GÃ¥ til innhold

Hva synes du om dette bildet over sofaen? 😊


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har ikke IKEA bilder i stua men hadde foretrukket det til bildet i linken. Ble for mye av både farger og oppdeling for min smak. Men liker at hjem har særpreg så passer det hos dere så går dere for det! 

Anonymkode: f4988...77a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

14 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ikke min stil, men absolutt ikke så heslig som noen vil ha det til. 

Skal vedde for at flere som har svart dette har IKEA kunst på veggene selv, og det er sjelløst og stygt det. 

Jeg likte fargene godt hi, så ikke så nøye på beskrivelse, men dette er faktisk ikke så forbanna dyrt, igjen tenker jeg det er mye IKEA-hjem-damer som har svart her. 

Jeg er ikke spesielt fan av å dele opp bildene i flere rammer. Men ellers liker jeg kunst som dette. 

Anonymkode: 76bce...1fe

Det er i utgangspunktet ikke prisen folk reagerer på her. Men heller hva man får for pengene. Bildeserien ser ut som noe billig dritt som er stjålet fra 80-tallet.

Selv har jeg ikke ikeas produkter i mitt hjem. Men hadde valgt mange av deres produkter fremfor dette her. At de kaller det abstrakt kunst er egentlig helt forferdelig. Skulle likt å se innsiden av ditt hus🤔

Anonymkode: c7f29...e55

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er i utgangspunktet ikke prisen folk reagerer på her. Men heller hva man får for pengene. Bildeserien ser ut som noe billig dritt som er stjålet fra 80-tallet.

Selv har jeg ikke ikeas produkter i mitt hjem. Men hadde valgt mange av deres produkter fremfor dette her. At de kaller det abstrakt kunst er egentlig helt forferdelig. Skulle likt å se innsiden av ditt hus🤔

Anonymkode: c7f29...e55

Kan beskrive det. 

Har fem akvareller av landskap rundt mine besteforeldres hus som er malt av min onkel som er kunstner. Jeg elsker det stedet.

Har 4 kullstift tegninger tegnet av mannnen, ut fra fotografier han har tatt av dyr, han er fotograf, og en god hobbykunstner. Flere av hans venner har også hans tegninger på veggene.

Har ett abstrakt maleri malt av en av Nerdrums kunststudenter. 

Har ett malerier malt av en venninne, abstrakt akvarell kan det vel kalles, går i to forskjellige fargetoner. Henger på soverommet.

Ungene har hvert sitt maleri malt av samme venninne, malt ut fra et bilde av seg selv de valgte selv, begge tatt ute i naturen. Type, sitter på brygga i solnedgang og holder på en badeball stil.

Ellers har vi ett bilde av ungene tatt hos fotograf. Og en bildevegg med masse småbilder av ungene fra de var små til nå.

Beskriv ditt hjems bilder da?

Anonymkode: 76bce...1fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det er en skam at det der faller inn under abstrakt kunst! Minner mer om sånn harry tribal-tatovering.

Dette bla. er hva jeg personlig kaller vakker abstrakt kunst:)

 

Anonymkode: 6aec0...30c

Det er godt vi er forskjellige. Det hadde jeg fått magesår av, men det er mest pga fargene... 

Anonymkode: f7da5...b82

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Kan beskrive det. 

Har fem akvareller av landskap rundt mine besteforeldres hus som er malt av min onkel som er kunstner. Jeg elsker det stedet.

Har 4 kullstift tegninger tegnet av mannnen, ut fra fotografier han har tatt av dyr, han er fotograf, og en god hobbykunstner. Flere av hans venner har også hans tegninger på veggene.

Har ett abstrakt maleri malt av en av Nerdrums kunststudenter. 

Har ett malerier malt av en venninne, abstrakt akvarell kan det vel kalles, går i to forskjellige fargetoner. Henger på soverommet.

Ungene har hvert sitt maleri malt av samme venninne, malt ut fra et bilde av seg selv de valgte selv, begge tatt ute i naturen. Type, sitter på brygga i solnedgang og holder på en badeball stil.

Ellers har vi ett bilde av ungene tatt hos fotograf. Og en bildevegg med masse småbilder av ungene fra de var små til nå.

Beskriv ditt hjems bilder da?

Anonymkode: 76bce...1fe

Glemte at ungene har hvert sitt Lisa Aisato bilde også. Barn som sover. Nydelige tegninger og friske farger som passer på et barnerom. 

Anonymkode: 76bce...1fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ville ikke hatt det, men jeg sier som luten: Kjøp det om du liker det! Jeg har en kollega som sparte lenge for å få råd til et liknende,  hun elsker det! Og jeg garanterer deg at hun synes maleriene jeg har på veggen er fæle og gammeldagse. Men bryr det meg?  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De var mindre pene, slik som masseproduserte trykk gjerne er. Ta dere en runde på galleri i sommer og velg kunst etter hjerte! Koster endel mer, men gir så mye tilbake! Vi sparte lenge for et oljemaleri i stuen, og det er i dag vår kjæreste eiendel. 

Villa aldri hengt opp det der på veggen, ei heller IKEA bilder eller plakater. 

 

Anonymkode: 498c1...3ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er din stue, ditt hjem. Om du syntes det er fint, kjøper du det 😄

Hvorfor bry seg om hva alle andre mener? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da går jeg mot strømmen og sier at jeg synes det var ganske kult, men jeg hadde nok måtte pussa opp litt for å få det til å passe inn hos meg, så da blir det dyrt... Men så støtter jeg Luten fullt og helt: Hva andre mener, betyr ingenting, liker du det, å kjøp det! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, Anonym bruker skrev:

De var mindre pene, slik som masseproduserte trykk gjerne er. Ta dere en runde på galleri i sommer og velg kunst etter hjerte! Koster endel mer, men gir så mye tilbake! Vi sparte lenge for et oljemaleri i stuen, og det er i dag vår kjæreste eiendel. 

Villa aldri hengt opp det der på veggen, ei heller IKEA bilder eller plakater. 

 

Anonymkode: 498c1...3ba

Les beskrivelsen av bildet. 

Det er ikke trykk. 

Anonymkode: 76bce...1fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes også dette var ganske grusomme saker, og merker at det sitter langt inne å omtale dette som "kunst", jeg kan i beste fall gå for å kalle dette en "veggillustrasjon" - og ikke en jeg liker.. Men som flere har påpekt, folk har forskjellig smak og man bør innrede hjemmet sitt med det man selv liker :) 

Anonymkode: 86d8e...524

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...