Gå til innhold

Lego eller playmobil, jente 4 år


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har ei som snart blir 4 år og vi vurderer å kjøpe enten noe lego eller playmobil-sett til bursdagen,men hva er best? Mannen argumenterer for lego, fordi HAN vil ha en unnskyldning for å bygge, men jeg ser for meg det er bedre å vente noen år? Begge deler finnes det så mye fantastisk i, men er usikker på om hun kommer til å miste motivasjonen når det er så masse smådeler? 

Hva foretrekker deres barn, og hva har de av de ulike settene?

Anonymkode: 64ec9...1ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her har Lego være favoritten hele veien. Du har flere muligheter med Lego da det kan bygges akkurat slik du vil ha det. Hva med å ta med jenta i butikken og se hva hun liker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Tjofsen skrev:

Her har Lego være favoritten hele veien. Du har flere muligheter med Lego da det kan bygges akkurat slik du vil ha det. Hva med å ta med jenta i butikken og se hva hun liker?

Takk for svar alle sammen.

Har tatt henne med i butikken tidligere, men da vil hun ha "det og det og den og den var aller finest, nei den", så tror denne gaven må være voksenstyrt ;)

Anonymkode: 64ec9...1ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min gutt har bygd smålego uten hjelp fra han var 3 år. Det morsomste har vært å bygge, ikke leke med det. Playmo har nesten ikke blitt brukt. Jeg hadde uten tvil gått for Lego og holdt pappa mest mulig unna byggingen☺

Anonymkode: c5eff...1be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min 9-åring foretrekker å leke med playmo, fordi det tåler mer. De bruker fantasien mye også når de leker med playmo. 

Lego er kult å bygge, men så blir det stående. Det er ofte så spesialiserte figurer med mange bittesmå deler. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Anonym bruker skrev:

Har ei som snart blir 4 år og vi vurderer å kjøpe enten noe lego eller playmobil-sett til bursdagen,men hva er best? Mannen argumenterer for lego, fordi HAN vil ha en unnskyldning for å bygge, men jeg ser for meg det er bedre å vente noen år? Begge deler finnes det så mye fantastisk i, men er usikker på om hun kommer til å miste motivasjonen når det er så masse smådeler? 

Hva foretrekker deres barn, og hva har de av de ulike settene?

Anonymkode: 64ec9...1ac

Det kommer ann på om det er for å bygge å ta fra hverandre eller leke med. Her i huset er ikke playmobil særlig populært, men lego elsker de. Både til å bygge å leke med. Gutter her da.

Anonymkode: 7e987...156

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...