Gå til innhold

Er dette ekkelt?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Om jeg ofte tar initiativ til deg når jeg og mannen ligger i sengen.. Og han til stadighet avviser.. Er det da ekkelt om jeg finner frem dildoen og ordner meg selv? Er lei av å ligge furten og lei meg fordi han avviser, så vurderer å gjøre dette, rett og slett fordi behovet for seg melder seg! Men er det ekkelt å ligge å ha sex med seg selv, ved siden av en mann som ikke vil?

Anonymkode: 84147...482

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Om man onanerer bare for seg selv så er det i mitt hode noe man gjør uten vitner. Jeg ville ha følt ubehag om mannen min begynte å onanere ved siden av meg i sengen om jeg av en eller annen grunn ikke ønsket å ha sex, jeg ville nok følt at det var respektløst av han. Som en del av et forspill eller av gjensidig sex hadde det vært helt innafor. 

 

Nå skal det vel også sies at de eneste grunnene jeg har for å avvise er om jeg er svært trøtt, eller er lei meg eller frustrert over noe. Om ikke noen av de faktorene er tilstede kommer lysten hos meg enten av seg selv, eller så fort han tar initiativ.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har man sex alene får man også være alene. Ikke noe man gjør i en seng man deler med en anne.

Hva med å få deg ditt eget soverom?

Anonymkode: a4a86...3c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ikke problemet. Det gjør jeg og mannen stadig vekk. Hvis ikke den andre vil, respekteres det. Men hvorfor må du gjemme deg vekk for å onanere når du er kåt? Hvorfor skulle jeg synes det var dumt at mannen onanerer når han er kåt, og jeg ikke har lyst akkurat da? Mye verre om han drev og maste og presset meg, eller om han følte han måtte gjemme seg bort etc. Nei, her i huset er vi alle fri :)

Anonymkode: cd3f1...306

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spør han om han syns det er greit. Det har jeg gjort, og kjæresten min syns det er fint. Noen ganger blir han til og med så tent av at jeg koser meg at han blir med. 

Det er giftig for et forhold at en av partene er veldig seksuelt frustrert, tror jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ser ikke problemet. Det gjør jeg og mannen stadig vekk. Hvis ikke den andre vil, respekteres det. Men hvorfor må du gjemme deg vekk for å onanere når du er kåt? Hvorfor skulle jeg synes det var dumt at mannen onanerer når han er kåt, og jeg ikke har lyst akkurat da? Mye verre om han drev og maste og presset meg, eller om han følte han måtte gjemme seg bort etc. Nei, her i huset er vi alle fri :)

Anonymkode: cd3f1...306

Handler ikke om å gjemme seg bort. Men om jeg hadde takket nei til mannen, og han deretter begynte å runke ved siden av meg, ville jeg ha tenkt at han gjorde det demonstrativt eller prøvde å utøve et slags press på meg.

Anonymkode: bde13...ee4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes det er greit. Du er kåt, han vil ikke, du ordner deg selv... Problem solved... 

Anonymkode: f18fb...4c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må du jo spørre mannen din om. Personlig hadde jeg blitt ganske sur dersom jeg sa nei fordi jeg ikke var opplagt, og deretter måtte ligge og høre på lyden av mannens sexleketøy og stønning og kjenne bevegelsene som forplantet seg i sengen.

Anonymkode: c2288...512

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du greier det uten å lage bevegelser er det greit. Ellers er det irriterende. 

Anonymkode: 47434...7fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...