Gå til innhold

Over 100 visninger på finn, likevel feiler jeg


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Prisen er god, dvs, det er en lav pris sammenlignet med hva du får for samme pris i butikkene, og sammenlignet med annet av samme type som ligger ute på finn. Så prisen er det egentlig ingenting i veien med. 

Noen som bare "window shopper"?

Anonymkode: b00d0...499

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det spørs jo helt hva det er... Klær feks er det mye av, og vanskelig å få solgt. Vintage og retro, hvis sjeldent, går fort. 

Bor du langt unna sentrale strøk, gidder man ikke hvis noen nermere selger det samme (selv om prisennkanskje er høyere). 

Osv osv Mange faktorer spille inn :) 

Anonymkode: 1eed2...d22

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det spørs jo helt hva det er... Klær feks er det mye av, og vanskelig å få solgt. Vintage og retro, hvis sjeldent, går fort. 

Bor du langt unna sentrale strøk, gidder man ikke hvis noen nermere selger det samme (selv om prisennkanskje er høyere). 

Osv osv Mange faktorer spille inn :) 

Anonymkode: 1eed2...d22

Er utstyr til dyr.

Anonymkode: b00d0...499

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Er utstyr til dyr.

Anonymkode: b00d0...499

Jeg er ofte innom å titter på hundeutstyr. Trenger en hundeseng, men ønsker å kjøpe en som ikke er brukt noe særlig (gjerne feilkjøpt).

Men det holder ikke at prisen bare er litt lavere, selv om utstyret er nesten nytt. Da kjøper jeg heller nytt. For det er litt styrere å dra hjem til folk for å kjøpe. Nytt kan jeg kjøpe i nærheten og til den tiden som passer meg best.

Men er prisen halvert, og kanskje en hundrings lavere enn det og er jeg interessert.

Men noe mener jeg at man får så lav pris på at det er like greit å gi bort. Jeg har selv gitt bort nesten nye katteskåler og en kattedo som var lite brukt. Tjener lite på å selge det uansett, og litt av poenget er jo å bli kvitt det jeg ikke trenger selv.

Anonymkode: d2825...bf3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er lettere å selge om man bor i sentrale strøk. Jeg vil helst ikke kjøpe noe som må sendes i posten. Bor du langt fra alle som er interessert, hjelper det lite.

Anonymkode: f3d2d...39c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

51 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg er ofte innom å titter på hundeutstyr. Trenger en hundeseng, men ønsker å kjøpe en som ikke er brukt noe særlig (gjerne feilkjøpt).

Men det holder ikke at prisen bare er litt lavere, selv om utstyret er nesten nytt. Da kjøper jeg heller nytt. For det er litt styrere å dra hjem til folk for å kjøpe. Nytt kan jeg kjøpe i nærheten og til den tiden som passer meg best.

Men er prisen halvert, og kanskje en hundrings lavere enn det og er jeg interessert.

Men noe mener jeg at man får så lav pris på at det er like greit å gi bort. Jeg har selv gitt bort nesten nye katteskåler og en kattedo som var lite brukt. Tjener lite på å selge det uansett, og litt av poenget er jo å bli kvitt det jeg ikke trenger selv.

Anonymkode: d2825...bf3

Prisen i butikk er vel på 2500 kroner. Jeg har lagt ut til 1000 kr. Brukt i 1 uke. Det er et bur..

Anonymkode: b00d0...499

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Bare senk prisen ytterligere, så får du sikkert solgt

Anonymkode: e76dc...aba

Ja, har vurdert det :) Men tenker jeg lar sommerferien gå..

Anonymkode: b00d0...499

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...