Gå til innhold

Har noen vært i Foldvik Gard i Vestfold?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Svigers har tatt med vår sønn på 5år nå to år på rad, og der er vist helt tipp topp ifg Jr :) 

masse å gjøre og masse og fortelle etterpå ;) 

Anonymkode: df20c...6c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan anbefale Foldvik ja, har kun vært der én gang selv og det er vel tre år siden tenker jeg, ungene på 6 og 2 storkoste seg. De har også fått flere aktiviteter soden den gang. Er fra Stavern selv og hele sommeren er det fullt bortpå Foldvik! 

Anonymkode: 2cc8e...9c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foldvik er supert! Vært der hver sommer siden ungene var tre år. Kjempe koselig sted med forskjellige dyr, traktorkjøring, hoppeputer, teater, hesteridning +++

Anonymkode: 3ff70...a7c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er stive priser, og hun som driver det er skikkelig frekk! Men gøy for barn ja.

Anonymkode: 7f434...08f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helt knall for barn i den alderen! Har vært der flere år på rad og skal neste uke :)

Anonymkode: f8ca2...400

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Synes det er stive priser, og hun som driver det er skikkelig frekk! Men gøy for barn ja.

Anonymkode: 7f434...08f

Stive priser er jeg enig I,  med mindre man bor i nærheten og skaffer sesongkort. De har gratis gassgriller og traller til å dra kjølebagger og annet rot rundt med, då mat trenger man ikke å bruke strort på.  Fru Foldvik har jeg aldri møtt på (har vært der min 30 ganger ). Foldvik sjøl er en skikkelig jovial fyr, utrolig imøtekommende og flink med ungene.

Vi bor rett ved og bruker parken som lekeplass for ungene og stikker ofte opp der og fikser middag mens ungene leker.

Anonymkode: 4cbf6...a0e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Synes det er stive priser, og hun som driver det er skikkelig frekk! Men gøy for barn ja.

Anonymkode: 7f434...08f

Hi her

Jeg har sett på nettet ift priser, de er vel slik alt av priser på ulike parker er,. Nysgjerrig, på hvilken måte er fruen frekk?

Anonymkode: f2d4f...938

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vår familie elsker Foldvik. Vi har vært der flere ganger hver sommer siden eldste var omkring to år. En rolig og avslappende stemning, lite stress og mas i forhold til endel andre parker.

Jeg synes heller ikke prisen på 220 kr er så ille. De har ganske mange dyr å ta vare på, det koster mye penger. I tillegg er det meste godt vedlikeholdt og det er mange ansatte der.  Så jeg anbefaler parken på det sterkeste 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hi her

Da er vi i parken, for et sted! Synes heller ikke sesongkort- prisen var stiv.. Perfekt sted for oss 👍👍👍

Anonymkode: f2d4f...938

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hi her

Jeg har sett på nettet ift priser, de er vel slik alt av priser på ulike parker er,. Nysgjerrig, på hvilken måte er fruen frekk?

Anonymkode: f2d4f...938

Jeg overhørte hvordan hun snakket til sine ansatte. Og det var ikke pent. For å si det mildt. 

Anonymkode: 7f434...08f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har vært på Foldvik flere ganger, og ungene elsker det. Mange dyr, man kan klappe kaniner og geiter, og i tillegg er det mange aktiviteter å prøve seg på, og et lite tog som er stas for de små. 

Synes ikke det er så fryktelig dyrt, sammenliknet med andre parker. Dessuten er det ikke så hyperkommersielt som f.eks Tusenfryd og Sommarland, det er ikke det veldige kjøpemaset der. Og man kan f.eks ta med egen mat og grille. 

Jeg aner ikke om fruen er frekk, for det har jeg ikke sett noe til. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...