Gå til innhold

Flere som skal bruke FEMAR Juli 2017?


VeronicaAmanda

Anbefalte innlegg

Hei hei :)
Helt ny på forumet. 

Neste syklus, om ca 2uker - skal jeg endelig begynne på FEMAR. Var på privatklinikken "Spesialistsenteret for kvinner" på Jessheim for ett par uker siden, å fant ut at jeg skal prøve 3sykluser i strekk på FEMAR. Først enkel, så forsøke med dobbel kur om det ikke skjer noe.

Litt om meg selv (liten presentasjon)
31år. Gift. Velsignet med ei lita prinsesse født i Mars 2012. Ble gravid med henne etter nesten 3,5år som prøvere. Ble stemplet som uforklarlig barnløse etter nesten 2år med utredning, men ble spontant gravid etter mislykket IVF forsøk Juni 2011.
Har i det siste året vært flittig med å teste meg om jeg har EL, noe jeg sjeldent har. Dette er noe riksen aldri fant ut, så gudene vet hva de egentlig holdt på med. 

Har prøvd i 1år nå uten hell, så nå går vi for HORMON støtte :D
Stakkars mannen som skal leve med meg fremover, hahahaha...
Flere som skal igjennom dette?
Fint å dele litt tanker, følelser og "bivirkninger" :D
 
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Jeg er nå i dpo-land etter bruk av Letrozol denne syklusen. Ønsker deg lykke til!

Anonymkode: 690a1...921

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også i dpo land etter bruke av letrozol denne mnd.. enorm hodepine var eneste symptomene mine.  Men når jeg gikk på pergo med nr 2 så hadde jeg mange bivirkninger.. 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! 

Jeg er også helt ny på forumet, og skal igang med Letrozol (samme som Femar) i neste syklus, i begynnelsen av juli. Jeg er på dag 44 nå, så det nærmer seg forhåpentligvis. Det er så spennende atte hjelp!

Litt om meg:
27 år. Gift. Har hatt PCO siden 2012, er veldig slank og har lite symptomer, men cyster på eggstokkene, ingen eggløsning av meg selv og lange sykluser (50-90 dager). Hatt barneønske i et halvt år, men naturlig nok ikke fått til noe som helst uten eggløsning og opptil 90 dagers sykluser. Etter kostholdsomlegging fra og med mars, kunne gynekologen se ett egg som var på vei ned på forrige UL, venter fortsatt på IKM for å se hvordan det gikk! Hvis TR kommer, så starter vi altså med Letrozol for å få gullegget til å slippe <3
Mannen er testet og har gode svømmere (vi er blitt helt utredet tidlig, pga PCO-en og veldig god gynekolog/spesialist).
Er ellers opptatt av å spise sunn og næringsrik mat, med mye frø, proteiner og sunt fett osv, og går mye turer for å holde blodsukkeret stabilt. Har prøvd å forberede kroppen best mulig frem mot graviditet<3 Stabilt blodsukker er visst nøkkelen til graviditet når man har PCO/PCOS.

Flere som starter på enkel kur? Jeg har fått tabletter til to kurer, men det er neeesten så jeg vurderer å kjøre dobbel for å bedre sjansene. Men det vil jo være å gå i mot spesialisten (selv om vi ikke diskuterte dobbel kur). Dette er spennende! Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...