Gå til innhold

Reiser til Spania om 6 dager. Når starte pakke til 4 personer?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Når du vil. 

Lurt å begynne å legge til side klær som er reine som du vil ha med.

 

Anonymkode: 93fe2...4ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sørger for å ha tom skittentøyskurv dagene før avreise, både for å komme hjem til lite klesvask og for å ha alt klart til pakking. Pakker dagen før. 

Anonymkode: fc49a...340

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager altså, men er det virkelig noe å spørre om?😂

Jeg gjør forøvrig alt i siste liten, så ville pakket kvelden før. Men planlegger såpass at jeg passer på å ha vasket de klærne jeg vet jeg skal ha med. 

Anonymkode: 858fb...ba9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med sistemann her. Pakke tar ca 15 minutter, så det er grenser for hvor mye tid man trenger å bruke.

Vi sjekker at det vi skal ha med er rent 1-2 dager før. Også slenger jeg ting opp i en koffert samme dagen vi skal reise.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg koser meg med pakking, så har gjerne koffertene liggende åpne i 1 ukes tid. Legger oppi etter hvert som ting er klart og ikke vi rekker å bruke/vaske. Jeg gjør det sånn for meg og jentene, mannen pakker på 15 minutter rett før avreise.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg begynner vel en 2-3 dager før avreise med å sørge for at det vi skal ha med er rent og strøket (ja, jeg stryker klær som skal i koffert. Eneste gangen i året jeg stryker tskjorter) og så legger jeg i etterhvert som det er rent. 

Dette er til ungene og meg, mannen ordner seg selv - som regel en times tid før avreise. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lager lister ca en uke før for å sørge for at alle klærne er rene. Legger de vekk etter hvert så ikke ungene bruker klær som skal være med. 

Jeg har det veldig travelt, så jeg må begynne tidlig for å rekke det.

Anonymkode: 75f07...fc1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Førstemann skrev:

Jeg koser meg med pakking, så har gjerne koffertene liggende åpne i 1 ukes tid. Legger oppi etter hvert som ting er klart og ikke vi rekker å bruke/vaske. Jeg gjør det sånn for meg og jentene, mannen pakker på 15 minutter rett før avreise.

Akkurat likt her i huset.

Når alt er satt ut i bilen, da begynner mannen å pakke sitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, +++ skrev:

Akkurat likt her i huset.

Når alt er satt ut i bilen, da begynner mannen å pakke sitt.

Hehehe han er ikke tilfeldigvis som min, som alltid når vi kjører avgårde sier "dette gikk alt for fort, jeg var ikke klar til å dra enda, jeg vet ikke om jeg har fått med med alt!" hahaha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, Førstemann skrev:

Hehehe han er ikke tilfeldigvis som min, som alltid når vi kjører avgårde sier "dette gikk alt for fort, jeg var ikke klar til å dra enda, jeg vet ikke om jeg har fått med med alt!" hahaha

Det er sånn som min mann, pakker 15 min før avreise og glemmer alltid noe, nå sist var det t-skjorter når vi skulle til Barcelona.

Har sagt det til han så mange ganger at viss han begynner 1 dag før kan han gå igjennom det så han ikke glemmer noe, men det går bare ut det andre øret.

Nå sjekker jeg bare at passet og visa kortet hans er med, resten driter jeg i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Førstemann skrev:

Hehehe han er ikke tilfeldigvis som min, som alltid når vi kjører avgårde sier "dette gikk alt for fort, jeg var ikke klar til å dra enda, jeg vet ikke om jeg har fått med med alt!" hahaha

Nei det er han heldigvis ikke lik.

Her er heller lyden "jada, vi har fått med oss alt, men er det noe vi har glemt finnes det butikker i andre land også..."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...