Gå til innhold

Ikm uke 31


minera2011

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

3 timer siden, AkkMa skrev:

Jeg er med.. Ikm 5. august. Synes det kan være vår tur denne gangen :D

Samme ikm her så krysser fingrene for oss

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da blir jeg med dere jeg etter andre SA på rad, "heldigvis" mistet tidlig begge gangene og så blir jeg tydeligvis lett gravid, så satser på at neste gang går det bra :-)

Antatt IKM er 4. bruker temping + el slim for å lokalisere el.

Endret av Krussemynte
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok med her jeg og. Litt uregelmessig syklus, så ikm 31. juni - 6. august.. håper det klaffer denne gangen🤞🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også med her, krysser fingrene for alle sammen! 😊 Hadde kjemisk forrige syklus, men har begynt på letrozol denne syklusen fordi jeg ikke har eggløsning av meg selv. Spent på om det fungerer! Håper det<3

ikm 4.-6. august. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hvordan går eljakten? Her var det litt el slim i går, men ikke i dag, fertility friend anslår el i morgen, jeg tenkte fredag, så får seg hva tempen sier de neste dagene. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, Krussemynte skrev:

Hvordan går eljakten? Her var det litt el slim i går, men ikke i dag, fertility friend anslår el i morgen, jeg tenkte fredag, så får seg hva tempen sier de neste dagene. ;-)

Jeg begynte å teste på mandag, men ikke fått noe utslag enda. Men syklusen min varier med en uke, så det er bare å vente..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Krussemynte skrev:

Hvordan går eljakten? Her var det litt el slim i går, men ikke i dag, fertility friend anslår el i morgen, jeg tenkte fredag, så får seg hva tempen sier de neste dagene. ;-)

Jeg er på ferie i varme strøk, og føler jeg er konstant klam over alt, hele tiden, så usikker på slim 😆 Kjente stikninger lavt på magen i går, så vi legger inn aksjer i disse dager.

Krysser fingrene for oss alle! 🤗

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde EL på mandag, så 2DPO i dag 😊 La inn aksjer lørdag og søndag, får håpe det holdt. Krysser fingrene for oss alle 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fikk første blinkende smiley i går og igjen i dag så regner eggløsning er om noen dager.. vanskelig å kjenne elslim ordentlig når man har hatt sex syntes jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi legger inn aksjer i disse dager også - fikk "oppskrift" fra gynekologen i forbindelse med letrozol-behandling som går ut på å ha samleie annenhver dag fra cd16-cd24 for å treffe EL. Siden jeg er på ferie tar vi det litt piano og jeg har ikke med tester eller noe. Prøver å ikke tenke for mye på det, men gjør jo det likevel! :D  Bittelitt slim idag (cd18) så håper letrozolen har gjort sitt! :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 dagen med blinkende smiley i dag :-/ skal egentlig hs eggløsnimg i morgen, men ser dårlig ut.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror kanskje el er i dag, temper, så får se om det blir et hopp i temperatur. Har vært litt kvalm/uvel i dag, døyvet ved spising, andre som har opplevd det rundt el?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsatt blinkende smiley her :-/ på 6 dagen.. skulle hstt el i går egentlig. Men ingenting. Skjønner ikke hva som skjer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har tempen vært litt inkonsekvent, burde vært over linjen i dag også, men er rett under, ikke hatt typisk el.slim denne runden heller, så aner heller ikke hva som skjer😅 Kanskje litt i ulage etter SA...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm..kanskje el ikke har vært allikevel, har el slim nå og tempen har jo ikke vært helt etter "el-boka", får høre med mannen om han er med på en kjapp en når sjansen byr seg, litt vanskelig når man er på besøk på ferie eneste 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slenger meg litt delvis med her. Har IKM 3. august. Tatt noen uker pause fra forumet. Trodde ikke vi skulle rekke noe denne PP da samboer var borte noen uker, men det gikk akkurat. 3DPO i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blæ.. vil så gjerne ha el!! Hvor blir den av!!! Pleier ikke være forsinka på verken mens eller el.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har de forrige måndene brukt EL test fra clearblue, og bare prøvd om jeg fikk positiv test med billige tester fra ebay de dagene jeg fikk positiv test på Clearblue sin. Denne måneden derimot har jeg bare brukt de billige og ikke fått positiv test enda..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...