Gå til innhold

Kan jeg spise ubegrenset med frukt og bær når jeg vil ned 7 kg så raskt som mulig?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Blir så deprimert av mitt eget speilbilde. Siste fødsel for 1 1/2 år siden ødela virkelig kroppen min. Hele klesskapet er fullt i klær som ikke passer lengre og jeg sliter sånn med å finne klær som passer min nye fasong

Anonymkode: d4ada...0a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nei, maks 2 frukt per dag.

Anonymkode: fb1a2...406

TULL. 

HI. Jeg har gått ned 30 kg. Jeg har i perioder gått på MENGDER frukt og bær. 

I fjor sommer (juni til August) gikk jeg ned 12 kilo. Da kunne jeg lett spise 1/2 vannmelon, to nektariner og en kurv jordbær på en dag. Jeg trente også da. Om frukten erstatter brødmat og snop, kjør på. 

Anonymkode: 90063...65f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil tro fra det du skriver at det ikke bare handler om vekt hos deg, men også fordeling av fett. 

Det er aldri greit å spise ubegrenset av noe, og frukt har fiber og næringsstoffer, men også fruktose som er naturlig fruktsukker. Deg har også påvirkning på blodsukkeret, så jeg ville spist frukt sammen med proteiner og fett for å minimalisere påvirkningen. ( ost og valnøtter er fint sammen med frukt) 

I tillegg trenger du kardiotrening og styrketrening for å forme kroppen. 

Anonymkode: cee28...07e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

TULL. 

HI. Jeg har gått ned 30 kg. Jeg har i perioder gått på MENGDER frukt og bær. 

I fjor sommer (juni til August) gikk jeg ned 12 kilo. Da kunne jeg lett spise 1/2 vannmelon, to nektariner og en kurv jordbær på en dag. Jeg trente også da. Om frukten erstatter brødmat og snop, kjør på. 

Anonymkode: 90063...65f

Så fordi det funket for deg, så er det anonym 406 sier tull?

Ikke alle kan spise ubegrensede mengder med frukt og bær

Anonymkode: 30c13...351

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kremt.

Husk at forskjellige frukter/bær inneholder forskjellig kcal-mengde fordelt på fiber/proteiner/karbohydrater/fett. Vannmelon er lav på kcal og du vil fort bli sulten igjen, mango er høy på kcal og fiber så den vil forlenge metthetsfølelsen din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Blir så deprimert av mitt eget speilbilde. Siste fødsel for 1 1/2 år siden ødela virkelig kroppen min. Hele klesskapet er fullt i klær som ikke passer lengre og jeg sliter sånn med å finne klær som passer min nye fasong

Anonymkode: d4ada...0a8

Selvsagt ikke. For et spørsmål 

Anonymkode: 95d77...bde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt man putter inn i munnen har kalorier, foruten om vann og enkelte andre drikker. 

Kalorier= energi som må forbrennes

Anonymkode: 3e545...432

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...