Gå til innhold

Vært på Daftø?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Vi prøver camping for først gang, har kjøpt oss campingvogn. Har bestilit i overkant av en uke på Daftø, noen som har vært der og har erfaringer? Ting å finne på i området på regnværsdager? Er forberedt på at vi nok ikke får bare sol. Har tre barn under 7 + en større jente, og har funnet ut at vi dropper flyturen til sydligere strøk noen år fram til vi slipper alt pikkpakket som hører med og minste er i alle fall 3 år. Skjønner at daftø er travelt og mye folk, men mye å finne på for barna også, er det ikke? Takk for svar.

Anonymkode: 7d748...eee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vet jo noe om stedet, at det er mye som skjer og mye og finne på for ungene. Likevel vet jeg at det er ulike erfaringer, derfor kjekt å høre, i tillegg til tips. Det meste som spørres om her inne kan jo googles, hvorfor var det ikke rom for å spørre om akkurat dette? Og by the way, jeg har google ;)

Anonymkode: 7d748...eee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekk ut Nordens Ark, er under en time fra Daftø. Ellers så kan dere ta båter ut til øyene fra Strømstad.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moren min tokt med barna mine på bobiltur til Daftø. De var helt i skyene og fornøyd med plassen både når det gjaldt fasiliteter som do/dusj og servering og aktiviteter. En perle for barn. Så de var veldig fornøy.

 

Har ikke vært der selv.

Anonymkode: 565d1...324

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig fint til å være camping, mye å finne på med barn. Mye folk på sommeren, og litt harry. Hadde aldri giddet å bruke ferien der, men en natt er greit.

Anonymkode: ff67c...23a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for svar. Harry er det helt sikkert, er ikke camping det? Min tanke er at camping er bra noen år fremover og så selger vi vogna og gjør andre ting igjen da. Satser på noe bra vær og utflukter, så blir det vel greit. Ambisjonene er ikke så høye akkurat nå. 

Anonymkode: 7d748...eee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var der for 2 år siden og da var barna 9 år og de hadde det fint. Men de synes det var hakket barnslig så under 8 år er nok bedre. Vi var der i 2 netter og det holdt i massevis. Tok bobilen videre til gøteborg og så København. 

Dine tre barn under 7 år kommer sikkert til å kose seg 👍 men 1 uke på samme sted? Vi er altfor utålmodige og synes det var greit å reise videre å få mer oss Liseberg og dyreparken i København f.eks. anbefales 😊

Anonymkode: 41411...eed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er litt fordi vi også har en travel 1,5 åring at vi ønsker å være i ro, få opp forteltet og bare ta det rolig. Har noen dager før og etter hvor vi evt kan reise rundt.  Tenker å bruke det litt som base, både Oslo og Gøteborg er vel innenfor rekkevidde. 

Anonymkode: 7d748...eee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott utendørs badeanlegg dere har (gratis) inngang til. 

Pirathule inne på regnværsdager. Finnes inne på området. Her finnes tegnesaker, lekerom og musikk bla.

Tog som kjører rundt på området, stas for barn

Flere flotte lekeplasser på campingen

badebrygge og strand, barnevennlig.

de har butikk (ganske dyrt, anbefaler ta bilen og kjøre til Strømstad for å handle, max 10 min)

ellers var det show inne på restauranten på kveldstid. Dere bør booke bord på restauranten i god tid (1-2 dager i forveien)

daftøland var populært her. Ligger i umiddelbar nærhet til campingen. Tømmerrenne, radiobiler ++

god tur, kos dere😊

 

 

Anonymkode: 4ca45...55c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det er litt fordi vi også har en travel 1,5 åring at vi ønsker å være i ro, få opp forteltet og bare ta det rolig. Har noen dager før og etter hvor vi evt kan reise rundt.  Tenker å bruke det litt som base, både Oslo og Gøteborg er vel innenfor rekkevidde. 

Anonymkode: 7d748...eee

Det skjønner jeg 👍 dere får nok en fin tur 😊

Anonymkode: 41411...eed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...