Gå til innhold

Virkelig krise ettersom jeg trodde skattepengene kom i dag :(


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hadde lovet å ta med ungene på en liten ferie, men nei ikke noe skatteoppgjør i dag så jeg både griner og føler meg som en løgner.

Kan man ringe å mase på at de må bli ferdig med mitt så jeg får pengene innen et par uker? Er det noen som har en ide om det vil funke? Er over 14.000 jeg skal få tilbake. Trenger pengene sårt.

Anonymkode: 2ed35...e10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hadde lovet å ta med ungene på en liten ferie, men nei ikke noe skatteoppgjør i dag så jeg både griner og føler meg som en løgner.

Kan man ringe å mase på at de må bli ferdig med mitt så jeg får pengene innen et par uker? Er det noen som har en ide om det vil funke? Er over 14.000 jeg skal få tilbake. Trenger pengene sårt.

Anonymkode: 2ed35...e10

Nei, det kan du ikke. Det var ingen garanti for at du skulle få de i dag, de betales ut fortløpende.

Anonymkode: c9e5e...3bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du låne av noen, Ev banken, og så betale tilbake når pengene kommer?

Anonymkode: cc5d9...c51

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utbetalingene startet idag og fortsetter i 3 uker så alt håp er ikke ute enda.

Anonymkode: 8bbb0...136

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vet det kun var foreløpig beregning man mottok i april? 

 

Uansett. Pengene kan fremdeles komme. 

Innen tre uker fra oppgjørsdato. 

Anonymkode: eafb8...059

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Utbetalingene startet idag og fortsetter i 3 uker så alt håp er ikke ute enda.

Anonymkode: 8bbb0...136

Men burde ikke skatteoppgjøret være tilgjengelig om jeg skal få de i denne omgangen? Det er ikke noe der uten om skattemeldingen fra april :( Min bror fikk både penger og oppgjør samt sms om at det var klart. Dumt å stole på at man skal få det når det nå sikkert drøyer til august tidligst.

Anonymkode: 2ed35...e10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor stolte du på at du skulle få det i dag? Det er da i allefall ikke noe skatteetaten har lovet deg 

Anonymkode: aac79...605

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det var dumt å stole på det, for det er vel egentlig allmennkunnskap at ikke alle får i første pulje.

Men det er jo ingenting å grine for da, dere får ha en koselig hjemmeferie nå i sommer og ta dere en tur i høstferien isteden. Uansett om ungene er så små at det er snakk om en langhelg i legoland eller så store at det er snakk om shopping i London er det ingenting å grine for at ferien blir utsatt litt. Såpass skuffelser må faktisk både foreldre og barn kunne takle altså.

Anonymkode: e6417...b3e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle ha tilbake 25 000 ene året, og sa og til barna, at vi skulle dra på en bra ferie. Men pengene kom ikke før i oktober. Man kan aldri vite sikkert når de kommer. Nå venter jeg på 16 000 kr. Men har ikke fått de nå. Men i år, så har jeg ikke regnet med å få de nå.

Anonymkode: 775ec...7b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan da ikke belage livet på penger man vet, eller burde vite, at i verste fall ikke kommer før i oktober. Utrolig.

Anonymkode: cb1f5...7db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er kun din egen skyld, kan ikke skylde på skattepenger og dumt og love ungene slik, hvis du ikke hadde penger ellers

Anonymkode: 41c4c...d50

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...