Gå til innhold

Hvor mye synes dere det er greit å bruke på en uke på charter?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har funnet det perfekte stedet til neste sommer. Ganske luksus med swim out rom og alt annet inkludert. For to voksne og to barn koster det rett over 50.000 kr for en uke.

Jeg har allerede spart opp 20.000 kr siden januar. Disse står på egen feriekonto, og jeg har da er helt år på å spare de siste tredve. Sånn sett har vi råd, men jeg synes det er fryktelig mye penger for en ferie. Vi som alltid er på hytta eller bor billig 🙈Jeg mener at vi fortjener en luksusferie, men det sitter langt inne å bestille.

Derfor lurer jeg på hvor mye dere synes det er greit å bruke på en slik ferie? 😊

Anonymkode: 1ee41...d0e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så lenge du ikke må låne deg fant ser jeg overhode ikke problemet. Du sier jo at dere bor billig og ferierer på hytta til vanlig, så slå til. 

Dere kan selvsagt finne noe billigere, men halve gleden er å glede seg til drømmeferien. 

Anonymkode: 8cd92...514

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, prekæs skrev:

Ville prioritert å ha lenger ferie, framfor luksus i en uke.

Jeg er forsåvidt enig i at det kan være lurt, men vi har bare hundepass i en uke. Derfor blir det ikke lenger tur 😊

Anonymkode: 1ee41...d0e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Så lenge du ikke må låne deg fant ser jeg overhode ikke problemet. Du sier jo at dere bor billig og ferierer på hytta til vanlig, så slå til. 

Dere kan selvsagt finne noe billigere, men halve gleden er å glede seg til drømmeferien. 

Anonymkode: 8cd92...514

Du sier noe der når du nevner det å glede seg 😊 Og nei, jeg ville aldri lånt penger for å bruke dem på ferie.

Hi 

Anonymkode: 1ee41...d0e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har brukt 40000 i år, for to uker, og syns det var mye, så hadde aldri brukt 50000 for ei uke. 

Anonymkode: 4dc39...152

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

27 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har funnet det perfekte stedet til neste sommer. Ganske luksus med swim out rom og alt annet inkludert. For to voksne og to barn koster det rett over 50.000 kr for en uke.

Jeg har allerede spart opp 20.000 kr siden januar. Disse står på egen feriekonto, og jeg har da er helt år på å spare de siste tredve. Sånn sett har vi råd, men jeg synes det er fryktelig mye penger for en ferie. Vi som alltid er på hytta eller bor billig 🙈Jeg mener at vi fortjener en luksusferie, men det sitter langt inne å bestille.

Derfor lurer jeg på hvor mye dere synes det er greit å bruke på en slik ferie? 😊

Anonymkode: 1ee41...d0e

Vi er 2 voksne og 2 barn på et flott hotell her og nå. Bestilte i veldig god tid, og vårt hotell er ikke så luksuriøst som fu beskriver, men det kostet 32.000 likevel, og det er rimelig syns jeg!

Anonymkode: 0ca0a...956

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor skal dere? Om det er en eksotisk plass (typ Maldivene eller Bali) så hadde det vært Ok. Men aldri om jeg hadde betalt 50.000 for en uke på Mallorca feks.

Vi bodde slik du beskriver en uke i høstferien for to år siden, og betalte    ca 25.000 for en uke, to voksne og to barn. Dere har ikke vurdert å dra på et annet tidspunkt? 

Anonymkode: 200c8...dc1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Støtter hun over som sier at det er en ok pris for Maldivene. Hadde aldri betalt så mye for en uke på Mallorca, og vi har god råd.

Anonymkode: 35724...535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...