Gå til innhold

IKM uke 30 🌻


Tusenfryd84

Anbefalte innlegg

Lenge til uke 30, men kan jo starte opp gruppa nå, så er vi i gang 😊 Håper flere kommer med etter hvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Håper det klaffer for oss denne gangen 🙂

Jeg har forsåvidt så lang syklus (31-38 dager), så spørs om ikm er i uke 30.

Endret av Solstråle92
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikm den søndagen, men det pleier å variere bittelitt, så det kan hende det bikker over til mandag. Er her enn så lenge 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, minera2011 skrev:

Hvor lange sykluser har dere? 

Som jeg skrev i innlegget over: alt fra 31-38 dager. Hva med deg?

kjedelig at testen ikke var riktig forresten 😕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hører til her jeg da 👍🏻 IKM 25/7. Jeg har derimot kort syklus og trolig for kort lutealfase, men siden det bare er pp3 så prøver vi en stund til før jeg eventuelt kontakter lege. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, minera2011 skrev:

Hører til i uke 31.. ikm 5 august, men lurer litt her 😊

Samme med meg :). Håper det klaffer for oss denne gangen da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hører til her jeg da! Hadde IKM idag men klaffet ikke denne gangen.. men har korte sykluser så heldigvis ikke lenge til neste gang. IKM 29/7!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så måtte mannen på jobbreise denne uka... krysser fingrene for at EL ikke kommer før til helgen slik at vi kan ha en sjans denne pp..!🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Hirka skrev:

Positiv EL test i dag og mannen kommer ikke hjem før i morgen kveld. Kan det holde tro?? 😳🤔

Mine tester pleier å være positive to dager på rad. Og hvis jeg har forstått det riktig så er eggløsning ca 12-36 timer etter positiv test?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Solstråle92 skrev:

Mine tester pleier å være positive to dager på rad. Og hvis jeg har forstått det riktig så er eggløsning ca 12-36 timer etter positiv test?

Positiv test i dag og så da er det en sjanse!! 😁😁😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken pp er dere på? Vi er kun på nummer to, så jeg er fremdeles (forholdsvis 😉) tålmodig 🖒

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Tusenfryd84 skrev:

Hvilken pp er dere på? Vi er kun på nummer to, så jeg er fremdeles (forholdsvis 😉) tålmodig 🖒

PP3 her, men pga mye jobbreiser og slik har det blitt så som så med å legge inn aksjer til riktig tid.. 😔😕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Hirka skrev:

PP3 her, men pga mye jobbreiser og slik har det blitt så som så med å legge inn aksjer til riktig tid.. 😔😕

Ok, da er dere også tidlig i prosessen 😊 Jeg har ikke kastet meg på el-testinga enda. Merker omtrent når jeg har el, og legger inn aksjer i dagene rundt. Får se om jeg begynner med tester etter ferien en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har holdt på over et år. Er i gang med utredning. Men ganske sikker på at jeg har hatt eggløsning denne mnd, så følger her. IKM om 8 dager. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Hirka skrev:

Noen som har erfaring med skyggestreker på babyplan tidlig strimler?

Ja! Jeg har fått skyggestrek på denne i denne syklusen. Og brukt andre tester med lik sensitivitet som har vært blendahvite. Nå vet jeg jo ikke enda om jeg faktisk er gravid, er bare 8dpo men har hvertfall fått skygge på denne type test.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, risc skrev:

Ja! Jeg har fått skyggestrek på denne i denne syklusen. Og brukt andre tester med lik sensitivitet som har vært blendahvite. Nå vet jeg jo ikke enda om jeg faktisk er gravid, er bare 8dpo men har hvertfall fått skygge på denne type test.

Takk, da skal jeg prøve andre typer 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Hirka skrev:

Takk, da skal jeg prøve andre typer 😊

Ja gjør det! Skal gjøre det jeg også, har kjøpt en clearblue early blant annet.. men prøver bare vente lengst mulig med å ta den, sånn at jeg ikke blir skuffa:tongue:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, risc skrev:

Ja gjør det! Skal gjøre det jeg også, har kjøpt en clearblue early blant annet.. men prøver bare vente lengst mulig med å ta den, sånn at jeg ikke blir skuffa:tongue:

Jeg er forferdelig dårlig til å vente med å teste 🙈 (U)heldigvis har jeg kort lutealfase, så har IKM på 10 dpo. Slipper å vente så lenge med å teste 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Hirka skrev:

Jeg er forferdelig dårlig til å vente med å teste 🙈 (U)heldigvis har jeg kort lutealfase, så har IKM på 10 dpo. Slipper å vente så lenge med å teste 😉

Hahaha kjenner til det! Sier til meg selv at jeg skal vente til IKM, men jeg er jo fryktelig klar over at det aldri kommer til å skje, og tester skamløst fra 6-7 dpo selvom jeg vet det er meningsløst. Men i motsetning til deg har jeg eviglang lutealfase, har ikke IKM før 18 DPO😱 Så har mange dager igjen med testing! Hvilken dato er det du har  IKM da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...