Gå til innhold

Forslag til noen jeg kan gjøre med 13-åringen?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Tenkte han og jeg skulle kose oss til helga, men vi har ikke planen helt klar. Noen forslag? Han foreslo selv dyreparken, men jeg tenker at vi gjerne kan gjøre enda mer, som å ta toget til en annen by og ligge på hotell og gjøre noe...

Anonymkode: 3e2fc...454

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bor dere på Sørlandet? 

Hba med tog til Stavanger og Kongeparken? Shopping, kino? Hva liker han? Klatrepark?

Anonymkode: cee50...2a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi bor på Sørlandet ja. Kongeparken var vi i for noen år siden, og jeg følte kanskje at han var litt for stor for den. Han er ikke så tøff når de kommer til karuseller og slikt. Det er så vanskelig å si hva han liker, for han vil så gjerne please andre. Dvs at han føyer dem istedetfor å kjenne på hva han selv har lyst til. Men Stavanger er absolutt et aktuelt mål, det er jo en kjempefin by! Har du andre forslag til hva man kan gjøre der? Finnes der noen form for museum eller noe?

Anonymkode: 3e2fc...454

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Vi bor på Sørlandet ja. Kongeparken var vi i for noen år siden, og jeg følte kanskje at han var litt for stor for den. Han er ikke så tøff når de kommer til karuseller og slikt. Det er så vanskelig å si hva han liker, for han vil så gjerne please andre. Dvs at han føyer dem istedetfor å kjenne på hva han selv har lyst til. Men Stavanger er absolutt et aktuelt mål, det er jo en kjempefin by! Har du andre forslag til hva man kan gjøre der? Finnes der noen form for museum eller noe?

Anonymkode: 3e2fc...454

Nå er ikke jeg kjent der, men et kjapt søk ga meg denne: https://no.regionstavanger-ryfylke.com/se-og-gjore/aktiviteter/barneaktiviteter

Anonymkode: cee50...2a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...