Gå til innhold

Når på døgnet ble dine barn født?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

23.30 😊 Fødselen startet ca kl 14 samme dagen, vannet gikk kl 19 

Anonymkode: 941bd...148

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

52 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Rakk du sykehuset?

Anonymkode: e5e8d...ca9

Nei, jeg rakk ikke sykehuset. Hun kom som en rakett hjemme på badet med pappaen og en venninne av meg (som skulle passe brødrene) som jordmødre ☺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nr 1. 02.50, igangsatt fødsel, 8 timer aktiv fødsel, hvor ting stoppet opp 2 timer før baby kom ut(ingen pressrier og vakuumforløsning)

Nr 2. 12.04, styrtfødsel

Nr 3. 00.31, nesten styrtfødsel

Anonymkode: fbac5...4ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første er født kl 11:00. Våknet 05:00 med litt mensverk og tegningsbløding. Plutselig var det bare som om noen skrudde på riene mine. Lang trykketid den gang. 1 t og 12 min. 

Nr 2 er født kl 05:32. Fikk en modningspille ca 20:30 kvelden før, med beskjed om at det nok ikke kom til å skje noe ila natten. Våknet 04:00 med en lang ri. Full åpning en halvtime senere da de sjekket. Heldigvis bare 4 min trykketid da. Litt lettere det, enn en god time 😉

Anonymkode: b4091...446

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ca 03.30

Ca 09.00

Ca 21.30

Ca 22.30

Nei, husker ikke nøyaktig klokkeslett lenger. De er nå 8, 10, 13 og 16 år gamle. Men jeg husker faktisk nøyaktig vekt, det har festet seg (4100, 4725, 4858 og 4350 gram) 

Anonymkode: 3cb59...ff1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22.36                                                 08.36                                                 Siste var hjemmefødsel med far som "jordmor"så det barnet ble født ca 19.45

Anonymkode: d3aeb...6be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Nr 1 ble født kl 06.33

Nr 2 ble født kl 16.01

Vannet gikk på begge to dagen før fødsel kl 07.05

Anonymkode: b3067...29e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begge barna mine ble født på mandagskveld, den ene i 20-tiden, og den andre i 21-tiden. Vet nøyaktig tidspunkt på begge to.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kl 1040 :) måtte holde tilbake på pressrier med full åpning en halv time hvis jeg ikke hadde veldig lyst på ambulansefødsel, ellers hadde han nok komt en stund før :P

Anonymkode: 1afab...fb0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

01:11, jeg var lagt inn til observasjon, men klokken 00:43 gikk vannet plutselig og jeg var rett i rier som var helt ubeskrivelig smertefulle. 28 minutter med kontinuerlige rier og så var jenta født 😊 

Anonymkode: ebb83...7b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...