Gå til innhold

Ingen med termin i mars?


LusiLyn

Anbefalte innlegg

Jeg testet positivt i dag, 11 dpo! Regnet ut at termin er 20 mars. Men dette er jo så veldig tidlig ennå, at jeg holder pusten. Merker nye symptomer hver dag. I dag er luktesansen min blitt helt ekstrem! Flere? :) Dette er forresten min nr 4 :o:D:D  :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jo jeg :nigo:

Har også foreløpig termin 20 mars. Har ømme pupper, murringer, trøtt. Og i dag har jeg hatt diare og vondt i hodet, men det tror jeg er tilfeldig altså. Håper hvertfall det. 

Min nr2 

Endret av MammaMø85
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også! :)  Testet positivt på mandag, 8 dpo. Fortsatt veldig tidlig, men krysser fingrene i spenning for at dette går bra! Foreløpig termin 19. Mars. Ømme pupper, murringer og trøtt her også. Er førstegangs gravid, så alt dette er veldig spennende :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje jeg, om alt går bra denne gang :) Neste uke er jeg 6 uker, og skal på tidlig ul for å se om det ligger på rett plass... Ømme pupper, murringer og trøtthet. 2 gangs etterlengtet :strix:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også, termin i midten av mars. Er førstegangsgravid. Trøtthet, ømme pupper, tett nese, murringer. Skal på tidlig ultralyd i uke 9, blir spennende å se da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Termin 7. mars her 😊 Dette er mitt 3. svangerskap. Jeg fødte i uke 18 sist, så dette er et sårt og nervepirrende svangerskap. Vi håper vi får ta med oss en liten skatt hjem denne gangen 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2.gangs her. Usikker på om terminen. Men mellom 7 og 16.mars. noen som vet om man får ekstra UL når terminen er usikker? Har legetime i uke 9/10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Termin 16. mars. Ingen andre tegn til graviditet enn uteblivende mens og det blåe krysset på testen. Har to fra før: født 2007 og 2015. Dette blir etter planen tredje og siste ;) Gleder meg til baby, men ikke til å gå gravid i åtte måneder til....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.7.2017 den 18.12, vi_ønsker_flere_barn skrev:

Termin 7. mars her 😊 Dette er mitt 3. svangerskap. Jeg fødte i uke 18 sist, så dette er et sårt og nervepirrende svangerskap. Vi håper vi får ta med oss en liten skatt hjem denne gangen 😊

Uff :( Hørtes ut som meg dette :( Vi ble gravide for akkurat 1 år siden. Men på ultralyden i uke 18 fant vi ut at han ikke levde. Nå har jeg tatt to tester som begge viser svak strek. venter på et klart svar på IKM torsdag <3 I såfall blir det termin 29.mars 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, 1-2-3 <3 skrev:

Uff :( Hørtes ut som meg dette :( Vi ble gravide for akkurat 1 år siden. Men på ultralyden i uke 18 fant vi ut at han ikke levde. Nå har jeg tatt to tester som begge viser svak strek. venter på et klart svar på IKM torsdag <3 I såfall blir det termin 29.mars 

Det er forresten vår tredje også <3 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.7.2017 den 0.17, 1-2-3 <3 skrev:

Uff :( Hørtes ut som meg dette :( Vi ble gravide for akkurat 1 år siden. Men på ultralyden i uke 18 fant vi ut at han ikke levde. Nå har jeg tatt to tester som begge viser svak strek. venter på et klart svar på IKM torsdag <3 I såfall blir det termin 29.mars 

Huff, kondolerer 😕 Hos meg sviktet livmorhalsen. Gutten vår var frisk og fin, men døde selvsagt raskt etter fødselen. Én liten måned igjen nå til jeg skal inn på sykehuset for vurdering av påsetting av cerclage (bånd på livmorhalsen) 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, vi_ønsker_flere_barn skrev:

Huff, kondolerer 😕 Hos meg sviktet livmorhalsen. Gutten vår var frisk og fin, men døde selvsagt raskt etter fødselen. Én liten måned igjen nå til jeg skal inn på sykehuset for vurdering av påsetting av cerclage (bånd på livmorhalsen) 🙈

Uff, kan tenke meg at du er litt redd da❤️ Vår gutt gikk bort pga knute på navlestrengen💙 Ønsker du å få bånd på livmorhalsen da? Føler deg kanskje litt tryggere da? Fikk du det plutselig med gutten din, eller har du vært plaget med dette i andre svangerskap også? Kondolerer virkelig💙

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fikk positiv test i går så da er jeg offisielt en del av gruppen 😁❤️ Det blir en lang ventetid. Jeg har for øvrig en gutt på 2,5 år og en jente på 8 år fra før 😁

IMG_4324.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, 1-2-3 <3 skrev:

Uff, kan tenke meg at du er litt redd da❤️ Vår gutt gikk bort pga knute på navlestrengen💙 Ønsker du å få bånd på livmorhalsen da? Føler deg kanskje litt tryggere da? Fikk du det plutselig med gutten din, eller har du vært plaget med dette i andre svangerskap også? Kondolerer virkelig💙

Jeg fikk påvist for kort livmorhals med førstemann også. Da lå jeg på OBS-posten på Ullevål i flere uker. Jeg greide å knipe igjen til uke 36 👍🏻 Jeg ble konisert i 2009, noe som også har påvirket livmorhalsen min i negativ retning. I forrige svangerskap ble ikke min bekymring angående livmorhalsen tatt seriøst, da jeg greide å knipe sammen til uke 36 med førstemann. Dette gikk jo da som det måtte gå, og fødsel i uke 18 ble et faktum. Nå har pipa fått en annen låt, heldigvis. Uten cerclage kommer dette svangerskapet til å ende galt også, så om jeg møter en uvitende idiot på sykehuset som tenker at det går fint uten cerclage, så kan jeg bare avslutte svangerskapet med en gang. Brutalt, men ærlig sagt 😕 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, vi_ønsker_flere_barn skrev:

Jeg fikk påvist for kort livmorhals med førstemann også. Da lå jeg på OBS-posten på Ullevål i flere uker. Jeg greide å knipe igjen til uke 36 👍🏻 Jeg ble konisert i 2009, noe som også har påvirket livmorhalsen min i negativ retning. I forrige svangerskap ble ikke min bekymring angående livmorhalsen tatt seriøst, da jeg greide å knipe sammen til uke 36 med førstemann. Dette gikk jo da som det måtte gå, og fødsel i uke 18 ble et faktum. Nå har pipa fått en annen låt, heldigvis. Uten cerclage kommer dette svangerskapet til å ende galt også, så om jeg møter en uvitende idiot på sykehuset som tenker at det går fint uten cerclage, så kan jeg bare avslutte svangerskapet med en gang. Brutalt, men ærlig sagt 😕 

Du må bare stå på ditt! Kan nå ikke skjønne at de skulle nekte deg det💙 Utrolig kjedelig at du mistet pga de ikke tok deg seriøst! Det er for gale :( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, 1-2-3 <3 skrev:

Du må bare stå på ditt! Kan nå ikke skjønne at de skulle nekte deg det💙 Utrolig kjedelig at du mistet pga de ikke tok deg seriøst! Det er for gale :( 

Ja, det er helt vilt. Jeg håper og tror alt ordner seg nå 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Termin i slutten av mars her. Noe sjokkerende da førstemann kun er 5 md😅😳 Er det noen som har opprettet termingruppa på Facebook for mars 2018? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Termin 22. mars her.

Er det ikke for tidlig å melde seg inn i termingruppe på facebook? Det kommer ikke jeg til å gjøre før tidligst i uke 10-12 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Har termin 28.03 her. (sånn ca.)

Noen andre annengangsforeldre som allerede har fått mage? 

Jeg er bare i uke 8, men sliter veldig med å skjule det nå. Litt redd for at det kan være tvillinger. Har mange tvillinger i familien....

Noen som vet om lege sender på tidlig ultralyd om man trur det er to? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er på vei med andre nå, har termin 05.03 og har slitt med å skjule det i 1 1/2 uke allerede. Det ser ut som jeg er veldig oppblåst, rett og slett. Det som dog er skummelt er at alle symptomer unntatt ømme bryster er borte.. Ingen kvalme, ingen hormonelle utbrudd (var EKSTREM første gang) ect. Jeg har stramming i magen så fort jeg gjør mer enn å gå rolig og ta oppvaskmaskinen. Har ikke blødd riktignok, men det gjorde jeg heller ikke da jeg hadde en MA. Jeg begynner å lure på om det er to selv.. Det stemmer ikke med ukesantallet, så lurer på om de lå bak hverandre sist. (P.g.a dødt foster tidlig og to spontanaborter i tilleg etter at dattera kom til i 2012 fikk jeg u.l i ferien som viste u 8 da) første var veldig liten helt til 3. trimester, så de bommet med en mnd. med termin...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Vi har en facebook gruppe ja, den er hemmelig, så kun vi som er medlemmer som ser at den finnes. :) Send meg en PM om dere vil joine :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Termin 27 mars iflg jordmor og menstermin 

Vet ikke hva de sier på ordinær ultralyd på sykehuset. Har hørt mange historier om kvinner som har blitt forskyvet frem og tilbake i tid😐

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...