Gå til innhold

Hvor mange har du hatt sex med?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har hatt tre sex partnere. Syns det er litt lite og skulle gjerne hatt fler men er ikke så mange interesserte i meg.

Anonymkode: c491c...996

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sluttet å telle da jeg var 20, nå er jeg 46. Så jeg vet ikke. Mellom 30 og 50? Det er ikke viktig. Det som er viktig, er om det ble en bra opplevelse.

Anonymkode: 13fe6...b34

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet ikke, det har jeg aldri talt. Jeg var singel mer eller mindre frem til jeg var 30, så det har jo blitt noen. Antallet er uviktig, at jeg ikke angrer på noe er viktigere.

Anonymkode: 48f6b...e9b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 stk. 2 av disse har vært langvarige forhold på nesten 10 år hver. Jeg er 42.

Anonymkode: 30a15...f0d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Et sted mellom 100-130, tror jeg. Det er mange nok, men jeg har utelukkende hatt sex fordi jeg har hatt lyst. Dessuten har jeg har ingen dårlige opplevelser. 

Anonymkode: 21d47...446

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25-30 sånn ca, før jeg måtte mannen min. Angrer på et par som viste seg å være dust etterpå, men ville ikke vært erfaringene mine foruten! Hadde jeg vært singel nå, hadde jeg virkelig kost meg med flørting, og uforpliktende sex 😁 Jeg savner det mye! Vi lever da bare en gang, og så lenge man beskytter seg, spiller det ingen rolle.

Anonymkode: 61c06...d8c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mellom 25-30 stk tror jeg. Er 32 nå men har ikke Vært singel på 10 år så jeg gjorde fra meg Før jeg lenket meg fast. 

Anonymkode: 27434...cee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Et sted mellom 100-130, tror jeg. Det er mange nok, men jeg har utelukkende hatt sex fordi jeg har hatt lyst. Dessuten har jeg har ingen dårlige opplevelser. 

Anonymkode: 21d47...446

Det er et anselig tall:)

Anonymkode: d8242...e79

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...