Gå til innhold

AUGUST <3


januar-jenta

Anbefalte innlegg

2 timer siden, Nile76 skrev:

 

Januar-jenta, det er jo fortsatt håp. Med mine to testet jeg ikke positivt før dagen jeg ventet mens. Blendahvit dagen før..

Du må ha trua, hvordan føler du deg?

Joda, men håpet er bittelite bare. Egget ble jo befruktet senere, så det gir litt håp også. 

Vanskelig å si på formen, kan være psykisk😜 Er skikkelig hormonell og lite tålmodighet om dagen. Føler meg litt kvalm i blant. Og kjenner litt murringer innimellom. Skikkelig ømme bryster for et par dager siden, nå er det ingenting. 

Skal egentlig ta blodprøve imorgen, men vet ikke om jeg får til å dra fra jobb. Blir nok på onsdag jeg tar den. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

16 timer siden, Nile76 skrev:

Så utrolig gøy Petra-Prøvedokke. Dette ser jo veldig bra ut!

Jeg er også 40, blir 41 i oktober og har prøvd i to år nå på nr.3. De to første satt på første forsøk, men hadde en SA i uke 10 i mellom. Synes derfor det er så rart at det nå ikke er mulig. Vi er jo ikke så gamle. Kvinner har i alle tider fått barn etter 40:)

Får du svar på Hcg prøven imorgen? Høres ut som de har kommet lenger m.t.p teknikker i Danmark. Utrolig spennende. Jeg skal sjekke det ut.

Krysser fingre for deg!

Januar-jenta, det er jo fortsatt håp. Med mine to testet jeg ikke positivt før dagen jeg ventet mens. Blendahvit dagen før..

Du må ha trua, hvordan føler du deg?

Ja det ser bra ut forløpig og alderen er jo bare et tall😉 vi skal få det til selv om vi passerer 40 tallet. 

Rart du må vente nå ja, prøv slapp av nyt livet innimellom vet det ikke er lett så kanskje det løsner?

Fikk svar på hcg nå den var på 49 var ikke det lågt? Kanskje jeg produsere hcg sent... Jaja skal ta ny i morgen for å sjekke hvor mye det har steget😉 tok en ny test i dag og den ble skikkelig positiv😉 har mye murringer, i dag kjente jeg meg litt kvalm og brystene er jo super ømme haha 😂 krampe framme på leggene har jeg og men skal leve med disse småplagene så lenge spiren holder seg på plass.

Babyklister som heter frucus femina hjelper slimhinnen å feste egget har jeg lest så ville prøve det denne gang. Kjøpes i DK eller homeopater kan lage det. Kanskje det er det som virker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Januar-jenta du må ha trua, jeg fikk forskjellige svar på mine tester før testdag så håpet er ikke ute.

Tok blodprøve 16 dpo da var hcg 49 og får ny måling i morgen. Spennende tider😉 er veldig hormonell her og kjenner tårene har lett for å poppe ut😂

Gratulere mei3 med mange egg ut håper på mange befrukta til i morgen😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var det dessverre over og ut for meg😥 Tok blodprøve idag, og fikk akkurat resultatet. Ikke gravid. 

Lykke til dere andre, så blir det nok nytt forsøk i oktober for min del tror jeg👍 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, januar-jenta skrev:

Da var det dessverre over og ut for meg😥 Tok blodprøve idag, og fikk akkurat resultatet. Ikke gravid. 

Lykke til dere andre, så blir det nok nytt forsøk i oktober for min del tror jeg👍 

Det var synd, men lykke til neste gang håper det går da😉💝

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Idag tok jeg ny test for hu på klinikken mente 49 i hcg var lavt tenkte at da mister jeg. Testen i dag viser gravid 2-3 så kan vel ikke vise slik hvis jeg ikke er gravid?? Skal ta ny blodprøve i dag så blir spennende😉 jeg er hvertfall gravid i dag😉😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her ruges det på dag 3. Gruer meg og gleder meg til testdato! 😵 Jeg tisser hver halvtime! 😵 Og har masse murringer og stikkinger. 

 

Lykke til Januar-jenta

 

og satser på at HCG verdien stiger raskt Petra-prøvedokke! 🤞🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En oppdatering fra meg. Hcg steg til 90 på prøven fra onsdag det mente legen var ok, men på klinikken mener de den er litt lav. Jobber med å få ta en ny blodprøve. Men i går fikk jeg akutte smerter rundt høyre eggstokk, det var så vondt at ikke noe hjalp. Var på legevakt men fikk bare besjed om å ta paracet. Kan være en spontanabort men det vet vi ikke enda. Håper i lengste laget at det går godt. 

Synes ømheten i puppene er litt mindre nå😞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2.9.2017 den 18.11, Petra-prøvedokke skrev:

En oppdatering fra meg. Hcg steg til 90 på prøven fra onsdag det mente legen var ok, men på klinikken mener de den er litt lav. Jobber med å få ta en ny blodprøve. Men i går fikk jeg akutte smerter rundt høyre eggstokk, det var så vondt at ikke noe hjalp. Var på legevakt men fikk bare besjed om å ta paracet. Kan være en spontanabort men det vet vi ikke enda. Håper i lengste laget at det går godt. 

Synes ømheten i puppene er litt mindre nå😞

Hvordan går det med deg? ❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 4.9.2017 den 0.54, Sofapute skrev:

Hvordan går det med deg? ❤

Her endte det i en biokjemisk abort dessverre. Har hatt smerter i en uke nå og ikke gøy. Hcg sank betraktelig ved prøve på mandag. Trur blødningen er gått over til mens nå. Så har hatt en del tårer og vondter. Men nå blir det å se fremover til nytt forsøk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...