Gå til innhold

Ikm uke 29 🌷


Flutili

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

14 timer siden, Frøken87 skrev:

Neste lørdag? Eller i dag?

Var i går ja 😜Ganske hvit test. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Ser dere strek? Ble gal av å stirre på testen😣🕵️‍♀️ Hver gang jeg blunket skiftet den mellom strek/ikke strek! Blir gal!😅 Klarer ikke helt å slå meg til ro med den der.. Ikm på torsdag, så får smøre meg med tålmodighet 😊

IMG_4317.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, 1-2-3 <3 skrev:
 

Ser dere strek? Ble gal av å stirre på testen😣🕵️‍♀️ Hver gang jeg blunket skiftet den mellom strek/ikke strek! Blir gal!😅 Klarer ikke helt å slå meg til ro med den der.. Ikm på torsdag, så får smøre meg med tålmodighet 😊

IMG_4317.JPG

Føler jeg ser en svak strek. 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testa i går, kaaaanskje en strek. Stod over i dag, men tester i morgen som er ikm trur eg... men har ingen følelse på at eg e gravid. Andre som har testa?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg testa i dag på Morran igjen, men dukket ikke opp noen strek. Regner med løpet er kjørt for meg denne pp. Kjedelig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Flutili skrev:

Jeg testa i dag på Morran igjen, men dukket ikke opp noen strek. Regner med løpet er kjørt for meg denne pp. Kjedelig. 

Er ikke over før heksen kommer ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ser også en svak strek💛 har du testet mer?

Anonymkode: 88ff8...7dd

Tok en RFSU test i morges.. svak enda. Ikm på torsdag 😊

IMG_4320.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, 1-2-3 <3 skrev:

Tok en RFSU test i morges.. svak enda. Ikm på torsdag 😊

IMG_4320.JPG

Ser streken tydelig. Gratulerer så mye❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Flutili skrev:

Ser streken tydelig. Gratulerer så mye❤️

Tørr ikke helt å tro på den enda.. venter tålmodig på digitaltest på torsdag(ikm) :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan har det gått her? Har selv ikm på lørdag. Aner ikke hva utfallet blir, for jeg føler ikke jeg har noen som helst symptomer annet enn de vanlige. Alt kan liksom forklares  med pms. :-(  Håper håper håper!! 

 

Anonymkode: ed444...4a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hvordan har det gått her? Har selv ikm på lørdag. Aner ikke hva utfallet blir, for jeg føler ikke jeg har noen som helst symptomer annet enn de vanlige. Alt kan liksom forklares  med pms. :-(  Håper håper håper!! 

 

Anonymkode: ed444...4a2

Med mine to første hadde jeg ingen symptomer før ikm :) Alt kan skje :) Her venter jeg tålmodig på morgendagen slik at jeg kan få bekreftet eller avkreftet om testen er positiv 😣🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, 1-2-3 <3 skrev:

Med mine to første hadde jeg ingen symptomer før ikm :) Alt kan skje :) Her venter jeg tålmodig på morgendagen slik at jeg kan få bekreftet eller avkreftet om testen er positiv 😣🙈

Å, det er nervepirrende å vente og være så nær. Håper det klaffer da. 

Her har jeg idag fått ganske ømme pupper. Føles som om de begynner å fylles opp etter amming. Men det har vi jo slutta med for lengst. Tør ikke å håpe for mye allikevel, for ømhet kan jo dukke opp i en "vanlig" syklus og. Testen ligger klar, men jeg har klart å vente så lenge, så vil prøve å holde meg med testing til lørdag. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikkje kjent nogen teikn, men heller ikkje teikn på at mens skulle koma. Men i stad når eg reiste meg "fossa" det med blod (unnskyld for detaljer). Det var sånn blod-blod, ikkje mens blod. Mensen pleie ikkje starta sånn og ser heller ikkje sånn ut. Har hatt to kjempesvake tester. 

Ke kan dette vera? Ved kjemisk trudde eg at mensen bare kom som vanleg. Er dette ein tidleg SA?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, DittDatt skrev:

Å, det er nervepirrende å vente og være så nær. Håper det klaffer da. 

Her har jeg idag fått ganske ømme pupper. Føles som om de begynner å fylles opp etter amming. Men det har vi jo slutta med for lengst. Tør ikke å håpe for mye allikevel, for ømhet kan jo dukke opp i en "vanlig" syklus og. Testen ligger klar, men jeg har klart å vente så lenge, så vil prøve å holde meg med testing til lørdag. :-)

Du er flink! Det krever sterk vilje å ha test i hus, uten å bruke den 😂🙈 Man blir jo helt koko av å gå rundt og vente 😆 Krysser fingrene for oss begge 🤞🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, 1-2-3 <3 skrev:

Da forflytter jeg meg til 1. trimester💕🌸🤞🏻

IMG_4324.JPG

Oi, gratulerer! :-D

Jeg klarte ikke å holde meg lenger og tok en test nå, men den var blendahvit gitt. :-( Men er fortsatt 2 dager til IKM, så får bare vente nå. Enten så kommer tanta, eller så kommer hun ikke. 

Lykke til videre til deg! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Frøken87 skrev:

Har ikkje kjent nogen teikn, men heller ikkje teikn på at mens skulle koma. Men i stad når eg reiste meg "fossa" det med blod (unnskyld for detaljer). Det var sånn blod-blod, ikkje mens blod. Mensen pleie ikkje starta sånn og ser heller ikkje sånn ut. Har hatt to kjempesvake tester. 

Ke kan dette vera? Ved kjemisk trudde eg at mensen bare kom som vanleg. Er dette ein tidleg SA?

Uff da. Jeg har dessverre ikke noen erfaring å dele, men hvis blødningen kom tidligere/ senere enn den skulle, så vill jeg holdt et øye med den. Jeg ville nok uansett tatt en ny test for sikkerhetskyld om noen dager. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, 1-2-3 <3 skrev:

Da forflytter jeg meg til 1. trimester💕🌸🤞🏻

IMG_4324.JPG

Gratulerer❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg tatt test også, negativ😑 

Kjøpte en pakke med sånn rfsu test ofte, tok en for 3 dager siden morgen og en i går ettermiddag. Hvilke tester erfarer dere at er mest sikker tidlig? 

Hadde el slim lignende to dager nå for en 4-5 dager siden, men hadde jo en uke med mye slim når jeg skulle ha el. Mulig den har klusset🤔🤔 la uansett inn aksje for å vere sikker😅 

 

 

Anonymkode: 88ff8...7dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...