Gå til innhold

Nutcase. Noen flinke som kan se?


Mamsen<3

Anbefalte innlegg

Veldig gjerne pm om det trengs fødselsdatoer.

Får ikke fred i sjelen...

Hva vil skje fremover med barna (spesielt sønnen min og faren hans, samvær) kjærligheten, sykdom, tidligere svigerfamilie(besteforeldrene til barna) osv ?

 

Endret av Mamsen<3
Skrivefeil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva er det som ikke gir fred i sjelen? 

Får ikke opp noe negativt rundt sønnen din, men virker som det kan være noe som plager deg på andre områder. Trøbbel med kjærligheten, flere partnere i bildet? Flere bånd knyttet til kjærlighet kanskje? 

Anonymkode: 98a6d...4b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare si st jeg ikke er erfaren men strekker meg etter naturlige tanker som kommer når jeg fokuserer på noe. 😊

Føler at det er noe anstrengt her, noe uoppgjort. Noe du vil si eller få ut som ikke kommer til overflaten og du blir stående litt på stedet hvil. Men føler samtidig at det er noe som vil gå over. 

 

Namaste

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hva er det som ikke gir fred i sjelen? 

Får ikke opp noe negativt rundt sønnen din, men virker som det kan være noe som plager deg på andre områder. Trøbbel med kjærligheten, flere partnere i bildet? Flere bånd knyttet til kjærlighet kanskje? 

Anonymkode: 98a6d...4b2

Ikke flere partnere, men er oppgjorte ting med barnefar. Og at han ikke tar seg av sønnen sin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Mamsen<3 skrev:

Ikke flere partnere, men er oppgjorte ting med barnefar. Og at han ikke tar seg av sønnen sin

Kan jo være det med barnefaren som kommer opp som trøbbel med kjærlighet, føler det går noen bånd dit samtidig som det allikevel er andre bånd også, det er kanskje andre i livet ditt eller noen som er på vei inn som gir meg blandede energier her. Problem med å lande hva du vil i forhold til sønnen din kanskje. Besteforeldre til barna ser ut for meg til å være en god kobling... Vanskelig å se alt, føler at du direkte er utydelig, kan være at du ikke helt klarer å slå deg til ro med en eller flere valg du står ovenfor, at det svinger litt... Vanskelig å forklare...

Anonymkode: 512f0...8b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

29 minutter siden, Mamsen<3 skrev:

Det kan nok stemme. Vet at det ikke hjelper å si ting. Situasjonen blir ikke bedre

Hvordan kan det ikke hjelpe å si ting? Nesten alle situasjoner vil kunne bli bedre om ting kommer frem til overflaten og en får satt det i et annet lys. Som her på forummet er det jo veldig kjekt. Har fått utløp for flere ting og hjelp til å ta valg som jeg ikke trodde jeg kom til å gjøre men som virker mer riktig når andre ser ting på en måte jeg ikke gjør. Fikk "manna" meg opp og fortalt om problemer med barnefar som hadde samvær annenhver helg med førstemann, med ny kjæreste og barn ble det mye tull og brutte løfter fra hans side som i det store og det hele ble negativt for oss alle. Dvs jeg satt igjen med et surt barn som ville til far når han  avlyste, som savnet far og var irritert på meg. Etter lang nok tid med tull mistet han all samvær bortsett fra enkelte ferier og ved forespørsel. Føler selv at ting har blitt mye mer stabilt ift humør og det ble en mindre faktor i mitt liv som ga meg fred i sinnet. tror at det ga oss alle en bedre hverdag å fjerne et uromoment sett over det hele. Barnefar kan fortsatt få spørre om å låne henne og er med på håndball kamper etc når han kan. Da blir det heller mange positive overaskelser enn negative skuffelser. Alt i alt en god løsning. Poenget mitt er hvertfall at om man snakker om noe her eller med den det gjelder er det sjeldent negativt. 

P.S. det ødela nesten for min nye samboer som jeg nå er forlovet med. Holdt på å gi opp pga alt som skjedde. 

Ikke akkurat en spådom dette men kjente jeg ble engasjert.😂

Lykke til med deg og ditt ❤

Anonymkode: 98a6d...4b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvordan kan det ikke hjelpe å si ting? Nesten alle situasjoner vil kunne bli bedre om ting kommer frem til overflaten og en får satt det i et annet lys. Som her på forummet er det jo veldig kjekt. Har fått utløp for flere ting og hjelp til å ta valg som jeg ikke trodde jeg kom til å gjøre men som virker mer riktig når andre ser ting på en måte jeg ikke gjør. Fikk "manna" meg opp og fortalt om problemer med barnefar som hadde samvær annenhver helg med førstemann, med ny kjæreste og barn ble det mye tull og brutte løfter fra hans side som i det store og det hele ble negativt for oss alle. Dvs jeg satt igjen med et surt barn som ville til far når han  avlyste, som savnet far og var irritert på meg. Etter lang nok tid med tull mistet han all samvær bortsett fra enkelte ferier og ved forespørsel. Føler selv at ting har blitt mye mer stabilt ift humør og det ble en mindre faktor i mitt liv som ga meg fred i sinnet. tror at det ga oss alle en bedre hverdag å fjerne et uromoment sett over det hele. Barnefar kan fortsatt få spørre om å låne henne og er med på håndball kamper etc når han kan. Da blir det heller mange positive overaskelser enn negative skuffelser. Alt i alt en god løsning. Poenget mitt er hvertfall at om man snakker om noe her eller med den det gjelder er det sjeldent negativt. 

P.S. det ødela nesten for min nye samboer som jeg nå er forlovet med. Holdt på å gi opp pga alt som skjedde. 

Ikke akkurat en spådom dette men kjente jeg ble engasjert.😂

Lykke til med deg og ditt ❤

Anonymkode: 98a6d...4b2

Takk. 😊

Ting har blitt snakket om igjen og igjen. Grunnen til at jeg sier at det ikke hjelper er fordi barnefar ikke endrer noe. En veldig spesiell situasjon som jeg ikke vil utdype her og bli kjent igjen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...