Gå til innhold

Skam (spoiler)


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hva syntes du om slutten?

jeg likte den veldig godt og at serien startet og sluttet med Jonas som snakker.

synd den er slutt... 😪

Anonymkode: 23110...53b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg likte slutten. Serien begynner og slutter med Jonas' stemme. Jeg likte også at de viste både hat- og kærlighetserklæringer fra kommentarfelt vedrørende Skam i slutten. Til og med en tv- serie drar frem trollene, og da kan det være viktig å ta til motmæle så trollene ikke får siste ord. 

Anonymkode: a77a2...aef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte den godt,men jeg ble veldig rørt av den scenen med Evak, Chris og vilde og Eskild og linn, og jeg blir sjelden rørt, hele skam har vert helt fantastisk,spesielt sesong 1 og 3, sesong 2 likte jeg ikke, mens sesong 4 var det noen gode scener i og siste episode var fantastisk,ellers var den lite fengende for min del dessverre, elsker Sana ,så var ikke noe med henne og gjøre <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så den nå, og elsket slutten. Den var helt i Skams ånd. Likte spesielt at Penetrator-Chris og verdens søteste Emma fant hverandre med et brak. Herlig! Kommer til å savne Skam, det var en sjarmerende og viktig serie. Jeg likte spesielt sesong to med Noora og William. Kjente meg veldig igjen i Noora, og levde meg helt inn i hennes situasjon. Fantastisk å kunne kjenne på de følelsene igjen.

Uansett, takk til Julie Andem og alle de andre for en nydelig serie!

Anonymkode: 9b3fb...37c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...