Gå til innhold

❤September gjengen❤


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

15 timer siden, Løvetann81 skrev:

Hei! 

Om tykkelsen er bra på Torsdag, er du klar for innsett. ( etter to dager med progesteron)

Har erfart at klinikken gjerne setter opp time etter hva som passer de best.

Har vært igjennom fire fryseforsøk,og hatt innsett mellom dag 14-18.

 

Lykke til😊

Oii, så da kan jeg få innsett alerede mandagen etter? 😱😱 De har stengt på søndag, og regner meg lørdag er for kjapt.

 Tusen takk 😊😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 27.8.2017 den 1.34, Sofapute skrev:

Hvordan går det med dere?? 

Jeg er på dag 6 med Progynova,  og liker ikke bivirkningene 😱 

Skal inn å sjekke tykkelsen på hinna på torsdag. Lurer på når det er vanlig med innsett i styrt syklus med fryseforsøk..noen som har erfaring her?

Stort sett dag 14-15 her, hatt minst 15 fryseforsøk😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, Sabelfisk skrev:

Stort sett dag 14-15 her, hatt minst 15 fryseforsøk😂

Oi shit 😱 hvordan klarer du å fungere? Ble helt satt ut av negativt forsøk.

Stakkars  deg! ❤

Vi har 4 egg på fryst. 2 og 2 sammen. Så kun 2 fryseforsøk. Planen er å stoppe etter disse 👍 Håper jeg klarer la det ligge...

Er heldig og har to med forrige mann. Men synd for samboeren at han ikke skal då oppleve å bli far. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Sofapute skrev:

Oi shit 😱 hvordan klarer du å fungere? Ble helt satt ut av negativt forsøk.

Stakkars  deg! ❤

Vi har 4 egg på fryst. 2 og 2 sammen. Så kun 2 fryseforsøk. Planen er å stoppe etter disse 👍 Håper jeg klarer la det ligge...

Er heldig og har to med forrige mann. Men synd for samboeren at han ikke skal då oppleve å bli far. 

 

Begynte med ivf for snart 11 år siden. Har hatt 4 spntanaborter og fått 3 barn, 2 biologiske. Hadde egentlig sagt stopp for noen år siden men  så var det disse fryseeggene da, som blir destruert om et år. Fant ut vi prøver de, vi har det så fint med vår lille gjeng, så om det ikke funker så går det også fint. Har også 4 egg i 2 strå, men vil bare sette inn et om gangen. Så disse forsøkene er over lang tid, er vel nærmere 20 innsett tror jeg. Har dere hatt mange forsøk? Håper inderlig dere lykkes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, mei3 skrev:

Da er uttaket overstått, og de gikk ut 19 egg!! Spent på hvordan det går i morgen 😀

 

så spennende, litt av en fangst🤗Håper de fleste henger med i morgen😃

Anonymkode: bb3c5...c1f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 28.8.2017 den 16.43, Sabelfisk skrev:

Begynte med ivf for snart 11 år siden. Har hatt 4 spntanaborter og fått 3 barn, 2 biologiske. Hadde egentlig sagt stopp for noen år siden men  så var det disse fryseeggene da, som blir destruert om et år. Fant ut vi prøver de, vi har det så fint med vår lille gjeng, så om det ikke funker så går det også fint. Har også 4 egg i 2 strå, men vil bare sette inn et om gangen. Så disse forsøkene er over lang tid, er vel nærmere 20 innsett tror jeg. Har dere hatt mange forsøk? Håper inderlig dere lykkes!

Oii. Men godt du har barn fra før!  😀❤

Dette er første forsøk. Mislykket fersk i juni. Jeg hadde bestemt meg for å ikke bli gravid etter 33 år. Det er 2 år siden... Så vi gir oss nok etter siste frys. Lykke til til dere 😊😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, mei3 skrev:

Da er uttaket overstått, og de gikk ut 19 egg!! Spent på hvordan det går i morgen 😀

 

Ja, nå er jeg spent på oppdatering her! 😁😁 tvi tvi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er 9 normalt befruktet og et de ville følge med litt ekstra. De skulle observere utviklingen et døgn til før vi skulle ta en avgjørelse på om vi skal sette inn eller fryse alle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har uttak på fredagen.  Har hatt 3 runder med sprøyter. Det har blitt et uttak og et innsett, men ingen på frys. Nå ser det ut til at det blir mange egg på fredagen. Det blir ikke noe ferskforsøk , siden jeg ligger i fare sonen til kraftig overstimulering.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, mei3 skrev:

Da er 9 normalt befruktet og et de ville følge med litt ekstra. De skulle observere utviklingen et døgn til før vi skulle ta en avgjørelse på om vi skal sette inn eller fryse alle.

Samme antall som meg. 9 befrukta. Fikk satt ett inn og fire på frys. Skal tine de to første i nesre uke om alt ser bra ut på kontroll i morgen 😱

Håper du får satt inn 😊😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Håperpåentil skrev:

Jeg har uttak på fredagen.  Har hatt 3 runder med sprøyter. Det har blitt et uttak og et innsett, men ingen på frys. Nå ser det ut til at det blir mange egg på fredagen. Det blir ikke noe ferskforsøk , siden jeg ligger i fare sonen til kraftig overstimulering.

 

Så kjedelig at det ikke blir innsett!  Men fantastisk hvus du kan få flere på frys ❤ventetiden føles uendelig lang nok fra før 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

22 timer siden, mei3 skrev:

Da er 9 normalt befruktet og et de ville følge med litt ekstra. De skulle observere utviklingen et døgn til før vi skulle ta en avgjørelse på om vi skal sette inn eller fryse alle.

kan jeg spørre hvorfor de skal vurdere om du skal sette inn eller ta alle på frys? Overstimulert?

Anonymkode: fc288...262

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Sofapute skrev:

Så kjedelig at det ikke blir innsett!  Men fantastisk hvus du kan få flere på frys ❤ventetiden føles uendelig lang nok fra før 

Ja det er jo litt kjedelig men forhåpentligvis får vi noen på frys da😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, Anonym bruker skrev:

kan jeg spørre hvorfor de skal vurdere om du skal sette inn eller ta alle på frys? Overstimulert?

Anonymkode: fc288...262

De vurderte det pga overstimulering. Men har fått klarsignal, så det blir innsett i morgen 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, mei3 skrev:

De vurderte det pga overstimulering. Men har fått klarsignal, så det blir innsett i morgen 😀

Hurra!! :D

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ha innsett på tirsdag 👏😁 Utrolig spent på om egga overleve tiningen... Det får jeg vite på mandag 😱

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Sofapute skrev:

Jeg skal ha innsett på tirsdag 👏😁 Utrolig spent på om egga overleve tiningen... Det får jeg vite på mandag 😱

Krysser fingre og tær😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk😊

Dette er mitt femte ferskforsøk. Dette blir mitt tiende forsøk,-har fire ferskforsøk og fem fryseforsøk bak meg.

Og ei nydelig frøken som kom til på femte forsøk💕

Endret av Løvetann81
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Håperpåentil skrev:

Da har jeg hat uttak og fikk ut 20 egg. Så nå krysser jeg fingrene for at jeg får noen på frys☺️

Så bra!! Krysser fingrene for dagene som kommer 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...