Gå til innhold

AUGUST <3


januar-jenta

Anbefalte innlegg

Klarte ikke holde meg lenger med å teste i dag,  fikk en kjempesvak positiv test😉 satser på at testene blir sterkere fremover😉 tør ikke helt juble enda.

 

~Lena~: Jeg satte inn et 5 dagers som da er blastocyst.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, Petra-prøvedokke skrev:

Klarte ikke holde meg lenger med å teste i dag,  fikk en kjempesvak positiv test😉 satser på at testene blir sterkere fremover😉 tør ikke helt juble enda.

 

~Lena~: Jeg satte inn et 5 dagers som da er blastocyst.

 

Et bittelite gratulerer❤️ Sikker på at ovitrellen er ute av kroppen? 😱 Blir spennende de neste dageneda👍 Hvilken rugedag er du på nå? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Petra-prøvedokke skrev:

Klarte ikke holde meg lenger med å teste i dag,  fikk en kjempesvak positiv test😉 satser på at testene blir sterkere fremover😉 tør ikke helt juble enda.

 

~Lena~: Jeg satte inn et 5 dagers som da er blastocyst.

 

Ett lite forsiktig grautuler fra meg også ❤️ 

Så spennende, Petra 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, januar-jenta skrev:

Et bittelite gratulerer❤️ Sikker på at ovitrellen er ute av kroppen? 😱 Blir spennende de neste dageneda👍 Hvilken rugedag er du på nå? 

Takk💝 Har ikke tatt ovitrelle siden det er fryseforsøk😉 er på rugedag 10 men 6 dager si egget ble satt inn hvis jeg regner med innsettdagen. Så håper at det blir sterkere strek etterhvert. Tør ikke juble helt enda men har lyst teste mer nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, ~Lena~ skrev:

Ett lite forsiktig grautuler fra meg også ❤️ 

Så spennende, Petra 😊

Takk😉 Ja blir noen spennende dager fremover med testing😉tør ikke juble enda. Kjører på med babyklister og vitaminer😉💝

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her har jeg begynt å blø litt. Ser ikke bra ut, så er nok over for min del. Har jo heller ingen på frys, så dette var en kort og dyr affære.. vi får se om vi prøver igjen, men må spare lutt flrst ettersom vi må gå privat.

Lykke til til dere alle sammen, og forsikrig grattis Petra💞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Nile76 skrev:

Her har jeg begynt å blø litt. Ser ikke bra ut, så er nok over for min del. Har jo heller ingen på frys, så dette var en kort og dyr affære.. vi får se om vi prøver igjen, men må spare lutt flrst ettersom vi må gå privat.

Lykke til til dere alle sammen, og forsikrig grattis Petra💞

Det er synd Nille76 men hvis du blør litt er det kanskje fortsatt håp? Har du testet? Ja er dyrt å gå privat vi har måttet spare selv mye😉dere får ta en pust i bakken og tenke hvordan dere vil gjøre det. Vi går i Danmark nå.

Jeg tok ny test i dag syns den er bittelitt sterkere så strek er strek vel?😉  tør ikke juble enda men ser lovende ut😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende! Gratulerer så mye! Strek er strek👏🏻👍🏻 Kan jeg spørre hvor mange prøverunder dere har hatt og hvorfor dere drar til Danmark? Er det nye/bedre teknikker?

Har ikke helt bestemt oss for om vi prøver igjen med det første. Prøver naturmetoden litt til, har jo to barn laget tidligere😂 så får vi spare opp litt til.

Skal prøve å komme i bedre form og gå ned litt i vekt. Alt hjelper på hormonene.

Må si det er litt av en påkjenning🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok ny test i dag syns den var litt sterkere men fortsatt svak skyggestrek. Var dum tok en digital etterpå der stod det ikke gravid. Kjente jeg ble litt lei da. Er det mulig at noen av cb sine tester tar opp lave verdier av hcg og noen ikke? Kanskje jeg produsere hcg sent? 

Leste et sted at hvis den streken ikke hadde farge så var det ikke riktig stemmer det? Blir helt tullerusk nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, Nile76 skrev:

Så spennende! Gratulerer så mye! Strek er strek👏🏻👍🏻 Kan jeg spørre hvor mange prøverunder dere har hatt og hvorfor dere drar til Danmark? Er det nye/bedre teknikker?

Har ikke helt bestemt oss for om vi prøver igjen med det første. Prøver naturmetoden litt til, har jo to barn laget tidligere😂 så får vi spare opp litt til.

Skal prøve å komme i bedre form og gå ned litt i vekt. Alt hjelper på hormonene.

Må si det er litt av en påkjenning🙈

Takk men klarer ikke glede meg har komt noe røde spor nettopp. Vi har hatt alle tre rundene i Norge og hatt to ferskforsøk i DK og 2 frys nå. De gjør ass.hatching der dvs de etser hull i eggeskallet slik at egget kommer ut. Kan være at egget mitt er litt seigt. Men som du sier det er en påkjenning. Har hatt mange tårer underveis. Håper det går nå hvis ikke blir det nytt uttak. 

Håper dere finner utav det og at det kanskje går naturlig😉 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det Petra-prøvedokke?

Har du tatt flere tester? Håper blødningen bare var festeblødning.

Høres interessant ut med Danmark. Hvilken klinikk går du til? Dette vil jeg undersøke nærmere.. er det like dyrt som privat her i Norge?

Vi prøver nok naturmetoden litt nå og sjekker ut flere muligheter.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann, ja har testet hver dag er litt forskjell på styrkene men de er svake enda, har hatt mye murringer som kommer og går de siste dagene men ingen mens. Tok en i ettermiddag viste strek med engang men svak - tykk skygge men litt blå. Blir så frustrert...de kan jo ikke lure meg alle disse testene? Prøvd forskjellige merker også. Har testdag i mårå så får se hva testene sier da... vil nok ringe klinikken høre hva de tenker. 

Bruker Maigaard Fertilitetsklinik, de har god nettside så gå inn kikk litt og ikke nøl med å send dem en mail for å høre hva de tenker. De er veldig hyggelige og svarer ganske kjapt 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I går kveld kom det selvfølgelig en blødning gjett om jeg datt i kjelleren...så da var det å vente te i dag og testdagen. Våkna tidlig tok testen vi får fra klinikken den så jeg ikke noe strek på, jaja tenkte eg dette gjekk ikke alikevel....Tok etterpå en digital for å dobbelsjekke der stod det gravid 1-2 wow 😉 jeg holdt på å dette av do😂 med alle disse rare bildene på testene jeg har fått kunne jeg nesten ikke tro det😉Men blødningen i går forsvant like fort så nå er jeg i 100😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nille76 tok du test for å dobbelsjekke?  Eller har du hatt skikkelig mens nå?

Andre som har startet å teste?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy å høre Petra-prøvedokke. Gratulerer! Jeg skal selv sette el-sprøyten i morgen og sette snuten mot maigaard. Så får satse på at de er i siget og lager flere gullbarn :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, mei3 skrev:

Så gøy å høre Petra-prøvedokke. Gratulerer! Jeg skal selv sette el-sprøyten i morgen og sette snuten mot maigaard. Så får satse på at de er i siget og lager flere gullbarn :-)

Takk😉 kan ikke tro det enda. Så gøy å høre at det er flere som reiser til Maigaard, det er kjekk plass og snille folk😉 håper du får gode egg du og😉lykke til💝

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hopper inn her jeg. 🙈 Hadde egguttak i går, fikk ut 7 egg! ✌️ Og de ringte k dag med at 5 stk er befruktet! 🎉🎉 meste jeg har hatt så langt. Så håper at gullegget ligger i bunken og at vi kanskje endelig kan få noen på frys. Innsett på mandag! Så her krysses alt jeg har og litt Til! 🎉

 

Gratulerer til de som allerede har fått positiv test og lykke til til de som venter eller ruger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende, dere! 

Og Petra-prøvedokke, tommel opp! Dette går riktige veien skal du se. Er jo visstnok ikke så uvanlig å blø litt i svangerskapet. 

Jeg fikk full mens utover dagen så har ikke testet mer. Utrolig oppgitt og utafor, men fokuserer på mine to små hjemme. Føles så leit ettersom vi alle ønsker en til. Minstemann har til og med sagt i bhg at han skal bli storebror.. 

skulle så gjerne fått det til, men innser vel at alderen min spiller inn..  

Nå følger jeg spent med på dere alle!

Har kjøpt inn en haug med eggløsningstester og satser på at masse hormoner fortsatt sitter i😂😃👏🏻

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 26.8.2017 den 19.12, Nile76 skrev:

Jeg fikk full mens utover dagen så har ikke testet mer. 

Har kjøpt inn en haug med eggløsningstester og satser på at masse hormoner fortsatt sitter i😂😃👏🏻

 

Så kjipt Nile76, satser på at dere får til en hjemmelaget snarlig👍 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 26.8.2017 den 10.16, Petra-prøvedokke skrev:

I går kveld kom det selvfølgelig en blødning gjett om jeg datt i kjelleren...så da var det å vente te i dag og testdagen. Våkna tidlig tok testen vi får fra klinikken den så jeg ikke noe strek på, jaja tenkte eg dette gjekk ikke alikevel....Tok etterpå en digital for å dobbelsjekke der stod det gravid 1-2 wow 😉 jeg holdt på å dette av do😂 med alle disse rare bildene på testene jeg har fått kunne jeg nesten ikke tro det😉Men blødningen i går forsvant like fort så nå er jeg i 100😉

Så bra😜 Håper frøet fortsatt er inni magen din og at alt går bra? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ikke ut som det går min vei denne gangen, testedato imorgen, men bare negative tester hittil😥 Sist jeg var gravid begynte jeg å få utslag på tester den 11'te dagen. 

 

Så da er det bare å brette opp armene og se frem mot neste forsøk, desverre!!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nille76 - kjipt det ikke gikk denne gang men får håpe det kan gå naturlig for dere. Kan jeg spør hvor gammel du er? Jeg er selv 40 og ingen unger foreløpig. Men denne gang har jeg kjørt på med vitaminer i store doser og babyklister i håpe og det ser ut til å virke😉

Ja Januar jenta spiren sitter enda og veldig kjekt er det. Har testet hver dag og tatt blodprøve i dag trenger å se at det går rette veien. Har hatt litt smøblødninger om kveldene men ikke så mye at det kommer i trusa. 

Det var synd at du bare får negative tester men er et lite håp enda da...

Har en time hos gyn onsdag til egentlig noe annet lurer på om han vil ta en ul for å se? Er det i hele tatt muligt se noe så tidlig? Lever i spenning😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig gøy Petra-Prøvedokke. Dette ser jo veldig bra ut!

Jeg er også 40, blir 41 i oktober og har prøvd i to år nå på nr.3. De to første satt på første forsøk, men hadde en SA i uke 10 i mellom. Synes derfor det er så rart at det nå ikke er mulig. Vi er jo ikke så gamle. Kvinner har i alle tider fått barn etter 40:)

Får du svar på Hcg prøven imorgen? Høres ut som de har kommet lenger m.t.p teknikker i Danmark. Utrolig spennende. Jeg skal sjekke det ut.

Krysser fingre for deg!

Januar-jenta, det er jo fortsatt håp. Med mine to testet jeg ikke positivt før dagen jeg ventet mens. Blendahvit dagen før..

Du må ha trua, hvordan føler du deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...