Gå til innhold

Stiknkende forkjølelseslukt i nasa.


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har hatt det i mange veker no, hostar så eg tissar meg ut og harkar og spyttar slim (unnskyld detaljane) reknar med det går over av seg sjøl, men kan ein ha lungebetennelse uten å bli "skikkeleg" sjuk? 

Anonymkode: dc58b...621

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Har hatt det i mange veker no, hostar så eg tissar meg ut og harkar og spyttar slim (unnskyld detaljane) reknar med det går over av seg sjøl, men kan ein ha lungebetennelse uten å bli "skikkeleg" sjuk? 

Anonymkode: dc58b...621

Ja, man kan ha lungebetennelse uten å være skikkelig syk. 2 ganger har jeg hatt lungebetennelse, men har vært på jobb hele tiden  fordi jeg visste ikke at det var det jeg hadde. Var bare veldig sliten og hostet og hostet og hostet konstant i evigheter.

Anonymkode: 34f65...9e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Ja, man kan ha lungebetennelse uten å være skikkelig syk. 2 ganger har jeg hatt lungebetennelse, men har vært på jobb hele tiden  fordi jeg visste ikke at det var det jeg hadde. Var bare veldig sliten og hostet og hostet og hostet konstant i evigheter.

Anonymkode: 34f65...9e5

Korleis oppdaga du at du hadde lungebetennelse, gjekk det over av seg sjølv? Eg er veldig sliten, men er i permisjon med tvillingar og har fleire esmå born i tillegg, så hadde vore sliten uansett. 

Anonymkode: dc58b...621

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Korleis oppdaga du at du hadde lungebetennelse, gjekk det over av seg sjølv? Eg er veldig sliten, men er i permisjon med tvillingar og har fleire esmå born i tillegg, så hadde vore sliten uansett. 

Anonymkode: dc58b...621

Jeg gikk til slutt til legen, og fikk beskjed om det da. Fikk og beskjed om ut i fra det jeg fortalte at jeg antageligvis hadde gått med det lenge. Jeg har og hatt lungebetennelse hvor jeg har vært kjempesyk, med 41 i feber og så vondt når jeg pustet at jeg trodde jeg skulle krepere. Så jeg kjente ikke det ikke igjen når jeg hadde den andre typen, trodde jeg bare var skikkelig forkjølet, men det ville aldri slippe taket. Men det var visst lungebetennelse det og.

Anonymkode: 34f65...9e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg gikk til slutt til legen, og fikk beskjed om det da. Fikk og beskjed om ut i fra det jeg fortalte at jeg antageligvis hadde gått med det lenge. Jeg har og hatt lungebetennelse hvor jeg har vært kjempesyk, med 41 i feber og så vondt når jeg pustet at jeg trodde jeg skulle krepere. Så jeg kjente ikke det ikke igjen når jeg hadde den andre typen, trodde jeg bare var skikkelig forkjølet, men det ville aldri slippe taket. Men det var visst lungebetennelse det og.

Anonymkode: 34f65...9e5

Hadde du sånn ekkel lukt i nasa? Forferdeleg irriterande!! 

Anonymkode: dc58b...621

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hadde du sånn ekkel lukt i nasa? Forferdeleg irriterande!! 

Anonymkode: dc58b...621

Det husker jeg ikke. Er lenge siden

Anonymkode: 34f65...9e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Hadde du sånn ekkel lukt i nasa? Forferdeleg irriterande!! 

Anonymkode: dc58b...621

"Bihule-lukt"! En klassiker...

Anonymkode: a4196...52e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...