Gå til innhold

Dere med turnusjobb og flere barn!?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hvor stor stilling jobber du? Og er det for mye/akkurat passe? Og hva synes mannen din om hvor stor stilling du har?

Anonymkode: d37d5...627

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

100% stilling, to barn. Det går helt greit, men skulle gjerne hatt litt mer fri. Men det går ikke, jeg er familiens hovedforsørger.

Mannen synes kveldsvakter og arbeidshelger er noe dritt, men ser at vi trenger pengene. Han jobber også 100%, men dagtid.

Anonymkode: 42e9d...d6b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

100% stilling og 5 barn. Mannen jobber 100% dagtid. Går het greit, for har mye fri. Mannen er inneforstått med at slik er det bare.

Anonymkode: 1276d...3ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

100% stilling. jobber mye kvelder og helger. Mannen jobber så og si bare dagtid, men med en del overtid. Min mamma og min svigemor henter barna ( 3 stk) i bhg og skole ved behov. 

Anonymkode: 248ea...bb5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobber 75 % stilling, mye kveld og natt. Samt 3 hver helg. 

3 barn og det er helt perfekt 🖒

Anonymkode: ab2af...f06

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobber egentlig 100 %, og det er for mye. Har fire barn og mann som også jobber turnus. Besteforeldre er eldre,men eldre søsken passer minste i vaktfkifter og sånn. 

Mannen min syns det er helt greit at jeg jobber turnus, han gjør det selv så vet hva det handler om.

Men må si at vi fikk et nytt og bedre liv etter at jeg ble 20 % sykemeldt slik at jeg har en fridag i uka.

Anonymkode: 73e45...a23

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi jobber 100 % og i turnus begge to. 

Det krever mye logistikk og planlegging, og det krever at vi er likestilte på hjemmebane. Når jeg er på kveldsvakt tre dager på rad har jeg aldri kunnet tvile på at han klarte å legge barna for eksempel. 

Har nå skolebarn, men jobbsituasjonen har vært slik siden før vi fikk barn. 

Anonymkode: 8a0a3...292

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har tre barn. Jeg har ca 80 % stilling, men med ekstravakter ligger jeg som regel over 90 %. Mannen har dagtidsjobb. Det fungerer bra for oss, og gir mer fleksibilitet i hverdagen enn om vi begge hadde jobbet dagtid. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 26.6.2017 den 23.22, Anonym bruker skrev:

Hvor stor stilling jobber du? Og er det for mye/akkurat passe? Og hva synes mannen din om hvor stor stilling du har?

Anonymkode: d37d5...627

Får svare "omvendt" jeg da, ettersom det er mannen min, og ikke jeg, som jobber turnus.

Han jobber 100%. Det synes jeg er helt fint. Blir en del ekstra på meg når han jobber kveld/netter, men vi har barn som vi trenger å forsørge. 

Anonymkode: 36f1a...8d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg jobber egentlig 100 %, og det er for mye. Har fire barn og mann som også jobber turnus. Besteforeldre er eldre,men eldre søsken passer minste i vaktfkifter og sånn. 

Mannen min syns det er helt greit at jeg jobber turnus, han gjør det selv så vet hva det handler om.

Men må si at vi fikk et nytt og bedre liv etter at jeg ble 20 % sykemeldt slik at jeg har en fridag i uka.

Anonymkode: 73e45...a23

Er det å være sykemeldt det samme som å få en fridag i uka? 

Anonymkode: 1509c...8e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor stor stilling jobber du? Og er det for mye/akkurat passe? Og hva synes mannen din om hvor stor stilling du har?

Jeg jobber 100%. Vi har 2 barn. Synes det er litt mye, men det er nødvendig økonomisk. Mannen synes det er bra, han jobber selv 100%, men har fleksibel jobb, så han leverte i barnehage når jeg hadde tidlig vakter, og kom hjem tidligere når jeg skulle på seinvakt og ikke hadde barna i barnehagen. Hadde ikke full barnehageplass, og var veldig fornøyd med det. Har store barn nå, og skulle gjerne vært hjemme flere ettermiddager og fulgt opp ungene bedre.

Anonymkode: c3363...a93

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎26‎.‎06‎.‎2017 den 23.41, Anonym bruker skrev:

100% stilling og 5 barn. Mannen jobber 100% dagtid. Går het greit, for har mye fri. Mannen er inneforstått med at slik er det bare.

Anonymkode: 1276d...3ee

Wow, det er bare imponerende at du klarer det!!!

Anonymkode: d37d5...627

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal søke på en jobb som er en jobb i full turnus. Er nyutdannet. Har to barn, drømmer om to til en gang. Men lurer litt i forhold til jobbing på helligdager, 17 mai, jul etc... Kan og søke på en jobb på et apotek hvor jeg jobbet som student, men det frister lite....

Anonymkode: d37d5...627

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...