Gå til innhold

Rir du ofte mannen? Er du veltrent?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg er ganske feit og derfor rir jeg aldri mannen. Syns det blir slitsomt og føler meg fæl. Han elsker det egentli.

Hvor lenge orker dere å holde på og er dere veltrent og hva slags kropp?

Anonymkode: dec5c...b9f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis det å ri mannen er så slitsomt så bør du begynne å ta bedre vare på helsen din og begynne å trene!

Jeg tar aldri tiden når jeg har sex, men kan holde på ganske lenge. Kan ri meg frem til flere orgasmer på den måten om jeg er i humør til det. Er ikke spesielt godt trent, men noenlunde normalvektig.

Anbefaler deg å begynne å ta bedre vare på kroppen din, da blir også sexen morsommere :)

Anonymkode: e9ca9...56a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det er slitsom selv om jeg er veltrent og har god kondis. Er mye lavere enn mannen så kroppene våre passer lissom ikke helt sammen.. Jeg må skreve såpass at jeg ikke får noe skikkelig press på knærne så det blir derfor vanskelig for meg å ri 😵

Anonymkode: f6fc1...857

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Syns det er slitsom selv om jeg er veltrent og har god kondis. Er mye lavere enn mannen så kroppene våre passer lissom ikke helt sammen.. Jeg må skreve såpass at jeg ikke får noe skikkelig press på knærne så det blir derfor vanskelig for meg å ri 😵

Anonymkode: f6fc1...857

En pute under hvert kne kan hjelpe ;)

Anonymkode: e9ca9...56a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får det ikke til uansett. Hvor har dere hendene? Bøyer dere overkroppen fram? Eller er den rett opp? Hjelp jeg har aldri klart det!!!

Anonymkode: c62f5...f2b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

En pute under hvert kne kan hjelpe ;)

Anonymkode: e9ca9...56a

Ååå.. takk for tips, må prøves :D 

Anonymkode: f6fc1...857

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg får det ikke til uansett. Hvor har dere hendene? Bøyer dere overkroppen fram? Eller er den rett opp? Hjelp jeg har aldri klart det!!!

Anonymkode: c62f5...f2b

Jeg tror noe av "trikset" er å tørre å bare nyte og slutte å fokusere på eget utseende, men sitte godt nok nedpå mannen. Vi damer er ofte så redd for å virke tunge, og hvis man ikke i hvert fall innimellom kan sitte nedpå så vil man ikke holde ut lenge, for det blir for statisk for muskulaturen og dermed for slitsomt.

Jeg varierer, noen ganger sitter jeg rett opp med ryggen, som om jeg satt på en hest, noen ganger lener jeg meg bakover og støtter hendene på lårene hans, andre ganger lener jeg meg fremover. Noen ganger sitter jeg helt nedpå, innimellom løfter jeg meg opp og ned på penis, noen ganger lener jeg meg fremover slik at han sklir litt ut og så retter meg opp og sklir helt nedpå. Når jeg sitter rett opp så veksler jeg på å bevege bekkenet mitt frem og tilbake, eller fra side til side, eller i sirkler. Noen ganger holder jeg i hendene til mannen slik at han støtter meg. Om du letter deg litt opp og ikke sitter helt nedpå ham så kan mannen gjøre mye av jobben ved at han løfter sitt bekken opp og ned. Du kan også sitte med føttene (fotbladene) ned i sengen istedenfor at knærne og fremsiden av leggene ligger nedi, det åpner også noen nye muligheter, men det har jeg aldri fått helt dreisen på.

Snakk med mannen, slapp av, ikke ta deg selv for alvorlig. Det er ingen konkurranse, målet er bare å ha det koselig, godt og morsomt sammen. Er ikke så farlig om du ikke får det til ved første eller femte forsøk, le litt av det og prøv igjen en annen gang og gå heller over til å gjøre noe som du/dere er sikrere på. Tør å teste litt ut, det er ikke farlig å gjøre noe "dumt", da er det bare å le av det sammen - det skaper også større nærhet.

 

Anonymkode: e9ca9...56a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg tror noe av "trikset" er å tørre å bare nyte og slutte å fokusere på eget utseende, men sitte godt nok nedpå mannen. Vi damer er ofte så redd for å virke tunge, og hvis man ikke i hvert fall innimellom kan sitte nedpå så vil man ikke holde ut lenge, for det blir for statisk for muskulaturen og dermed for slitsomt.

Jeg varierer, noen ganger sitter jeg rett opp med ryggen, som om jeg satt på en hest, noen ganger lener jeg meg bakover og støtter hendene på lårene hans, andre ganger lener jeg meg fremover. Noen ganger sitter jeg helt nedpå, innimellom løfter jeg meg opp og ned på penis, noen ganger lener jeg meg fremover slik at han sklir litt ut og så retter meg opp og sklir helt nedpå. Når jeg sitter rett opp så veksler jeg på å bevege bekkenet mitt frem og tilbake, eller fra side til side, eller i sirkler. Noen ganger holder jeg i hendene til mannen slik at han støtter meg. Om du letter deg litt opp og ikke sitter helt nedpå ham så kan mannen gjøre mye av jobben ved at han løfter sitt bekken opp og ned. Du kan også sitte med føttene (fotbladene) ned i sengen istedenfor at knærne og fremsiden av leggene ligger nedi, det åpner også noen nye muligheter, men det har jeg aldri fått helt dreisen på.

Snakk med mannen, slapp av, ikke ta deg selv for alvorlig. Det er ingen konkurranse, målet er bare å ha det koselig, godt og morsomt sammen. Er ikke så farlig om du ikke får det til ved første eller femte forsøk, le litt av det og prøv igjen en annen gang og gå heller over til å gjøre noe som du/dere er sikrere på. Tør å teste litt ut, det er ikke farlig å gjøre noe "dumt", da er det bare å le av det sammen - det skaper også større nærhet.

 

Anonymkode: e9ca9...56a

Rideskolen del 1 😂 Takk for tips :D 

Anonymkode: f6fc1...857

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hender jeg rir han. Er ikke spesielt godt trent. 

Sitter oppreist en stund, men bøyer meg over etter hvert og støtter meg med hendene på hver side av hodet hans.

Er egentlig utrolig godt.

Anonymkode: b5e80...007

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Rideskolen del 1 😂 Takk for tips :D 

Anonymkode: f6fc1...857

Ha-ha.. :). Hi bør egentlig ta det positivt, for jeg har glemt å nevne at jeg hatet å ri en mann tidligere, følte meg klønete, ville ikke at mannen skulle se meg osv. Skulle jeg gjøre det måtte det være helt mørkt, og jeg hadde lite eller ingen nytelse av det selv. Så jeg har gått fra "håpløs" på dette til å virkelig like det, synes nå det er deilig, har gjerne lyset på for jeg liker å se mannen, liker å se lysten og nytelsen i ansikten hans, liker å se at han tenner på meg. Jeg har langt fra en perfekt kropp, men har lært meg å bli komfortabel med den og gi litt f... i tidligere komplekser og heller bare nyte og ha det morsomt :)

Anonymkode: e9ca9...56a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg får ikke stor nok fart 😩

Anonymkode: f6fc1...857

Tror det blir bedre når du tar en pute under hvert kne ;)

Anonymkode: e9ca9...56a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ofte. Nesten hver gang. Ikke veltrent vil jeg si. Sitt på huk. Enklere... da får du trent lår etterhvert og 😂😂👍🏻

Anonymkode: f4582...e56

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg får det ikke til uansett. Hvor har dere hendene? Bøyer dere overkroppen fram? Eller er den rett opp? Hjelp jeg har aldri klart det!!!

Anonymkode: c62f5...f2b

Lener meg også bakover. 

Anonymkode: 488a9...f69

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er tjukk , rir mannen for det , pleier lene meg fremover . Han digger det. Jeg er i kategorien fedme og jeg blir ikke sliten av det , så klarer ikke helt skjønne at du ikke orker?!

Anonymkode: aa7f9...dda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja hver gang. Får best orgasme slik. Jeg er ca. 114 kg så forstår ikke at det er slitsomt eller vannskelig.

Da slipper du jo vekten hans oppå deg så lenge slik at du ikke får puste. 

Han liker å avslutte i misjonæren, men liker veldig godt å bli ridd.

Anonymkode: a398a...7dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det er lettere å ri når jeg sitter bak frem. Altså med ryggen til mannens ansikt.

Anonymkode: 2f056...ee8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er feit og utrent, men elsker å ri. Støtter gjerne hendene mot veggen bak hodet hans, og bruker som regel ikke så lang tid før jeg når orgasme. Blir ikke spesielt sliten av det.

Anonymkode: e73f3...925

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er overvektig og utrent, men elsker å ri kjæresten. Det kan bli slitsomt hvis vi holder på lenge, men da forandrer vi bare stilling. :-)

Anonymkode: 4dd65...b9c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer jo an på mannen også. Han kan hjelpe til med bevegelse. Alle menn jeg har vært med liker å bevege seg når jeg rir. De synes det beste med å bli ridd er å nyte utsikten! 😄

Anonymkode: d3cf8...bb1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er langt fra veltrent, men rir ofte mannen og syntes ikke det er slitsomt. I slutten av graviditeten var det eneste stilling jeg syntes var behagelig, så selvom man har stor mage skal ikke det hindre i å ri mannen. 

Anonymkode: 98adb...68a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg som er mann kan si at vi menn digger når jenter noen ganger tar kontroll og setter seg på toppen.

Det mest sexye er når dere sitter motsatt vei og gir oss full innsikt. og ikke vær redd for hvordan dere ser ut, det er usexy. nyt det heller

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Don skrev:

Jeg som er mann kan si at vi menn digger når jenter noen ganger tar kontroll og setter seg på toppen.

Det mest sexye er når dere sitter motsatt vei og gir oss full innsikt. og ikke vær redd for hvordan dere ser ut, det er usexy. nyt det heller

Det tror jeg faktisk på!! Jeg er overvektig (ikke sykelig, men litt småfeit...), og ingen av de jeg har vært sammen med har noen gang brydd seg om det! De syns jeg er sexy, og bryr seg IKKE om de ekstra kiloene og litt valker. :-)

Anonymkode: 4dd65...b9c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men dere som er overvektige og sier at dere ikke blir slitne av å ri. Sitter dere å jynger oppå mannen eller hva gjør dere? 

Når jeg rir mannen så "twerker" jeg på en måte oppå mannen. Og det er slitsomt i lengden. Som en ordentlig galopp egentlig? 

Anonymkode: 95132...b5d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...