Gå til innhold

Barnefar ønsker ikke barnet


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg er ei jente/dame på 26år og min tidligere samboer/barnefar er 29år. Vi har vært samboere i 5år. Vi har hus, bil, full jobb og utdanning. Så vi planla at nå skulle vi få barn, dette et ønske fra begge. Vi kjøpte ny bil i mai og gledet oss til sommeren da vi hadde mange planer i det nye huset. En dag kom han hjem og sa han plutselig var usikker på forholdet og at vi ikke passet sammen. Vi tok en god prat og dagen etterpå hadde jeg positiv graviditetstest, det svartna helt for han. Han sa han ikke ville ha barnet og jeg måtte ta abort. 

Vi bodde fortsatt sammen og vi dro på sykehuset for en abort. Jeg klarte overhode ikke gjennomføre. Han var kald og holdt avstand fra meg, jeg spurte flere ganger er det slutt mellom oss skal jeg dra!? Da sa han nei, jeg vet ikke jeg er usikker... plutselig kom han å sa at det er slutt og det for alltid. Deg og barnet gir jeg faen i... dere er luft.

jeg vet han har god kontakt med ei kollega som akkurat er fylt 20år. Han har innrømt at de har god kontakt og han har hatt følelser for hu.. de er sammen nesten hver dag nå, og han gjorde det slutt med meg for ca 1mnd siden. Fortår ikke at han kan bytte meg ut med ei som var russ i fjor!!! 

Jeg vet jeg blir alenemor og forstår ingen ting da han har maset mest på barn. Er utrolig knust.

Noen som har opplevd noe lignende? Kan han komme tilbake? Han sa han elsket meg helt frem til dagen han gjorde det slutt. Hva kan jeg forvente? Vil det gå et lys opp for han? 

 

 

Anonymkode: 06df5...f54

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Fortsetter under...

Huff, så leit for deg å oppleve s¨ånt! men det viser jo bare hvor umoden og teit han er , og du fortjener helt klart en million ganger bedre!   ikke forvent noe av han.    You can't put a flower in an asshole , and call it a vase :)  

send gjerne en pm om du trenger å snakke, har selv vært i samme situasjon

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...