Gå til innhold

Fikk akkurat vite at alle de "unge" på jobben


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Er ute sammen i dag. Jeg er to år yngre enn den eldste som er med og er 20 år yngre enn den yngste som ikke er det. Det er både single og folk i forhold med, altså burde jeg vært regnet med. Jeg 33 år, men dette sårer faktisk...

Anonymkode: 22f61...184

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Utrolig dårlig gjort av de.

Men du er sikkert ikke den eneste som er utelatt 

Anonymkode: 824d9...b7d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, jobber vi samme sted? En kollega av meg har grillfest hjemme hos seg nå, as we speak. Med flere kollegaer og noen x-kollegaer. Jeg var invitert da, men kunne ikke. Jeg vet om i hvert fall ei på jobben som føler seg utenfor pga dette, men hun er 60 så jeg synes ikke det er såååå rart at hun ikke er invitert, siden vedkommende kun har invitert de "unge" folkene som er tydelig glad i en fest. 

Anonymkode: c9111...2f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De føler vel bare at du virker eldre og passer bedre sammen med de litt eldre på jobben da. 

Anonymkode: 42fb0...775

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

De føler vel bare at du virker eldre og passer bedre sammen med de litt eldre på jobben da. 

Anonymkode: 42fb0...775

Men det er jo opp til hi å avgjøre hvem hun passer med? Det virker ikke som at det er noen få som er invitert heller. Selvfølgelig sårer det, å ikke være inkludert. 

Anonymkode: fde0a...14e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

18 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Utrolig dårlig gjort av de.

Men du er sikkert ikke den eneste som er utelatt 

Anonymkode: 824d9...b7d

Snap som er lagt ut med gruppebilde tilsier at jeg er den eneste som er utelatt jo. 

Anonymkode: 22f61...184

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Snap som er lagt ut med gruppebilde tilsier at jeg er den eneste som er utelatt jo. 

Anonymkode: 22f61...184

Det er jo bare slemt :( og det er ikke en eneste av de andre som reagerer på det?

Anonymkode: 94166...c86

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis alle på arbeidsplassen er invitert bortsett fra deg så ville jeg faktisk ha tatt det opp med ledelse, eller eventuelt verneombud! 

Anonymkode: 57d0e...0ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvis alle på arbeidsplassen er invitert bortsett fra deg så ville jeg faktisk ha tatt det opp med ledelse, eller eventuelt verneombud! 

Anonymkode: 57d0e...0ee

Alle er ikke invitert, men alle under 55 er det.  Vi er 20 stk mellom 25 og 35, så er det et hopp opp til ledelsen som er fra 55-65. Jeg har jobbet på en annen avdeling noen uker nå fordi de trengte hjelp, så har ikke fått med meg at de skulle ut. 

Anonymkode: 22f61...184

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Alle er ikke invitert, men alle under 55 er det.  Vi er 20 stk mellom 25 og 35, så er det et hopp opp til ledelsen som er fra 55-65. Jeg har jobbet på en annen avdeling noen uker nå fordi de trengte hjelp, så har ikke fått med meg at de skulle ut. 

Anonymkode: 22f61...184

Sikkert tilfeldig

Ikke bli lei deg, prøv å tenk positivt 

Anonymkode: 824d9...b7d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usj, kjenner til den ja. Skjedde meg på min gamle jobb. Hun ene som pendler var så pent kledd på jobb at jeg spurte henne om hun skulle noe spesielt etter jobb. Hun ble veldig rar og svarte ikke. Så jeg ble lei meg og tenkte at hun kanskje ble fornærma eller noe... mente jo ikke at hun ikke er pent kledd ellers likssom. Forstod tegningen først senere på kvelden da jeg så snap av kollegaene mine hjemme hos ei anna på jobben....... :o "alle" damene var der unntatt meg....

Anonymkode: 0226a...249

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet hvordan det er.. jeg blir aldri invitert, men vet du hva?. Jeg har absolutt ingenting til felles med de. De er enten nyseparerte eller vil bryte ut. De snakker kun om dezign, klær, barnemote, storbyferier og extentions/vipper/hud og trening. 

De har gjeld til ørene, og lever som om de er "kursiv hos de aller største bankene i landet".

det er overflatiske liv jeg rettogslett ikke ønsker å bruke tid på. 

Så de har nok bare sett at jeg ikke passer inn i malen, like greit egentlig😊

Anonymkode: 4fca1...489

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Men det er jo opp til hi å avgjøre hvem hun passer med? Det virker ikke som at det er noen få som er invitert heller. Selvfølgelig sårer det, å ikke være inkludert. 

Anonymkode: fde0a...14e

 

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Men det er jo opp til hi å avgjøre hvem hun passer med? Det virker ikke som at det er noen få som er invitert heller. Selvfølgelig sårer det, å ikke være inkludert. 

Anonymkode: fde0a...14e

Tvert om, det er opp til de som drar i gang noe på fritida hvem de vil invitere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, sug lut skrev:

 

Tvert om, det er opp til de som drar i gang noe på fritida hvem de vil invitere.

Det hun sa. Det er selvsagt kjipt for den som blir holdt utenfor, den ser jeg, men sånn er nå realiteten en gang. Man er ikke forpliktet til å tilbringe tid sammen på fritiden fordi man jobber sammen. 

Dog ville jeg nok ikke hatt samvittighet til å gjøre det samme mot en av mine egne kolleger, uansett alder, dersom jeg var en av dem. Det blir bare en alt for kjipt ting å gjøre mot noen, spesielt fordi når det er i en sånn setting er det uungåelig at det blir snakket om på jobb, og det gjør at utestengingen blir enda mer tydelig. 

Og så e jeg tilbøyelig til å tro at det faktisk ikke var med vilje, men fordi du jobbet på den andre avdelingen da festen ble planlagt, HI. Når slike ting blir planlagt feks i lunsjen på jobb, så er det få som tenker på at en som er en naturlig gjest kanskje ikke får med seg hva som skjer fordi hun for tiden gjør noe hun normalt ikke gjør (som å jobbe et helt annet sted over en viss tid). Slike detaljer er fort gjort å glemme, uten at det er vondt ment. 

Anonymkode: 3080d...1bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså mine kollegaer møtes ofte etter jobb i helger og ukedager jeg blir ikke grinete av den grunn. Jeg syns at folk må få lov til og være sammen med dem de vill, du så selv at du har byttet avd for en periode så sikkert derfor de ikke har tenkt på og høre med deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Men det er jo opp til hi å avgjøre hvem hun passer med? Det virker ikke som at det er noen få som er invitert heller. Selvfølgelig sårer det, å ikke være inkludert. 

Anonymkode: fde0a...14e

Nei, det er da opp til dem som inviterer eller arrangerer noe å bestemme hvem DE passer sammen med. Noe annet ville være veldig, veldig rart. De velger faktisk selv hvem de vil være venn med. 

Anonymkode: 68579...5be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hvis alle på arbeidsplassen er invitert bortsett fra deg så ville jeg faktisk ha tatt det opp med ledelse, eller eventuelt verneombud! 

Anonymkode: 57d0e...0ee

Hva mener du verneombud og ledelse skal gjøre? Dette er jo på fritiden. Ingen kan tvinges til å sosialisere med noen.

Anonymkode: 68579...5be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud da er det noe å henge seg opp i?? La de feste å ha deg gøy. 

Anonymkode: 9105c...ac1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da hintet, vertinnen liker ikke deg, og lot derfor være å invitere deg på sin private fest. For din egen skyld, la det bare være. Prøver du ånta dette opp med tillitsvalgt/ verneombud, så vil du bare drite deg ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde aldri gjort noe sånt, og hadde jeg vert en av de nøytrale så hadde jeg markert avstand til slikt. 

For en bedriten gjeng. Det nytter ikke med verneombud, tillitsvalgt. Der er ingenting å hente. NY JOBB!

Anonymkode: 2c387...44f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...