Gå til innhold

Kjennes ut som jeg har uvi.. kynnere?


Ásfríðr

Anbefalte innlegg

Kjennes ut som jeg har uvi. Var til legen og sjekket, for jeg var hellig overbevist om at det var det. Sinnsykt vondt når jeg tisser. Men prøven var fin. Altså ingen uvi.

Er nå også blitt vondt i selve skrittet, og et mareritt å ligge på siden til tider, fordi det kjennes ut som det strammer noe helt sinnsykt. Å ligge på ryggen går greit. Og på dagtid er det ikke større problem.

Derfor må jeg spørre, er dette de beryktede kynnerne jeg kjenner? Kan jo ikke fly til legen med kynnere, og er tydeligvis ikke så godt forbredt som jeg trodde jeg skulle være på det som skjer den siste tiden. Formen er fin ellers.

Men leste at kynnere ikke skulle gjøre vondt en plass, og andre plasser står det at det kan være ubehagelig.

Skal til jordmor i slutten av uka så får snakket med henne da.. men det kjennes ut som en evighet til akkurat nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Dette er ikke kynnere - kynnere er når magen blir knall hard, kan vare ca 15-30 sek. Gjør ikke vondt.  At du får vondt når du tisser har ingenting med kynnere å gjøre. Høres ut som uvi. De sendte vel urinen din til dyrkning? Det ble de iallefall gjøre siden noen kan ha uvi uten å få utslag på ustixen man bruker på legekontor. Hvis ikke dette ble gjort bør du levere ny morgenprøve imorgen og be de sende den til dyrkning. 

 

Hilsen sykepleier☺️

Anonymkode: d990c...518

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Jeg trodde jeg hadde uvi og dro både til lege og legevakt flere ganger, men alle prøvene var negative. Fikk til slutt beskjed om at det nok var bekkenløsning. Da det en morgen var så ille at jeg lå og gråt og ikke kom meg opp av senga nesten en gang ringte jeg føden og fikk komme på kontroll. Viste seg at babyen lå så langt nede og presset mot en nerve, noe som førte til stikking, litt som om noen vrir en kniv rundt der nede. Fikk beskjed av legen om å stå med rumpa i været så kanskje babyen flyttet på seg. Dagen etter ble det bra igjen etter fire uker med stikkingen. Kanskje det er noe lignende til deg? 

Anonymkode: 3ea11...325

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...