Gå til innhold

Noen formening??


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei

jeg hadde en sa i uke 5! Testet negativt på gtest etter dette! Dette er 3 uker siden! 

Våknet idag med murring i magen, og av ren nyskjerrighet så tok jeg en eltest, som ble KNALLPOSITIV! Å på bare trass tok jeg en gtest også, svakt positiv! Tenkte jo såklart at dette måtte være feil, så jeg tok en gtest til! svak positiv den også! Og nr 3!! Så her står jeg med 3 svakt positive gtester og 1 knallpositiv el test, og skjønner ingenting! Samboer jobber borte og vi har kun rukket å ha sex 1 gang rett etter aborten(dagen etter jeg sluttet å spotte)før han dro! Er det mulig å ha blitt gravid igjen sååå fort? Jeg har ikke hatt en mens imellom engang! Det kan da ikke gå an å ha en sa og bli gravid igjen iløpet av 3 uker???? Noen som har opplevd noe tilsvarende? 

Håper noen kan gi meg en liiiiten pekepinn😂

Anonymkode: d30bc...bd9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er ingen ekspert, men kan det være at det henger igjen hcg etter forrige gang enda? 

Kanskje du kan få målt det hos legen? 

Ikke meningen å være negativ altså 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja den var 0. og g tester var negative! Så tror ikke det er det! 

Masse Melkehvit utflod også!(Sorry details)! Det henger vel ikke på grep om det er snakk om en eggløsning? For EL testen var knallpositiv idag, å da mener jeg teststrek sterkere enn kontrollstrek! Og eggløsning slår da ikke ut på gtester?!

er til å bli gal av! 

 

 

Anonymkode: d30bc...bd9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...