Gå til innhold

Mannen min er kinky, skikkelig kinky. Hva gjør jeg?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Etter 7 år og 3 barn har det kommet frem at mannen min er kinky og da mener jeg skikkelig kinky. Latex/gummidrakter, gjerne heldekkende, også med slange for å puste eller en maske. Alt mulig av bondage utstyr; tau, teip, remmer, mansjetter, håndjern, klyper til både pupper og underliv osv. Alt mulig av dildo/vibratorer, butplugs, kuler osv.. Pisk, flogger, cane.. Ja, alt du kan tenke deg pluss antagelig litt mer..

Alt leketøyet er ikke det verste, jeg liker et spennende sexliv og er villig til å prøve forskjellig ting.. Men det er verste er at han vil "eie" meg.. Han vil være dominant og jeg hans underdanige. Han vil bare leke med meg, ikke jeg med han. Jeg skal gjøre som han sier, punktum. Han tenner på å ydmyke meg og gjør meg til et objekt å ha sex med. Og det er her jeg kjenner hele magen vrir seg og jeg får ikke puste.. Jeg "klarer" ikke sette meg i denne situasjonen hvor jeg ydmykes, hvor jeg blir en "sexslave", hvor jeg skal bare "være" og han skal gjøre som han vil med meg. Jeg vil han skal kunne se ansiktet mitt når vi har sex, ikke at det skal dekkes til med maske eller noe annet, slik at jeg kunne vært hvem som helst han knuller. Selv om sex er sex på èn måte, så er det veldig intimt og personlig for meg.. uansett hvor kinky det blir. Jeg vil han skal vite hvem han leker med. Jeg kjenner jeg får litt smått panikk av tanken på å være fast bundet på alle mulig måter og ikke ha noen kontroll. Jeg elsker å være aktiv, kunne ta og føle på under akten. Ikke være passiv. Han sier det er viktig jeg også nyter og kan komme.. Men det er komplett umulig for meg i en slik situasjon..

Dette er en mann som er en fantastisk far, jeg elsker mannen min og vi har et fint liv sammen… helt til dette kom på banen.. Nå vet jeg ikke hvor jeg skal gjøre av meg. Jeg liker ikke han tar på meg en gang. Han skjønner det er noe galt, men ikke hva. Og jeg vet ikke hva jeg skal si eller gjøre. Han har forklart at dette er svært viktig for han, at det er et behov som endelig er kommet til overflaten. Han synes vårt "vanlige" sexliv er kjedelig.. noe som var en overraskelse for meg.. Så nå.. hva gjør jeg ?

Jeg føler mannen min er blitt en annen.. men jeg vil ikke la dette ødelegge for resten av vårt fine familieliv heller..

Noen som har vært i lignende situasjon ?

HI

Anonymkode: ccd85...818

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er ikke submissiv og kunne derfor aldri være sammen med en som er virkelig dominant. Du oppfatter hans dominans som et lek, men jeg tror ikke at det er det faktisk. Det er en trang som kommer til syne nå, og når katten er først ut av sekka får du den ikke tilbake inn. Du må ikke tro at noen kan kureres av det, det er ikke Fifty Shades.

Seksuelt er D/s en dealbreaker for meg, men skjønner at det ikke er så lett når man er gift og har unger sammen.

Anonymkode: 6a3ec...1fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må jo snakke med han. Si at du forstår at dette er viktig for ham, men du kan ikke være med på det. Du vil ikke føle deg komfortabel med det. 

Man skal ikke gjøre noe man ikke vil! 

Anonymkode: 8a32c...581

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 I ditt sted hadde jeg vært dypt fortvilet.  Jeg hadde følt meg forrådt, tror jeg? Sviktet? Jeg hadde ikke klart å leve med det, det er jeg ganske sikker på. Jeg hadde antakelig gått for lenge siden.

Synes han virkelig at hans ønsker er viktigere enn dine? 

Stor klem til deg, HI 

Anonymkode: e88b7...a3f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en hensynsløs egoist! Han der hadde jeg satt virkelig på plass! "Viktig for ham"- pisspreik! Min kropp, mine grenser!

Og hi, se og stå opp for din kropp og dine grenser! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han har kommet frem som dominant. Du er ikke submissiv så dere kommer aldri til å bli kompatible sexuelt lenger. 

Det som er kjipt for dere, er at han har foretatt denne oppdagelsesreisen uten å involvere deg. Den eneste måten å beholde dette på er å be han legge vekk fetisjen sin og velge din form for sex og heller kjede seg med den. Eller be om at dere går med sakte skritt inn i et nytt sexliv. Han kan ikke forvente at du plutselig skal skifte preferanser fordi han plutselig gjør det. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det første dere må gjøre er å bli enig om spillereglene. Ha et sikkerhetsord som betyr stopp. Elsker han deg, kommer han uansett til å ikke overskride grensene dine med tilliten deres som grunnlag for dette. Og gå sakte frem, slik at du er komfortabel med alt dere gjør. 

Anonymkode: 50fc9...375

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hver eneste sexakt trenger ikke å være "full pakke". Dere må gi og ta litt begge to. 

Anonymkode: 50fc9...375

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ikke gått med på noe slikt. Han måtte velge å bli eller dra. Jeg hadde sagt nei til et slikt sexliv. Høres forferdelig ut, og ikke noe godt. Folk er forskjellig. Hvis dette er viktig for han, hadde jeg bedt han om å finne noen andre. Ikke noe møtes på halvveien her. Sin egen kropp bestemmer man over selv. Nei er nei.

Anonymkode: a4253...0e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Det første dere må gjøre er å bli enig om spillereglene. Ha et sikkerhetsord som betyr stopp. Elsker han deg, kommer han uansett til å ikke overskride grensene dine med tilliten deres som grunnlag for dette. Og gå sakte frem, slik at du er komfortabel med alt dere gjør. 

Anonymkode: 50fc9...375

Spillereglene har de dessverre ikke felles, ettersom de ikke spiller samme spill. Lager hun felles regler med ham, går hun også inn i rollen og aksepterer at hun skal være submissiv og han dominant.

Realiteten er vel som en annen her har påpekt, han er ute av skapet nå, med sin egentlige legning, og den partneren han har passer ikke til den legningen han har. Han kunne like godt vært homo og kommet ut av skapet etter at han var gift med en kvinne. Hun kan ikke bli det han vil ha henne til å være.

Så egentlig tror jeg ikke disse to bør være i et seksuelt forhold med hverandre. De har ikke felles legning.

Anonymkode: ae900...9b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må le litt, akkurat idet jeg begynte å skrive her kommer sangen fra Fifty Shades på radioen ;)

Hi, jeg har en kompis som ikke har slike preferanser som din mann, men som har en annen preferanse som gir de fleste kvinner noen av de samme følelsene du sier du får når mannen ønsker å dekke ansiktet ditt osv. Han sier at han godt kan ha vanlig sex en periode, men etterhvert så får han større og større behov for de andre seksuelle preferansene, og det ødelegger de forholdene han forsøker seg på. Han er faktisk ganske fortvilt over det, for han kan ikke leve uten, og innser at det er noe de aller fleste damer ikke ønsker seg. Poenget med å fortelle dette er at jeg tror første som svarte deg har rett, dette er ikke noe som vil gå over av seg selv!

Hadde mannen din den typen dominant sex før han møtte deg? I så fall var han veldig uærlig med deg mtp. at han først etter så mange år og flere barn forteller deg om sine preferanser. Og hvis han ikke hadde den typen dominant sex før deg, da lurer jeg veldig på hvordan han gikk fra normal sex til en såååå dominant seksuell adferd, og være så inni det med masker og alt - det virker som om han har erfaring med det, for det er ikke slik at man går fra vanlig sex til så dominant og "avansert" uten erfaring. Hvis han ikke har utøvd disse preferansene i forhold før deg, eller dette ikke har vært en gradvis utvikling i deres forhold, da tror jeg dessverre han må ha skaffet seg erfaring med andre i de årene dere har vært sammen. Det du forteller mannen gjør er ikke en nybegynner på feltet!

Jeg har dessverre lite tro på at dere vil greie å få sexlivet til å fungere på sikt når du har andre behov enn det han har. Han kommer nok ikke til å gå tilbake på sine nye preferanser, de som har kommet så langt som han gjør ikke det.

Hadde jeg vært deg tror jeg at jeg hadde kontaktet en sexolog på egen hånd og diskutert dette med en som kan mer om det. Mest fordi jeg tror du må innse at mannen din ikke kommer til å endre seg, og at hvis du går inn i hans preferanser så er det du som alltid må tilpasse deg, og du vil trolig alltid føle på et press fra ham, fordi han alltid vil ha lyst til å presse grensene enda et hakk videre. Det tror jeg kan ødelegge deg og ditt forhold til sex - det har allerede begynt siden du nå ikke takler at han skal ta i deg en gang.

For meg ville dette vært en dealbreaker, som en eller flere andre sier. Jeg kunne ikke gått på akkord med mine egne behov og latt meg presse til noe jeg ikke er komfortabel med. For meg er det å være delaktig i samleiet, ta på og føle mannen, gi mannen glede en minst like stor del av det som det at mannen skal tilfredsstille meg. Og det er ikke forenelig med SD-sex.

Kontakt en sexolog og diskuter detaljene i dette med en som kan mer om det og kanskje er bedre til å bedømme deres situasjon. I mellomtiden, vær ærlig med mannen din, si at dette er for mye for deg, at du trenger en pause fra sex inntil dere har funnet ut av ting.

Det er trist om familien splittes pga. at han ikke har vært ærlig med deg tidligere, men han vil mest trolig ikke kunne slutte med den veldig dominante sexen, og du kan ikke leve med den. Å fortsette forholdet vil da trolig bare bli ødeleggende for deg. Da er det bedre å skilles som venner og samarbeide bra.

Anonymkode: be92f...60f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det første dere må gjøre er å bli enig om spillereglene. Ha et sikkerhetsord som betyr stopp. Elsker han deg, kommer han uansett til å ikke overskride grensene dine med tilliten deres som grunnlag for dette. Og gå sakte frem, slik at du er komfortabel med alt dere gjør. 

Anonymkode: 50fc9...375

Dette forutsetter jo at hi ønsker et sexliv der  et "sikkerhetsord" i det hele tatt er aktuelt og nødvendig. Noe som det er lite som tyder på at hun gjør.

Anonymkode: abd61...233

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fullstendig uaktuelt! Og han har jo tydeligvis gått langt over alle grenser allerede. Det må stoppe NÅ! Mye bedre uten en sånn mann.

Anonymkode: bc682...08d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Og hver eneste sexakt trenger ikke å være "full pakke". Dere må gi og ta litt begge to. 

Anonymkode: 50fc9...375

Nope. Bare nope. Man MÅ ikke gi og ta i et sexliv - sexliv skal ALLTID praktiseres på premissene til den som er minst kinky. Man trenger overhode ikke ofre noe hvis det går på akkord med ens personlige grenser. HI skriver at magen hennes vrenger seg med tanken om slik sex - da trenger hun ikke å "gi" noen ting. Blir så provosert av sånne svar, blir i samme gata som "du kan jo lære deg å like analsex selv om du hater det nå". Patetisk.

 

Til HI:

Snakk med ham. Si at du ikke ønsker å splitte familien, men at du ikke er med på slik sex, ikke la ham overtale deg til noe som du ikke ønsker. Da må dere være enige - enten får dere leve med den "vanlige" sexen, eller så kan dere ha åpent forhold der du kan ha normal sex med noen andre, og han kan leve ut sine fantasier med noen andre. Hvis ingen av delene fungerer for ham, er det nok ingen vei utenom enn å gå fra hverandre. Hvis du tvinger deg til noe du ikke vil mange nok ganger, vil du til slutt hate ham så intenst at det blir brudd uansett. Og da er det bedre å skilles mens dere enda er venner, glade i hverandre og klarer å samarbeide om barna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, MrsRiddick skrev:

Nope. Bare nope. Man MÅ ikke gi og ta i et sexliv - sexliv skal ALLTID praktiseres på premissene til den som er minst kinky. Man trenger overhode ikke ofre noe hvis det går på akkord med ens personlige grenser. HI skriver at magen hennes vrenger seg med tanken om slik sex - da trenger hun ikke å "gi" noen ting. Blir så provosert av sånne svar, blir i samme gata som "du kan jo lære deg å like analsex selv om du hater det nå". Patetisk.

 

Til HI:

Snakk med ham. Si at du ikke ønsker å splitte familien, men at du ikke er med på slik sex, ikke la ham overtale deg til noe som du ikke ønsker. Da må dere være enige - enten får dere leve med den "vanlige" sexen, eller så kan dere ha åpent forhold der du kan ha normal sex med noen andre, og han kan leve ut sine fantasier med noen andre. Hvis ingen av delene fungerer for ham, er det nok ingen vei utenom enn å gå fra hverandre. Hvis du tvinger deg til noe du ikke vil mange nok ganger, vil du til slutt hate ham så intenst at det blir brudd uansett. Og da er det bedre å skilles mens dere enda er venner, glade i hverandre og klarer å samarbeide om barna.

What she said!!

Anonymkode: a56d0...bd7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...