Gå til innhold

❤September gjengen❤


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Andre som skal ha forsøk i september? Vi skal muligens ha fryseforsøk da😄lager en tråd her hvor vi kan følge hverandre. Velger å være anonym litt til, til vi er sikker på at det blir september😃

Anonymkode: bb3c5...c1f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • 2 uker senere...

Vi har blitt forespeilet første forsøk i september. Ikke fått datoer eller noe enda. Gru gleder meg  veldig :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Hei!

Jeg hører også til her,med forventet uttak i starten av September.

Dette er vårt første søskenforsøk privat etter to mislykkede ferskforsøk offentlig+ to frys.

Har ei jente som kom til på femte forsøk, og veien på søsken ble dessverre like lang...

Håper September er måneden for oss alle🤞🏼😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trådstarter Her! Da har vi snakket med klinikken og satser på innsett av eskimo i midten av september, starter på primolut så jeg får en ordentlig blødning før oppstart. Har ikke så store forventninger, ettersom jeg som regel aborterer, men har jo bært frem 2 friske barn så et lite håp er det vel lov å ha. Har vært av og på her inne i 11 år😥😥trodde egentlig vi var ferdige, men klarer ikke å la de siste eskimoene bli destruert, så vi gir det et forsøk😃 

Anonymkode: bb3c5...c1f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sannsynlig innsett i månedsskifte august/september, kan jeg få være med fordet? 😜🙈💕

Anonymkode: 89f18...cc6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Melder meg inn:-) Blir fryseforsøk nå, etter å ha mistet i MA. Fikk vite det når jeg var 13 uker på vei, så går det denne gangen så skal jeg ha oftere UL😊 Skal starte på progynova ved 1dag mens. Blir nok i slutten av august😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Slenger meg også på her, da det (forhåpentligvis) blir fryseforsøk i september ☺️ 

5 egg ligger nå og videreutvikles til blastocyster som (hvis alt går bra) skal fryses ned på mandag og innsett av det beste i neste syklus: september 🙏🏻 Veldig spent på om alle fem utvikler seg til blastocyster, eller om noen faller fra i helgen, noen som har erfaring? 

God helg 🦋

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann! 

Da er jeg tilbake igjen :)

Det negative forsøket i juni var som et hardt slag i trynet, og valgte å holde meg borte herfra, fokusere på ferie og familie.  

 

Oppstart Progynova i helgen ca. Så på Crione istedenfor Lutinus (maste meg til det;)) 

 

Lykke til alle sammen!! 

Endret av Sofapute
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hi her, skriver med nick nå. Begynner på primolut til søndag, satser på mensen ca 1. September og progynova start da,  innsett ca 14.😃 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ha første fryseforsøk nå. Lurer på om jeg kan be dem dyrke til blasto, eller hva er vanlig? Føler det er større sjanse for å lykkes da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått time privat i september, men vet ikke om første forsøk blir i september eller oktober. Melder meg inn her likevel :) Brukte alle embryoene våre forrige gang, så nå blir det nytt uttak. Førstemann er nå 13 mnd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 timer siden, Sofapute skrev:

Jeg skal ha første fryseforsøk nå. Lurer på om jeg kan be dem dyrke til blasto, eller hva er vanlig? Føler det er større sjanse for å lykkes da.

Vi dyrket alle embryoene til blastocyster forrige gang pga legen sa at mange embryoer ikke vil utvikle seg videre fra de er 2-3 dager gamle, og ved å dyrke dem lenger slipper man bortkastede forsøk hvor man setter inn et 3 dager gammelt embryo som ser bra ut den dagen, men ikke kommer til å utvikle seg videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Pobie skrev:

Vi dyrket alle embryoene til blastocyster forrige gang pga legen sa at mange embryoer ikke vil utvikle seg videre fra de er 2-3 dager gamle, og ved å dyrke dem lenger slipper man bortkastede forsøk hvor man setter inn et 3 dager gammelt embryo som ser bra ut den dagen, men ikke kommer til å utvikle seg videre.

Men må ikke det gjøres ved uttak? Ikke etter opptining? 

Anonymkode: bb3c5...c1f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Men må ikke det gjøres ved uttak? Ikke etter opptining? 

Anonymkode: bb3c5...c1f

Ikke nødvendigvis. Vi dyrket til 3 dager til å begynne med, deretter ble de opptint og vi brukte ett og dyrket resten videre til 5 dager og fryste dem igjen. Vet ikke om dette er en mulighet overalt da, dette var i utlandet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.8.2017 den 13.29, Pobie skrev:

Ikke nødvendigvis. Vi dyrket til 3 dager til å begynne med, deretter ble de opptint og vi brukte ett og dyrket resten videre til 5 dager og fryste dem igjen. Vet ikke om dette er en mulighet overalt da, dette var i utlandet.

Ble du gravid ved noen av forsøka? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Jeg blir med her. Jeg skal ha innsett i månedsskiftet august/ september. Jeg går på sprøyter nå, og skal på kontroll på fredag. Første gang jeg bruker suprecur og menopur, så veldig spent på hvordan det ligger an :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det med dere?? 

Jeg er på dag 6 med Progynova,  og liker ikke bivirkningene 😱 

Skal inn å sjekke tykkelsen på hinna på torsdag. Lurer på når det er vanlig med innsett i styrt syklus med fryseforsøk..noen som har erfaring her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Sofapute skrev:

Hvordan går det med dere?? 

Jeg er på dag 6 med Progynova,  og liker ikke bivirkningene 😱 

Skal inn å sjekke tykkelsen på hinna på torsdag. Lurer på når det er vanlig med innsett i styrt syklus med fryseforsøk..noen som har erfaring her?

Hei! 

Om tykkelsen er bra på Torsdag, er du klar for innsett. ( etter to dager med progesteron)

Har erfart at klinikken gjerne setter opp time etter hva som passer de best.

Har vært igjennom fire fryseforsøk,og hatt innsett mellom dag 14-18.

 

Lykke til😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende, dere er mye lenger frem i løypa enn meg :-) Jeg har "sniffa" første dose med synarela i dag! 

Lykke til ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, mei3 skrev:

Sofapute: håper ikke bivirkningene blir for ille.

Jeg skal selv sette el-sprøyta i dag, med uttak på tirsdag :-)

Så spennende!! :D første forsøk? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, nysjerrigpetra skrev:

Spennende, dere er mye lenger frem i løypa enn meg :-) Jeg har "sniffa" første dose med synarela i dag! 

Lykke til ;-)

Hehe 😀 synes Synarela gjekk veldig bra. Var utrolig surrete og overtrøtt,  lo mye 😁 lykke til ❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...