GĂ„ til innhold

IKM UKE 32 👍👌


SLURPÅ

Anbefalte innlegg

SÄ kjipt, UtgÄtt!

Har testet i dag, og den var blendahvit. Men sÄ fant jeg en tabell som sier at hcg i blodet ligger to dager etter den i urinen. SÄ da velger jeg  Ä vÊre optimistisk. Jeg mener, en gang mÄ det da endelig klaffe? Har visst ikm pÄ tirsdag og ikke mandag som jeg trodde. 

Har vÊrt en del svimmel i dag, men det kan ogsÄ vÊre pga varmen. 

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Fortsetter under...

Har ikke testet i dag, men tenkte Ä teste i morgen. Er da 10 dpo. Ingen nevneverdig symptomer, men har litt murring pÄ venste side og har vÊrt forferdelig trÞtt i dag. 10 timer sÞvn i natt, men allikevel sovet to lurer pÄ dagen. Dette kan sÄ klart vÊre alt annet ogsÄ. Det mest positive tegnet nÄ er veldig hÞy livmortapp som jeg stort sett ikke nÄr. NÄr jeg sÄ vidt nÄdde den var den ganske hard og lukket. Allikevel fÞles det ikke som klaff denne runden. 

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Heihei! Sniker meg inn her.. IKM en dag neste uke, usikker pÄ nÄr, da de siste syklusene har variert i lengde. 
Skal til gyn pÄ torsdag for kontroll etter Ä ha gÄtt fire mnd pÄ Metformin, Letrozol og Provera(har PCO, og ingen egglÞsning fÞr jeg startet pÄ medisiner). 

Har selvsagt hatt symptomer denne gangen ogsÄ, men om de er reelle eller innbilte er jo ikke godt Ä si..
Tett nese, kvalmebÞlger, trÞtt som fy, kramper i magen osv osv... 
Tenkte Ä prÞve Ä holde meg fra Ä teste frem til jeg skal til gyn, skal jo ta innvendig ultralyd uansett, sÄ fÄr vite det da om det skal vÊre noe..

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

10 minutter siden, Nölle_ skrev:

Har ikke testet i dag, lei av hvite tester. FĂ„r heller teste dersom tanta ikke kommer. â˜ș

Tenker det samme. Har lest at det kan ta opp til 10 dager fĂžr egget fester seg og da var det i sĂ„ fall fredag/lĂžrdag. SĂ„ nĂ„ venter jeg til tirsdag for Ă„ se om TR kommer. Har fortsatt murringer og det er uvanlig. Time will show 😊

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Annonse

17 minutter siden, PinkPeon skrev:

Tenker det samme. Har lest at det kan ta opp til 10 dager fĂžr egget fester seg og da var det i sĂ„ fall fredag/lĂžrdag. SĂ„ nĂ„ venter jeg til tirsdag for Ă„ se om TR kommer. Har fortsatt murringer og det er uvanlig. Time will show 😊

Ja, jeg bare blir frustrert og stressa av for mye testing. Dessuten sĂ„ er det litt spennede ogsĂ„, det Ă„ ikke vite😉 En eller flere av oss er i trĂ„den blir sikkert gravid denne mĂ„neden, og dersom vi ikke blir det sĂ„ kanskje det er vĂ„r tur neste gang. SĂ„ morsom at flere av oss har ikm pĂ„ akkurat tirsdag. SĂžnnen min har bursdag i morgen, hĂ„per pĂ„ ekstra flaks da😃👍

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Hei hei ! 😊 Har Ikm i morgen . Testes i stad og jeg ser en svak strek , er denne for svak ? Redd for at det ikke skal vĂŠre sant Â đŸ€žđŸŒ

IMG_4770.JPG

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

1 minutt siden, Lillebolla94 skrev:

Hei hei ! 😊 Har Ikm i morgen . Testes i stad og jeg ser en svak strek , er denne for svak ? Redd for at det ikke skal vĂŠre sant Â đŸ€žđŸŒ

IMG_4770.JPG

Gratulerer.

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

2 timer siden, Lillebolla94 skrev:

Hei hei ! 😊 Har Ikm i morgen . Testes i stad og jeg ser en svak strek , er denne for svak ? Redd for at det ikke skal vĂŠre sant Â đŸ€žđŸŒ

IMG_4770.JPG

Strek er strek, gratulerer!!â˜ș

Anonymkode: 3cd13...a70

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

10 timer siden, Lillebolla94 skrev:

Hei hei ! 😊 Har Ikm i morgen . Testes i stad og jeg ser en svak strek , er denne for svak ? Redd for at det ikke skal vĂŠre sant Â đŸ€žđŸŒ

IMG_4770.JPG

Gratulerer🎉👍😃

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

13 timer siden, Lillebolla94 skrev:

Hei hei ! 😊 Har Ikm i morgen . Testes i stad og jeg ser en svak strek , er denne for svak ? Redd for at det ikke skal vĂŠre sant Â đŸ€žđŸŒ

IMG_4770.JPG

Gratulerer sĂ„ mye! 💞

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Annonse

Jeg pleier alltid Ă„ spotte i nĂžyaktig fem dager fĂžr TR kommer, har enda ikke begynt 🙄 Spent pĂ„ gyn og innvendig ul pĂ„ torsdag, tenk hvis!!

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

21 timer siden, MD.95 skrev:

Jeg pleier alltid Ă„ spotte i nĂžyaktig fem dager fĂžr TR kommer, har enda ikke begynt 🙄 Spent pĂ„ gyn og innvendig ul pĂ„ torsdag, tenk hvis!!

SĂ„ spennende ! Krysser fingrene :D

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Jeg testet positivt i dag pĂ„ en vanlig cb og en cb digital, 14 dpo 😃🎉ingen symptomer, men det hadde jeg ikke sĂ„ tidlig i forrige svangerskap heller. 

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

6 timer siden, lieann skrev:

Jeg testet positivt i dag pĂ„ en vanlig cb og en cb digital, 14 dpo 😃🎉ingen symptomer, men det hadde jeg ikke sĂ„ tidlig i forrige svangerskap heller. 

Gratulerer sĂ„ mye 🎉😄

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

PĂ„ 10.8.2017 den 23.54, lieann skrev:

Jeg testet positivt i dag pĂ„ en vanlig cb og en cb digital, 14 dpo 😃🎉ingen symptomer, men det hadde jeg ikke sĂ„ tidlig i forrige svangerskap heller. 

Gratulerer sĂ„ mye😃

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
×
×
  • Opprett ny...