Gå til innhold

Vaginal fødsel etter keisersnitt


Fayuum11

Anbefalte innlegg

Hei jeg er 17 uker gravid jeg har hadd keisersnitt med min sønn før 17 mnd siden .jeg vil føde vanlig denne gangen men er litt bekymret.  Da blir det 23mnd mellom. Er det noen har som født vanlig etter keisersnitt. Hvor lenge var mellom dine barn.  Er det vanlig at arret gjør litt vond øm. Noe som jeg kan gjøre for å få det til takk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Det skal gå helt fint å føde vaginalt etter keisersnitt :)     det er også helt normalt at arret kan være litt vondt og ømt enda,  spesielt nå som magen strekker seg :) jeg har ikke tatt keisersnitt, men har ett arr på magen pga en operasjon, og mitt er også tidvis ømt og vondt .  spesielt i svangerskapet mitt :)  

ei jeg kjenner hadde keisersnitt i 2012  og fikk neste vaginalt i 2013,  og det gikk helt fint :)  

send gjerne en pm 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar. Har ultrlyd kntroll i uke 24. De skal skjekke arret mitt. Håper det skal gå bra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde vaginal fødsel tre år etter keisersnitt. Merket ingenting til det, alt gikk helt fint :-) men jeg fikk beskjed om at de ikke kunne sette meg i gang med riestimulerende middel . Kun evt bruk av ballong og ta vannet visst det var nødvendig :-) blir vel også regnet som førstegangsfødende.

lykke til :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde en rask fødsel, de tok vannet når jeg hadde 6cm åpning, og da tok det 1/2 time så var det full åpning. 

Alt i alt gikk jeg kanskje med rier i 12-13 timer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg håper det skal gå bra med meg. Jeg vil oppleve vanlig fødsel.keisersnitt var ikke så bra for meg etterpå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...