Gå til innhold

Tidlig bekkenløsning /låsning?


Bearplace

Anbefalte innlegg

Hei. Er nå gravid med barn nr 2, er i uke 5 og sliter allerede med kjempe vond korsrygg og sete. Sist svangerskap fikk jeg bekkenløsning fra uke 7 men husker ikke at smertene var så vonde som nå! Dette lover ikke godt! Noen andre i lignende situasjon som har litt erfaringer og/eller tips å dele??

Blir laaangr 9 mnd om dette bare er begynnelsen! Er mest vondt på kvelden. Da er ingen ligge, sitte eller stående posisjoner gode. Føler liksom ikke ryggen slapper av. At den er i konstant klem/ krampe følelse. Og at det dirrer litt i musklene. Trykker jeg inn på rumpeballene er det sinnsykt vondt.. Er dette bekkenløsning?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff, dette høres ikke godt ut. Jeg har det ganske likt som deg og tenkte å ta kontakt med kiropraktor denne uken. Jeg er også andregangs, i uke 7 nå. Høres kanskje ut som låsning, se her for tips: http://www.bekkenlosning.no/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, StørsteØnskeEr2 skrev:

Huff, dette høres ikke godt ut. Jeg har det ganske likt som deg og tenkte å ta kontakt med kiropraktor denne uken. Jeg er også andregangs, i uke 7 nå. Høres kanskje ut som låsning, se her for tips: http://www.bekkenlosning.no/

Takk. Skal lese! Skal til fastlegen på torsdag så håper på en henvisning et sted!

god bedring og lykke til til deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også andregangs, og slet med symfysen sist fra uke 10 

Denne gangen kom det samme allerede uke 5/6 Gikk til kiropraktor helt i starten, og det holdt det i sjakk en stund, men etter uke 18 måtte jeg få fysiohendvisning -selv om det hjelper lite. Her ble yoga for gravide det som funket best :)  

Anonymkode: d2d48...937

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg er også andregangs, og slet med symfysen sist fra uke 10 

Denne gangen kom det samme allerede uke 5/6 Gikk til kiropraktor helt i starten, og det holdt det i sjakk en stund, men etter uke 18 måtte jeg få fysiohendvisning -selv om det hjelper lite. Her ble yoga for gravide det som funket best :)  

Anonymkode: d2d48...937

Takk for svar! Fikk du det dekket eller betale du selv ? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Bearplace skrev:

Takk for svar! Fikk du det dekket eller betale du selv ? 

Fysio blir dekket, men kiropraktor og yogakurs blir fra egen lomme. 

God bedring 😊

Anonymkode: d2d48...937

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...