Gå til innhold

Plutselig begynt å lukte så svette?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg er over 40 og har fått barn for ca 2 år siden. Etter dette har jeg merket at i det siste lukter jeg svette, skikkelig svette. Og det trenger ikke være lenge siden jeg dusjet heller. Har ikke kjent at jeg luktet før, måtte gå lenge uten å dusje for å lukte. Det er både under armene og mellom puppene det sitter lukt. Begynner å bekymre meg for om jeg stinker blandt folk, siden jeg av og til kan kjenne det selv, så regner jeg med det? Lukten likner litt på den min mor har, og hun har så lenge jeg kan huske slitt med lukt. Hun er 75 nå da.

Hva kan grunnen være til at jeg har begynt å lukte? Overgangsalder? Immun mot min trofaste gode deo? Hva kan jeg gjøre for å forhindre dette? Kan ikke dusje mer enn en gang per dag, og noen ganger når jeg dusjer kveld, burde jeg slippe å dusje morgenen etter.

Anonymkode: f4ce6...4e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Høres ut som begynnnende overgangsalder. Har du andre symptomer, ifht mens, hetetokter? Det er vel ikke så uvanlig at det begynner så vidt i den alderen.

Anonymkode: 905a3...025

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har akkurat samme problem! Aldri opplevd det før! Dusjer og bruker deo hver eneste dag. Skifter også alt av klær hver dag. Fylte 40 i vinter og rundt da begynte dette problemet 😞😞

Anonymkode: 52d2a...7a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du forandringer i matvanene? Jeg er veldig var for forandringer ang. det, spesielt alkohol. Har du prøvd stop 24 eller aluminiumsklorid? Det funker kjempebra for meg

Anonymkode: fc2ee...64d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anbefaler Stop24 fra apotek. Fungerer veldig godt mot svette. Finnes i både deo og spray. Jeg bruker deoen daglig

Anonymkode: aa1e7...c7b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Høres ut som begynnnende overgangsalder. Har du andre symptomer, ifht mens, hetetokter? Det er vel ikke så uvanlig at det begynner så vidt i den alderen.

Anonymkode: 905a3...025

Herregud, ikke si jeg er der alt. Nå som jeg endelig begynner å føle at jeg er blitt voksen, er jeg plutselig gammel og "over the top"? Jeg har hatt litt tull med mens i det siste, og våkner før fuglene fiser. Og føler meg lettere dement av og til.

Anonymkode: f4ce6...4e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

22 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Har du forandringer i matvanene? Jeg er veldig var for forandringer ang. det, spesielt alkohol. Har du prøvd stop 24 eller aluminiumsklorid? Det funker kjempebra for meg

Anonymkode: fc2ee...64d

Forandring, tja, sluttet med brødmat, og prøver gå ned babykiloene.

Anonymkode: f4ce6...4e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal prøve den stop 24, takk for tips! Kan den brukes mellom puppene også?

Anonymkode: f4ce6...4e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Skal prøve den stop 24, takk for tips! Kan den brukes mellom puppene også?

Anonymkode: f4ce6...4e7

Jeg har brukt den under puppene med bra resultat

Anonymkode: fc2ee...64d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Jeg har brukt den under puppene med bra resultat

Anonymkode: fc2ee...64d

Postet litt fort. Sikkert lurt å prøve den først mens du er hjemme, så du ikke får evt reaksjon mens du er ute

Anonymkode: fc2ee...64d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har det på samme måte, er 39 og fikk siste barn for fire år siden. Lukter plutselig mer svette. Tror bare det er hormonforandringer, trenger ikke være overgangsalderen.

Jeg føler at jeg raskt blir immun mot deoene jeg bruker, så er stadig på jakt etter den magiske deoen. :-)

Anonymkode: 649a4...ecf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...