Gå til innhold

Noen som har erfaring med fjordline Bergen-Stavanger?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Vurderer å ta båten ned istedet for å kjøre.. Bare for å prøve noe annet.. Men er litt usikker på om det er verdt det. Har en 7 åring og en på 6 mnd. Er det noe å finne på eller blir det  bare en lang kjedelig reise? Om man ikke bestiller sete, er det da sjanse for at vi må tilbringe 5 timer uten å finne et sted å sitte? Eg ammer,  så er avhengig av det. Har de stellerom? Er maten barnevennlig? Veldig dyr? Har de kiosk som vi kan kjøpe en brus osv feks? 😊 erfaringer? 

Anonymkode: 28e1d...425

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er billigere enn å kjøre og ungene kan bevege seg fritt rundt. De har forskjellige aktiviteter i baren lengst fremme på båten hvor de har gode stoler å sitte i. Om det er vanskelig å få plass vet jeg ikke. Ikke da vi har reist.

De har restaurant du kan reservere bord i og en enklere kafé hvor du kan kjøpe både kald og varm mat. Brus og øl.

Stellerom er jeg usikker på. Lurer på det samme pga har fått en baby siden sist vi reiste.

Anonymkode: 8bb29...988

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har forresten enda en kafé og enda en kiosk. Er usikker på om taxfree er åpen innlands 

Det er uansett like om ikke mer kjedelig å kjøre bil. 

Anonymkode: 8bb29...988

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har stellerom. Vi tok den i fjor med en 5 åring og en på 10 mnd. Genialt! Ikke noe problem med sitteplass, mange folk er i lugarene sine. (Ihvertfall hvis dere tar morrabåten) 

Anonymkode: 4f120...f32

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Anonym bruker skrev:

De har stellerom. Vi tok den i fjor med en 5 åring og en på 10 mnd. Genialt! Ikke noe problem med sitteplass, mange folk er i lugarene sine. (Ihvertfall hvis dere tar morrabåten) 

Anonymkode: 4f120...f32

Morrabåten? Det går ingen morrabåt fra Bergen. Den går kl 1330. FRA Stavanger TIL Bergen derimot går den tidlig :)

 

Til HI, ja det er gøy for barna og de har flere stellerom i flere etasjer :) 

Anonymkode: 98d0b...16c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Supert, takk for svar! 😄 Da tror eg vi prøver oss på fjordline i retning Stavanger, og så kjører vi hjemover.. 😊 

 

Hi

Anonymkode: 28e1d...425

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 år senere...

Annonse

Hei. Super lenge siden denne ble postet men. Lurer på hvordan det gikk? Har baby, og sist jeg var på båten måtte man være rask for å få plass på de setene fremst i båten, og tviler på at babyen ikke begynner å grine på ett eller annet tidspunkt, og blir gjerne litt kleint å da fortsette å sitte der, eventuelt hvis vi skal stelle så kanskje seter ikke kan holdes. (Hvis vi er rask nok til å ta seter der i det hele tatt)

Noen som eventuelt vet om de har flere seter i båten man ikke må betale for?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...