Gå til innhold

Inspirert: Hvilke kaker i bryllup?😁


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Vi gifter oss til høsten og vi har såvidt begynt å snakke om kaker😊

Så hvilke kaker bør være med på en bryllupsfest?

Anonymkode: 259c6...402

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vil gjerne ha kransekake, verdens beste, kringle, sjokoladekake med sjokoladesmørkrem,  ostekake med gelelokk og gjerne en enkel formkake.

Anonymkode: c5900...a41

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snickerskake, suksessterte, gulrotkake, oreokake, kransekake, marsipankake, kringle (for gamlisene), pavlova, verdens beste, red velvet, iskake, ostekake med bær. Nam! 

Anonymkode: 16578...bc2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marsipankake 

Sjokoladekake, gjerne flere typer. F.eks en med bringebærmousse inni og en med bare sjokoladekrem

Verdens beste med bær inni 

Suksessterte

Noe gjærbakst 

Kransekake 

Iskake 

Gjerne enda flere også, f.eks fyrstekake, ostekake, sjokoladecookies, en marengskake..... 

Så må det stå noen skåler med småsjokolade/konfekt der og gjerne noe snacks som saltstenger og potetgull 

Anonymkode: eb905...ab8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Marsipankake 

Sjokoladekake, gjerne flere typer. F.eks en med bringebærmousse inni og en med bare sjokoladekrem

Verdens beste med bær inni 

Suksessterte

Noe gjærbakst 

Kransekake 

Iskake 

Gjerne enda flere også, f.eks fyrstekake, ostekake, sjokoladecookies, en marengskake..... 

Så må det stå noen skåler med småsjokolade/konfekt der og gjerne noe snacks som saltstenger og potetgull 

Anonymkode: eb905...ab8

Det var lurt med småting som konfekt og salt! Takk for tipset😄

Anonymkode: 259c6...402

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg blir glad hvis det er andre ting enn bare kaker på kakebordet, som frukt/jordbær og salt snacks. 

Hvis det kommer barn ville jeg hatt boller/muffins også, det er i alle fall favoritten hos mine barn.

Ellers bør det være både noen kaker med sjokolade og noen med krem, pluss gjerne ostekake eller fruktkake. 

Og spør gjestene om allergier o.l, så kan dere evt ha noen glutenfritt eller diabetesvennlig hvis det er aktuelt. 

Anonymkode: 1694a...889

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marsipankake, sjokoladekake (gjerne flere typer), brownies, ostekake, verdens beste, suksessterte, oreokake, kringle, pavlova, kransekake, gulrotkake, muffins/cupcakes hvis det er barn der. Her har vi gjerne hjemmelaget karamellpudding å, hvis det ikke er desserten. 

Anonymkode: 9edfc...28f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...