LillaMe

Termin i 2018 i Trondheim

11 innlegg i emnet

Hei! Er det flere som bor i Trondheim og har termin til neste år? Er førstegangsgravid med termin i mars :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 13.7.2017 den 17.34, LillaMe skrev:

Hei! Er det flere som bor i Trondheim og har termin til neste år? Er førstegangsgravid med termin i mars :)

Jeg har! Er 7+3 i dag. Hva med deg? :) 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så gøy! Er akkurat 10 uker i dag :) er du også førstegangsfødende? 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, førstegangs og ikke planlagt i det hele tatt :klaske: Men barnet er hjertelig velkommen fordet altså :) Men litt av et sjokk kan du si. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skjønner at det er et sjokk, det blir jo en omveltning. Hvor gammel er du? Er 28 jeg :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, det blir veldig spennende..Livet tok en litt annen retning enn vi hadde planlagt, men vi gleder oss begge to. Jeg er 26 :) 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

Er selv student, så det er ikke helt ideelt. Men det passer vel egentlig aldri å få barn. Gleder oss vi også :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du planlagt tidlig ultralyd eller tar du det bare som det kommer? Selv skal jeg på ul denne uka, er kjempespent. Trenger å få en bekreftelse på at det faktisk er noe inni der, siden dette kom som lyn fra klar himmel :) 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var på tidlig UL da jeg var 9 uker på vei :) veldig betryggende å se at alt så bra ut. Masse lykke til :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da fikk jeg se en sprell levende liten reke i går :) Alt føles mye bedre nå, så deilig å vite at alt er bra :D 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så godt å høre :) vi skal på ny UL snart i uke 13, er så spent! Hvis alt er bra da så deles nyheten med alle. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

Artikler fra forsiden