Gå til innhold

Norske turister i Oslo


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Var en tur i sentrum for å ordne noe i dag og lurer på en ting, hvorfor går alle norske turistdamer i disse skrekkelige capribuksene, gjerne med en tunika til...

Anonymkode: 0e4fc...79f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

23 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Var en tur i sentrum for å ordne noe i dag og lurer på en ting, hvorfor går alle norske turistdamer i disse skrekkelige capribuksene, gjerne med en tunika til...

Anonymkode: 0e4fc...79f

Hahaha, ja! De gjør det i utlandet og, veldig lette å spotte, selvom capribuksene de bruker her hjemme da ofte blir bytta til en mer sporty variant. Tur-capri.

Anonymkode: a5631...344

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ho, ho, hooo! Nå følte jeg meg truffet. Ler så jeg griner her.

Hvorfor? Ferieantrekk kanskje... Herregud, nå ble jeg flau! Bruker ikke Crocs da i hvertfall.

Anonymkode: 54b40...6ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hahaha, ja! De gjør det i utlandet og, veldig lette å spotte, selvom capribuksene de bruker her hjemme da ofte blir bytta til en mer sporty variant. Tur-capri.

Anonymkode: a5631...344

Tur-capri😂 Det er så jævli stygt. Veldig komisk også for man ser med en gang hvem som er turister. Har aldri sett noen damer som bor i Oslo med sånne bukser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vil linke til et bilde av en slik bukse? Ble nysgjerrig :laugh::laugh:

Anonymkode: 90ebc...ad4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Noen som vil linke til et bilde av en slik bukse? Ble nysgjerrig :laugh::laugh:

Anonymkode: 90ebc...ad4

Jeg også 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, Evablaum skrev:

Jeg også 

Jeg og. Hva er en turcapri?

Anonymkode: d7c82...c0f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Noen som vil linke til et bilde av en slik bukse? Ble nysgjerrig :laugh::laugh:

Anonymkode: 90ebc...ad4

Jeg også 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert av samme grunn som oslodamer som insisterer å gå i treningstights på café og shopping. 😊

Anonymkode: c8a88...eab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Sikkert av samme grunn som oslodamer som insisterer å gå i treningstights på café og shopping. 😊

Anonymkode: c8a88...eab

Akkurat dette gjelder i bare for Oslo. Denne "trenden" har nok inntatt flere deler av landet :laugh:

Anonymkode: 90ebc...ad4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den eneste jeg vet har sånne bukser er venninnen min som bor i Oslo.

Jeg synes ikke det er spessielt stygge heller. Det synes nok ikke de som bruker dem heller. 

Anonymkode: 83c23...889

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Jeg bruker den typen og. Lurer og hva som er galt med capribukser?

Anonymkode: d7c82...c0f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker capri. Da kan man få litt sommerfølelse og luft på leggene selv om det ikke er super varmt. Brukte det senest idag. Bør ikke midt i Oslo, men ikke veldig langt utenfor.

Anonymkode: b2a8d...aa3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til dere som lurer på hva som er galt med capri bukser; det er ikke pent! De aller fleste ser kortere og tjukkere ut enn de egentlig er i sånne bukser. Men det er min mening da, det er en fri verden og folk kan ha på seg det de vil!

Anonymkode: e3661...822

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Til dere som lurer på hva som er galt med capri bukser; det er ikke pent! De aller fleste ser kortere og tjukkere ut enn de egentlig er i sånne bukser. Men det er min mening da, det er en fri verden og folk kan ha på seg det de vil!

Anonymkode: e3661...822

Hva skal man bruke i stedet for da, når man ikke liker å gå med kjole eller skjørt,og ikke føler seg veldig vel i shorts?

Anonymkode: d7c82...c0f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hva skal man bruke i stedet for da, når man ikke liker å gå med kjole eller skjørt,og ikke føler seg veldig vel i shorts?

Anonymkode: d7c82...c0f

Du må bruke akkurat det du føler for selv, personlig bruker jeg enten kortere shorts, skjørt eller bukser med litt luft i. Men det er meg, du gjør som du vil :-)

Anonymkode: e3661...822

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker capri hele sommeren. Føler meg vel, elsker følelsen av luft på leggene samtidig som fine shortser er vanskelig å finne. Jeg bruker det uten å bry meg om motepolitiet ikke liker det 😱

Anonymkode: 6aa80...520

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dere innflyttere? Jeg er Oslo jente bosatt utenfor nå, men med rimelig mange venninner som fremdeles er bosatt i Oslo. Alle har slike bukser. Kom ikke å si dere ser forskjell på bakgrunn av de buksene hvem som rusler seg en daglig runde i Frognerparken og hvem som er der som turist, for i så tilfelle tar dere antagelig feil i over 50% av tilfellene 🤣

Anonymkode: 28fc1...e7b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Blondzilla skrev:

Tur-capri😂 Det er så jævli stygt. Veldig komisk også for man ser med en gang hvem som er turister. Har aldri sett noen damer som bor i Oslo med sånne bukser.

Jøss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner at jeg lurer mest på hvordan dere ser hvem som bor i Oslo og ikke? 

Når jeg er i turist i storby går jeg ganske likt kledd som jeg gjør ellers, altså. Har ikke på rumpetaske, caps med norsk flagg på og kart og kompass. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, *Miss Marple* skrev:

Jeg kjenner at jeg lurer mest på hvordan dere ser hvem som bor i Oslo og ikke? 

Når jeg er i turist i storby går jeg ganske likt kledd som jeg gjør ellers, altså. Har ikke på rumpetaske, caps med norsk flagg på og kart og kompass. 

Det er fascinerende, ikke sant, de må jo ha evner minst på linje med Uri Geller.

Men la oss ta disse capriløse synske på ordet, og kjøpe premisset om at turister er gjenkjennelige - det store, brennende spørsmålet er da "og så?" Jeg ser fram til gode, utdypende svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...