Gå til innhold

Gravid, og får ikke reise med fly til syden. Dekker forsikringen dette?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Igjen; urelevant for mitt spm.

HI

Anonymkode: bc208...75a

Men de andre spørsmålene folk stiller, da? Du vil ikke si hva du feiler, hvor langt du er på vei etc: det er elementer som faktisk kan spille inn for svarene du får.

Anonymkode: 0f99b...912

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Stilig holdning HI. Stilig. 

Anonymkode: 8951e...f16

Ikke noe rart at mannen ønsker å reise på tur🙊

Anonymkode: dfde7...8c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du ikke får dette dekket hadde jeg byttet forsikringsselskap. Mange (de fleste) vil nok dekke dette så lenge det gjelder komplikasjoner og du er innenfor den tiden man normalt kan reise. (DVs før 8 svangerskapsmåned)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlighet, for noen burugler som svarer her! Hva i all verden har dere med omstendighetene rundt legens vurdering? Jeg vet ikke svaret på hi sitt spørsmål, men regner med at så lenge du får legeerklæring vil det være godt nok for reiseselskapet. Babyens helse er selvsagt grunn nok til å ta legens råd alvorlig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seriøst folkens Hi spør ett spørsmål og dere begynner å grave om alt mulig annet?

Hvis Hi har et risikosvangerskap er ho sikkert  redd og slutten og lei seg.

 Hun kunne sikkert tenkt seg å ha mannen hjemme før støtte, men ønsker at barna skal ha en fin sommer selv om hun er bundet til hjemmet. Er vel igrunn temmelig sikker på at ingen av dere som angriper Hi og lurer på hvorfor hun ikke flyr mot legens anbefalinger har opplevd  alvorlige svangerskapskomplikasjoner.

 

Hi håper svangerskapet går bra.

Min reiseforsikring dekker ikke avbestilling grunnet svangerskapskomplikasjoner, men du må nesten bare snakke med din. Lykke til. Håper du får god oppfølging. 

Anonymkode: 8e90a...a20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, *Miss Marple* skrev:

Herlighet, for noen burugler som svarer her! Hva i all verden har dere med omstendighetene rundt legens vurdering? Jeg vet ikke svaret på hi sitt spørsmål, men regner med at så lenge du får legeerklæring vil det være godt nok for reiseselskapet. Babyens helse er selvsagt grunn nok til å ta legens råd alvorlig. 

Ingen er uenig i det. Men hvis spørsmålet er "vil forsikringen dekke det?" så kan vi ikke delta med våre erfaringer uten å vite hva hun feiler. Å bare være gravid er ikke nok. Og det var allt vi visste ut fra hovedinnlegg.

Syns vel heller det er litt frekt å kaste bort andres tid med å spørre etter noe hun egentlig bør ringe Storebrand for å få greie på. 

Anonymkode: 0f99b...912

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den eneste som er latterlig her er hi! Det er mange her som ønsker å hjelpe men hun svarer som en drittunge på 4 år i trassalderen!  

Anonymkode: bf013...07e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere ønsker å grave ikke å hjelpe. 

Er man no fly grunnet komplikasjoner er det ikke nøye om det er premature rier hos mor eller om det er hull i hjertet på baby. All informasjon vi trenger er at grunnet svangerskapskomplikasjoner har legen sagt at mor ikke skal fly.

 

Vi trenger ikke å vite om mor er klar over at legen ikke kan nekte henne å fly.

Vi trenger ikke å vite hvor langt ho er på vei.

Vi trenger ikke å vite hvordan følelser hun har rundt det at mannen og ungene drar.

 

Spørsmålene som blir stilt her er nysgjerrige.  Dere lurer kanskje dere selv til å tro at dere kunne hjulpet hvis dere viste hvor langt på vei hi er og hennes følelser rundt dette. 

 

Hi jeg håper du har snakket med reiseforsikringen din og fått svar.

Ønsker deg lykke til og håper du ikke blir for opprørt av svarene du har fått her.

Anonymkode: 8e90a...a20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Ingen er uenig i det. Men hvis spørsmålet er "vil forsikringen dekke det?" så kan vi ikke delta med våre erfaringer uten å vite hva hun feiler. Å bare være gravid er ikke nok. Og det var allt vi visste ut fra hovedinnlegg.

Syns vel heller det er litt frekt å kaste bort andres tid med å spørre etter noe hun egentlig bør ringe Storebrand for å få greie på. 

Anonymkode: 0f99b...912

Hva har det med saken å gjøre at mann og barn reiser? En fikk seg faktisk til å skrive at det ikke var rart at mannen ville reise - underforstått komme seg bort fra hi. 

Vi trenger heller ikke vite hvor langt på vei hi er eller om hun visste at hun var gravid for 6 mnd siden. 

Hun kaster heller ikke bort tiden til noen da det er helt frivillig både å gå inn på tråden og å svare her. 

Så jo, jeg holder på at det er mange burugler som svarer her. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, *Miss Marple* skrev:

Hva har det med saken å gjøre at mann og barn reiser? En fikk seg faktisk til å skrive at det ikke var rart at mannen ville reise - underforstått komme seg bort fra hi. 

Vi trenger heller ikke vite hvor langt på vei hi er eller om hun visste at hun var gravid for 6 mnd siden. 

Hun kaster heller ikke bort tiden til noen da det er helt frivillig både å gå inn på tråden og å svare her. 

Så jo, jeg holder på at det er mange burugler som svarer her. 

Hun virker jo noe hormonell og nebbete da. 

Anonymkode: dfde7...8c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Dere ønsker å grave ikke å hjelpe. 

Er man no fly grunnet komplikasjoner er det ikke nøye om det er premature rier hos mor eller om det er hull i hjertet på baby. All informasjon vi trenger er at grunnet svangerskapskomplikasjoner har legen sagt at mor ikke skal fly.

 

Vi trenger ikke å vite om mor er klar over at legen ikke kan nekte henne å fly.

Vi trenger ikke å vite hvor langt ho er på vei.

Vi trenger ikke å vite hvordan følelser hun har rundt det at mannen og ungene drar.

 

Spørsmålene som blir stilt her er nysgjerrige.  Dere lurer kanskje dere selv til å tro at dere kunne hjulpet hvis dere viste hvor langt på vei hi er og hennes følelser rundt dette. 

 

Hi jeg håper du har snakket med reiseforsikringen din og fått svar.

Ønsker deg lykke til og håper du ikke blir for opprørt av svarene du har fått her.

Anonymkode: 8e90a...a20

"Ønsker å grave, ikke å hjelpe"?

Vi KAN ikke hjelpe, for betingelsene i hennes forsikring kjenner hun best selv. At hun er gravid er ikke en tilstand forsikringsselskapet kan gi henne refusjon for, og det var alt hun sa i starten. Da hørtes det ut som om hun kun var kommet for langt i sv.skapet, og ville slippe å tape penger. 

Men tråden føyer seg inn i god Dib-tradisjon, da. "Still et spørsmål, få noen svar du ikke liker, svar frekt eller snurt, kom deretter med noen utdypinger som endrer hele spørsmålsstillingen og gjerne gjør det umulig å svare." 

Anonymkode: 0f99b...912

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, sug lut skrev:

Siden du insisterer på å gjenta ordet: Det heter irrelevant.

Forøvrig håper jeg det ordner seg med både svangerskapet ditt og forsikringen.

Takk for at noen endelig sa det!!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...