Gå til innhold

Trenger hjelp til å finne en kjole som passer min teite kropp😏


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har alltid vært liten og tynn, er 156 cm og har lagt på 47-50 kg. Nå er jeg i løpet av de to siste årene lagt på meg slik at jeg er blitt 60🙈 Og det ligger rundt magen slik at jeg ser preggis ut😳Jeg leter nå etter en fin kjole som jeg faktisk skal gifte meg i! Jeg jobber for harde livet å gå ned rundt magen, men det er visst umulig😒

Så dere som er flink med klær og kropp, kanskje dere klarer å finne en kjole der jeg ikke ser 6 mnd gravid ut?😄

Jeg har ca to mnd på meg nå, så om noen har en superlur måte å bli stram rundt magen på, blir jeg også glad😁

Anonymkode: 8e434...ad8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Tren TUNG styrke, da går det super fort ✌🏼 
Anonymkode: 3295d...96d

Hvilke øvelser vil det si helt konkret. Jeg er helt blank på trening...

Ikke HI

Anonymkode: 704ec...fd9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun spør etter brudekjole, så da er vel en åletrang rød eller svart lite aktuelt? 

Hvilken prisklasse tenker du? Lang eller kort? Stroppeløs, ermer eller stropper? Blonder, chiffon, silke, bomull? Enkel eller voldsom, romantisk, "bløtkake", "havfrue" -stil?

Det er utrolig mye fint å velge mellom, men du kan snevre det inn en del med spørsmålene over.

Anonymkode: f4c5d...6eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 måneder med lavkarbo eller grovkarbo vil nok gjøre underverker for magen din

Anonymkode: 805d5...527

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når man har kiloene rundt magen er ikke empireliv særlig flatterende altså, da ser man enda mer gravid ut. Empire er fint på mange overvektige, men ikke oss med eplefasong. 

Men to mnd er ganske mye da, du bør klare å gå ned 8-10 kg på den tiden om du setter deg selv på streng diett 

Anonymkode: 38acf...396

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøp deg tung rockering å kjør på👍

Empireliv når en er kort og med mage ser virkelig ikke bra ut.jobb med magen og kjøp deg en sikkelig bra holding så kjøper du den kjolen du vil ha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Når man har kiloene rundt magen er ikke empireliv særlig flatterende altså, da ser man enda mer gravid ut. Empire er fint på mange overvektige, men ikke oss med eplefasong. 

Men to mnd er ganske mye da, du bør klare å gå ned 8-10 kg på den tiden om du setter deg selv på streng diett 

Anonymkode: 38acf...396

Det er ingen problem å gå ned 10 kg om man veier 100. Men når man ikke er overvektig, så er det faktisk veldig vanskelig. Jeg veier 56 og sliter med 2 kg liksom. 

Hiver meg på hun over en plass, tung styrke! Da får du formet kroppen. Men du bør trene 5-6 i uken om du vil se resultater tidlig. Kutt sukker og lightprodukter. Kosthold er alfa og omega, ikke trening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kosthold er det viktigste her!! Gjør i tillegg mageøvelser og jogg. Kjøp spankz! Det er hold in undertøy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange brudekjoler har innebygget korset. Be om hjelp i brudesalongen, så finner de noe som passer😃

Anonymkode: 8e13c...1bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...