Gå til innhold

Rir du ofte mannen? Er du veltrent?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

12 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Men dere som er overvektige og sier at dere ikke blir slitne av å ri. Sitter dere å jynger oppå mannen eller hva gjør dere? 

Når jeg rir mannen så "twerker" jeg på en måte oppå mannen. Og det er slitsomt i lengden. Som en ordentlig galopp egentlig? 

Anonymkode: 95132...b5d

Galopp?:-D 

Anonymkode: 0cb81...295

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Men dere som er overvektige og sier at dere ikke blir slitne av å ri. Sitter dere å jynger oppå mannen eller hva gjør dere? 

Når jeg rir mannen så "twerker" jeg på en måte oppå mannen. Og det er slitsomt i lengden. Som en ordentlig galopp egentlig? 

Anonymkode: 95132...b5d

Støtter meg enten i veggen foran, hendene ned i madrassen eller holder hans hender 

Anonymkode: aa7f9...dda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker å ri! Før syns jeg det var slitsomt, men jeg tror det var mest fordi jeg var opptatt av hvordan jeg gjorde det, og tok det nærmest som en styrkeøvelse (jeg er ikke særlig utholdende på trening!). Nå føler jeg at jeg har skikkelig dreisen på det, og det er fordi jeg rett og slett bare gjør det som føles godt for meg. Mannen er liksom fornøyd med bevegelsene (og det han ser) uansett, så det er jo egentlig mest logisk også at jeg bare må være ego der. Nå varierer jeg tempo og stilling hele tiden etter hva som føles digg, og liksom bare "bruker" han. Med ansiktet mot, med ansiktet andre veien, fremoverlent, bakoverlent, rett opp, helt inn, bare tuppen inn, hardt, fort, sakte, mykt. Uendelig med muligheter i den stillinga! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Men dere som er overvektige og sier at dere ikke blir slitne av å ri. Sitter dere å jynger oppå mannen eller hva gjør dere? 

Når jeg rir mannen så "twerker" jeg på en måte oppå mannen. Og det er slitsomt i lengden. Som en ordentlig galopp egentlig? 

Anonymkode: 95132...b5d

Gjør litt forskjellig. Det at jeg er overvektig betyr ikke at jeg har mindre muskler eller dårligere utholdenhet enn deg.

Har sex mange ganger i uken og har en fysisk krevende jobb. Har god fysikk og mye muskler i tillegg til fett.

Anonymkode: a398a...7dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det tror jeg faktisk på!! Jeg er overvektig (ikke sykelig, men litt småfeit...), og ingen av de jeg har vært sammen med har noen gang brydd seg om det! De syns jeg er sexy, og bryr seg IKKE om de ekstra kiloene og litt valker. :-)

Anonymkode: 4dd65...b9c

Det er delig med damer i alle former:) det viktigste er at de tør og være seg selv og nyte det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg rekker aldri å bli sliten, for mannen kommer altfor fort og nekter å gjøre noe med det :(

Anonymkode: bad33...0d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Jeg rekker aldri å bli sliten, for mannen kommer altfor fort og nekter å gjøre noe med det :(

Anonymkode: bad33...0d6

Forskjellig som kan være årsak til det, noe medisinsk eller psykisk. Går det utover sexlivet deres så må han ha vilje til å gjøre noe med det. Utholdenhet kan også trenes opp, samme med å ikke komme for fort. Han kan også bruke en penisring, det kan hjelpe noen. Å ikke ville gjøre noe med det er egoistisk når det går utover deg.

Om han kommer og du ikke, og han ikke vil gjøre noe med det... da tror jeg at jeg en kort periode (etter nok en gang tatt det opp med ham) hadde faket orgasme og latt som om jeg var ferdig før han har kommet, og så ikke fortsatt samleiet. Noen uker med det så forstår han kanskje din frustrasjon? ;)

Anonymkode: e9ca9...56a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler at mannen blir slapp når jeg sitter rett opp og ned. er for vid: (( kniper som  bare det men. Har tatt en opr. En gang men hjalp ingenting. Jeg liker best å lene meg frem. Har du problemer med beina.. prøv å dra knærne litt ned

Anonymkode: ae588...8e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så og si aldri, dvs en gang hvert 3 år. Er slitsomt, kjedelig og ikke godt. Burde ha gjort det oftere, for det er godt trening for lårene om man sitter på huk og løfter seg selv opp og ned. Skikkelig squats:D!!! Kan dele det opp i rett på 3x 15!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Monday, June 26, 2017 den 20.29, Anonym bruker skrev:

Galopp?:-D 

Anonymkode: 0cb81...295

Hahaha unnskyld men ler så jeg griner😂😂😂😂😂😂😂😂😂Galopp. Hahahaha.. åå ser det sånn for meg.. jiiihaaa... 😂😂😂

Anonymkode: 5d3c1...678

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nesten hver gang. vi bruker sikkert 4-5 stillinger på en økt når vi har sex. elsker og ri😎 sitter på huk med hæla i golvet eller på kne om det er på gulvet. i senga på kne.blir ikke særlig sliten nei, kan drive på slik i sikkert 20 min. er ca 15 kilo overvektig og ikke særlig trent😂

Anonymkode: c2453...e5f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...