Gå til innhold

Autopassavtale


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Dere som har bil, har dere ikke Autopassavtale? Er ikke det noe alle har? 

Anonymkode: 7c019...e41

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ikke. Av den grunn at det kan gå månedsvis mellom hver bompassering.

Anonymkode: 7f700...3dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Har ikke. Av den grunn at det kan gå månedsvis mellom hver bompassering.

Anonymkode: 7f700...3dd

Det vil jeg bo 😜

Anonymkode: 7c019...e41

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Har ikke. Av den grunn at det kan gå månedsvis mellom hver bompassering.

Anonymkode: 7f700...3dd

Hadde heller ikke tidligere, av samme grunn. Og da var det bare én bom vi passerte, så da var det bare ett sted vi fikk regning fra av og til uansett. Dette var på bygda på Vestlandet, med kronglete veier og ferjer (uten autopass), så ikke noe å være misunnelig for. ;)

Nå har vi flyttet til Østlandet og skaffet oss autopass rimelig kjapt. Mest for å unngå alle småregningene som begynte å dukke opp og var fryktelig kjedelige å sitte å taste inn i nettbanken. :P

Men vi får regning og betaler for passeringer som er gjort da, vi fyller ikke på brikken som ble nevnt i en annen tråd. Vet ikke hvorfor det er forskjellig...

Anonymkode: f9acc...52d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk det for under et år siden :P skaffet det pga den nye bompengeringen i Førde. Har ikke mer enn 2-4 passeringer i mnden men det har jo skjedd at det plutselig har vært litt mer.. Før det hadde vi det ikke, følte det var litt unødvendig til 2 byturer (bergen/oslo) i året, og ellers ingen andre bomstasjoner med autopass i nærheten. :P

Anonymkode: d556d...917

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger sjelden å kjøre gjennom bomring, så det gidder jeg ikke. Bor på sørlandet,

Anonymkode: ab5a4...9ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har. Veldig sjeldent vi kjører gjennom, men har elbil så gidder ikke betale når vi ikke må enda 😜

Anonymkode: bbd6a...82a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har da vi bor litt utenfor Trondheim sentrum(men fortsatt i byen...) og der må du gjennom bomringen titt og ofte..... 

Anonymkode: 7219b...454

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Anonym bruker skrev:

Trenger sjelden å kjøre gjennom bomring, så det gidder jeg ikke. Bor på sørlandet,

Anonymkode: ab5a4...9ca

Vi bøborr i Kristiansand og her er det mer enn nok av bomringer 🙈

Anonymkode: 9eaf1...03e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi bor rett utenfor Oslo og kjører gjennom flere bomringer på vei til Drammen, Fornebu, Bærum osv. Og på vei til hytta er det kanskje seks-sju bomringer (jeg overdriver ikke). Så vi ordnet med Autopass-brikke den dagen vi kjøpte bilen, ja. Vi får faktura innimellom, det virker som det skjer når vi har gått over et visst beløp (ca. 500 kr).

Anonymkode: 75936...168

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Vi bøborr i Kristiansand og her er det mer enn nok av bomringer 🙈

Anonymkode: 9eaf1...03e

Jeg bor den andre veien, Så jeg kjører bare i bommen de sjeldne gangene jeg er i Kristiansand. Mellom Grimstad og Sørlandssenteret, så kjører jeg bare gamleveien, så slipper bommen på E18

Anonymkode: ab5a4...9ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...