bryr meg om det de snapper. Søstra mi snapper kanskje i overkant mye til tider. Snapper samme hendelse liksom igjen og igjen, pluss at hun både sender snapper og legger samme ut på storyen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Andre folks unger... Har ei bekjent som stadig sender videosnutter av alt ungene hennes gjør. Det finnes ikke interessant for andre...i tillegg så syntes jeg ikke noe om å eksponere barn på den måten. Eller 20 videosnutter av en konsert jeg ikke er på...gad, hadde jeg villet se så hadde jeg vært der, ikke lyttet på med dårlig lydkvalitet via snap :P Og fulle folk... festen er ikke like kul på snap som du tror der du står med 10 i promille ;) 

Har en kompis derimot som sender morsomme "puns"... feks bilde av et veiskilt som heter "analsvingen" og tekster selv med "enveiskjørt", eller bilde av en kaffekopp og og regnværet med teksten "regn og friele, nesten som å være i Bergen". -Den type "hverdags snaps" finner jeg mer underholdene :) 

Anonymkode: b8246...6f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av barn som ikke gjør noe som er spesielt morsomt eller søtt annet enn for foreldrene. Selfie snapper, har ei som legger ut selfie med tekster som "regn i dag da gitt" "god helg folkens" osv bare for å sende bilde av seg selv med søtt filter. 

Anonymkode: ec516...65d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ensformige. Bare ungene, bare hunden, bare selfies. Jeg liker å få bilder av unger. Men ikke tre HVER dag. 

Anonymkode: 394ab...edc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kun noen få familiemedlemmer og mine beste venninner. Men (dessverre) så har jeg også 4-5 arbeidskollegaer. Kontoen ble laget på en hyttetur for flere år siden. Snap var helt nytt da, og hun ene laget kontoen for meg, og la til de andre. Vel. Jeg syns ikke det er så spennende å følge de, men jeg bare får meg ikke til å slette de 😏

De verste snapene er av et og samme barn, og ALT han foretar seg. Samt selfies sammen med mammaen. Og også når noen feks er i dyreparken, og man får 20 bilder etterhverandre av forskjellige dyr 😳

Anonymkode: 779f0...4ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halvferdig strikketøy😴

Samme katten, over and over

har ei venninne som sender hverdagssnapper ,men med en vittig kommentar eller puns.             Det er gøy🙃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svett fjes og teksten puh, ferdig med 7 intervaller på mølla. Snittfart 10,24 kmt

 

Hver gang hun trener....

Anonymkode: 5ba2e...ec0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Barn!!! Har ei som har fått tvillinger, snapper 14-20 snaper hver dag om de ungene... type, skal spise pølser, nettopp spist pølser, skal såve, vil ikke såve.. 😑😫😬

Anonymkode: 1bdb1...63a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snap av katter og hunder som sover, spiser, ser og løper. 

En som sender selfie nesten hver morgen. Koselig at hun ønsker meg god morgen, altså, men alt med måte. 

En som skriver lange avhandlinger på chaten om hva hun har gjort i dag, type vasket gulv eller malt sammen med kjæresten. 

Poster anonymt for jeg blir flau over å være så negativ 🙈😝

Anonymkode: fff6f...e43

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Ferdig med ukeshandlingen" også bilde av handleposer ... hver ... eneste ... fredag ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alkohol i solnedgang... 🍷🌅 (inspirert av annen tråd her inne 😁)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, MammantilNurket skrev:

"Ferdig med ukeshandlingen" også bilde av handleposer ... hver ... eneste ... fredag ...

Hvem er det som ukeshandler på en fredag?😅

Anonymkode: 510cd...394

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvem er det som ukeshandler på en fredag?😅

Anonymkode: 510cd...394

Det gjør jeg. Men jeg sender ikke snap av det da 😂

Anonymkode: 6c0c9...1cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Darwinia:-)

Bilder av alkoholen som fetteren min har tenkt å konsumere i løpet av lørdagskvelden.

Jada....du skal drikke deg dritings.....igjen......Zzzzzzz....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...