Gå til innhold

IKM uke 30 🌻


Tusenfryd84

Anbefalte innlegg

35 minutter siden, Hirka skrev:

Den er 25. Tatt på formiddagen i dag, og klarte selvfølgelig ikke vente, så tok en CB nå. Hjertet dunker ganske bra nå!! 😳

IMG_3131.JPG

Ååååå gratulerer veeeeldig forsiktig jeg😍🌸 det der ser veldig lovende ut syns jeg! Krysser fingrene for at den bare blir sterkere og sterkere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

30 minutter siden, risc skrev:

Ååååå gratulerer veeeeldig forsiktig jeg😍🌸 det der ser veldig lovende ut syns jeg! Krysser fingrene for at den bare blir sterkere og sterkere!

Takk! Er lettere sjokkskadet da vi bare rakk å legge inn aksjer 1 gang rundt EL pga jobbreiser 😳 Og nå sitter jeg her og lurer på om jeg skal si noe til mannen eller vente til jeg har tatt en digital 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Hirka skrev:

Takk! Er lettere sjokkskadet da vi bare rakk å legge inn aksjer 1 gang rundt EL pga jobbreiser 😳 Og nå sitter jeg her og lurer på om jeg skal si noe til mannen eller vente til jeg har tatt en digital 🙈

Jeg hadde venta til digital, dem er gjerne litt mer kritiske til våre svake streker enn hva vi jenter er 🙈 heller overraske skikkelig når du har tatt digital. Men gratulerer sånn pent jeg 🎉

Anonymkode: 5703f...f53

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Hirka skrev:

Takk! Er lettere sjokkskadet da vi bare rakk å legge inn aksjer 1 gang rundt EL pga jobbreiser 😳 Og nå sitter jeg her og lurer på om jeg skal si noe til mannen eller vente til jeg har tatt en digital 🙈

Hurra !!!!! Gratulerer 😍😍😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Hirka skrev:

Wohooo!!! 😁👍🏻

IMG_3136.JPG

Ååååå så herlig, det må føles fantastisk å se det svart på hvitt!! Gratulerer så mye😍❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, risc skrev:

Ååååå så herlig, det må føles fantastisk å se det svart på hvitt!! Gratulerer så mye😍❤️ 

Tusen takk! 😁❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hirka, når hadde du EL?? Er så spent, tørr ikke teste enda, er fortsatt usikker på om syklusen er i orden eller ikke!

edit: Gratulerer selvfølgelig!!! 

Endret av Lissygloss
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Lissygloss skrev:

Hirka, når hadde du EL?? Er så spent, tørr ikke teste enda, er fortsatt usikker på om syklusen er i orden eller ikke!

edit: Gratulerer selvfølgelig!!! 

Hadde EL 14. 😊 Og tusen takk 😁❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Hirka skrev:

Wohooo!!! 😁👍🏻

IMG_3136.JPG

Gratulerer så masse 🎉🎉 fikk du overraska mannen? ❤

Anonymkode: 5703f...f53

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Hirka skrev:

Wohooo!!! 😁👍🏻

IMG_3136.JPG

Gratulerer så mye! 😄

På grunn av litt rar syklus denne gangen fikk jeg EL senere enn forventet, så IKM blir nok først i uke 31. Følger med litt her inne likevel 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 25.7.2017 den 21.02, Anonym bruker skrev:

Gratulerer så masse 🎉🎉 fikk du overraska mannen? ❤

Anonymkode: 5703f...f53

Takk 😊 Joda, han ble overrasket. Kanskje veldig og.. hadde nok forventet at det ville ta mye lenger tid før vi ble gravide. Tror jeg skal la han få noen dager på seg til å komme over sjokket, for nå er han egentlig bare fjern 🙈🙊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 25.7.2017 den 9.28, risc skrev:

Ååååå så herlig, det må føles fantastisk å se det svart på hvitt!! Gratulerer så mye😍❤️ 

Har du testet igjen, risc?  😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Hirka skrev:

Har du testet igjen, risc?  😊

Fortsatt blankt dessverre! Men krysser fortsatt fingrene for at EL har vært senere så nå prøver jeg å vente til IKM, søndag med å teste🙈🤞🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 dpo i dag og IKM i morgen. Blenda test i dag 😢 Mensmurringene har startet for fullt så nå har jeg mistet alt håp. Det blir ikke lett å bli gravid med en så kort luteralfase. Kjenner at jeg er drittlei allerede og dette er bare pp 4. 

Gratulerer til alle gravide ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, Lise30 skrev:

9 dpo i dag og IKM i morgen. Blenda test i dag 😢 Mensmurringene har startet for fullt så nå har jeg mistet alt håp. Det blir ikke lett å bli gravid med en så kort luteralfase. Kjenner at jeg er drittlei allerede og dette er bare pp 4. 

Gratulerer til alle gravide ☺️

Det finnes hjelp til å få lengre luteralfase.

Anonymkode: e8829...528

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det finnes hjelp til å få lengre luteralfase.

Anonymkode: e8829...528

Jeg prøver noen måneder til og hvis ikke noe skjer tar jeg en prat med legen. Jeg har jo to nydelige jenter på 4 og 2 år så det er ikke umulig. Trodde ikke jeg skulle bli så stressa, men ønsket om nr 3 er like stort som med nr 1 og nr 2 og nå er jo jeg 37 år. Må nok bare stresse ned. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Lise30 skrev:

9 dpo i dag og IKM i morgen. Blenda test i dag 😢 Mensmurringene har startet for fullt så nå har jeg mistet alt håp. Det blir ikke lett å bli gravid med en så kort luteralfase. Kjenner at jeg er drittlei allerede og dette er bare pp 4. 

Gratulerer til alle gravide ☺️

Håper for deg at det snart sitter en spire 😊 Om det er noen trøst så har jeg lutealfase på 9-10 dager og ble gravid relativt raskt 😊 Så det er håp! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Hirka skrev:

Håper for deg at det snart sitter en spire 😊 Om det er noen trøst så har jeg lutealfase på 9-10 dager og ble gravid relativt raskt 😊 Så det er håp! 

Takk ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei, IKM for meg søndag 30. så nå går jeg bare og venter. Fikk en veldig positiv test allerede tirsdag, så nagativ på onsdag og så svak strek i går. Så redd det er kjemisk...Kjenner stikking nederst i magen og "bak" navelen, men vet ikke om det sitter i hodet eller er ekte.Krysser fortsatt fingrene!

Endret av Idis
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 28.7.2017 den 8.00, Anonym bruker skrev:

Det finnes hjelp til å få lengre luteralfase.

Anonymkode: e8829...528

Wild Yam gjorde at jeg gikk fra fem dagers lutealfase til tolv dagers. 

Kan være er tips😊

Anonymkode: ea0c0...56f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 28.7.2017 den 9.11, Hirka skrev:
5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Wild Yam gjorde at jeg gikk fra fem dagers lutealfase til tolv dagers. 

Kan være er tips😊

Anonymkode: ea0c0...56f

Jeg har brukt det denne syklusen og heksa har enda ikke dukket opp. Fikk verdens svakeste strekk på testen jeg tok i morges, men tør ikke helt å ha for høye forventninger enda. Tar en ny i morgen om tanta ikke har dukket opp. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det innafor å juble over denne?🤗🤗 

Lurer på en ting da, to uker etter jeg forventet eggløsning fikk jeg to nye dager med el-slim, dette er nå to uker siden. 4 uker siden jeg trodde/forventet eggløsning. Har testet annenhver dag siden ikm men fikk først positiv nå 2 uker etter de to dagene med slim. Hvordan ville dere regnet det ut i forhold til termin?🤔 er nå 10 dager "forsinket ikm"

Screenshot_20170729-165257.png

Anonymkode: 9ed63...26d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Lise30 skrev:

 

Så spennende😀

Litt morsomt å lese at du hadde litt av samme erfaring som meg på Wild Yam. Da er det kanskje noe i det...?

Uansett, krysser fingre for at det går rett vei med testingen!

Anonymkode: ea0c0...56f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Er det innafor å juble over denne?🤗🤗 

Lurer på en ting da, to uker etter jeg forventet eggløsning fikk jeg to nye dager med el-slim, dette er nå to uker siden. 4 uker siden jeg trodde/forventet eggløsning. Har testet annenhver dag siden ikm men fikk først positiv nå 2 uker etter de to dagene med slim. Hvordan ville dere regnet det ut i forhold til termin?🤔 er nå 10 dager "forsinket ikm"

Screenshot_20170729-165257.png

Anonymkode: 9ed63...26d

Ta en digital med ukeindikator!

Min test så omtrent slik ut ved IKM. 

Anonymkode: ea0c0...56f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...