Gå til innhold

Hvor lenge kan aioli og tzatziki (fra butikk) stå i kjøleskapet etter at det er åpnet?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hvor lenge lar dere det stå. Kan det bli dårlig? Føler at aiolien smaker det samme uansett

Anonymkode: 7ddc1...f35

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sålenge det lukter og smaker greit er det vel ok? Det prinsippet følges her iallefall, men aioli pleier ikke overleve spesielt lenge - det blir spist fort! 

 

Og sånn off topic: hvor får man kjøpt tzatziki? Nettopp vært i hellas og fikk totalt dilla på det... :P

Anonymkode: 64bcd...472

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Sålenge det lukter og smaker greit er det vel ok? Det prinsippet følges her iallefall, men aioli pleier ikke overleve spesielt lenge - det blir spist fort! 

 

Og sånn off topic: hvor får man kjøpt tzatziki? Nettopp vært i hellas og fikk totalt dilla på det... :P

Anonymkode: 64bcd...472

Jeg kjøper tzatziki på kiwi, men det er sikkert ikke i nærheten av det du har smakt i Hellas :D Jeg synes det er så vanskelig å smake om aioli er dårlig eller ei, bare meg som spiser det

Hi

Anonymkode: 7ddc1...f35

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg kjøper tzatziki på kiwi, men det er sikkert ikke i nærheten av det du har smakt i Hellas :D Jeg synes det er så vanskelig å smake om aioli er dårlig eller ei, bare meg som spiser det

Hi

Anonymkode: 7ddc1...f35

Utrolig enkel å lage selv!!

Anonymkode: 0655c...fee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Utrolig enkel å lage selv!!

Anonymkode: 0655c...fee

Har du en enkel oppskrift?

Anonymkode: 7ddc1...f35

Lenke til kommentar
Del på andre sider

spiser aldri noe som har stått åpen mer enn 3 dager, og slutt og mas på at folk skal lage det selv ,noen prioterer mat fra butikken og

Anonymkode: b822d...c7f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

spiser aldri noe som har stått åpen mer enn 3 dager, og slutt og mas på at folk skal lage det selv ,noen prioterer mat fra butikken og

Anonymkode: b822d...c7f

Hvorfor spiser du det ikke etter 3 dager?

Hi

Anonymkode: 7ddc1...f35

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...