Gå til innhold

Jeg skal slutte å bruke Norwegian. Flere?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Reiser masse med Norwegian, og har aldri opplevd noe tull. Reiser både innlands og utenlands. 

Men skjønner jo at folk er skeptiske sånn som det holder på nå. Håper alle kommer seg avgårde slik som planlagt de neste ukene ☺️

Anonymkode: 7d6a4...dcd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 27.6.2017 den 13.10, MrsRiddick skrev:

Jeg reiser også kun i jobben, og må da bestille billigste alternativ, som er Norwegian. I år må jeg også bruke dem til ferie, da vi er 6 stk med to barn som går som voksne, og har rett og slett ikke råd til SAS.

Er lite tips; dersom du skriver "under26" i rabattkodefeltet hos Norwegian får du rimelig billett for barna som er over 11 år :)

Anonymkode: 81721...2cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Norwegian er gull når det virker. Det er først når det ikke virker det virkelig blir et problem og kjenner meg godt igjen i beskrivelsen til reisende de siste dagene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har funnet ut at sas og Norwegian ikke har så ulik billettpris, på sas så har du mer håndbagsajevekt og du har 1 kolli og sete inkludert i biletten. Kolli og sete koster mye penger på Norwegian og du kan ikke ha med like tung håndbagasje. 

Jeg bestiller og bruker sas når jeg kan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har jeg aldri opplevd tull med Norwegian. Så her vil jeg fortsette å bruke selskapet, både på grunn av pris og rutetidene. Her oppe kan en ikke velge og vrake bestandig når det kommer til flyreiser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...