Gå til innhold

Jeg er så glad nå😀😀


Mamma`n til Will& Ailo

Anbefalte innlegg

Jeg og min søster har klart å samle inn 44.000 kr som vi skal kjøpe medisiner , medisinsk utstyr , en ambulanse og skolebøker for når vi om 2 uker drar med oss mann og barn ned til Kambodsja for å jobbe frivillig på skoler og helseklinikker. 

Søsteren min som bor i USA , har også fått med seg en lege som skal jobbe frivillig på helseklinikkene vi skal besøke 😀

Jeg gleder meg helt sinnsykt til denne spennende reisen!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Wow! Så fantastisk!!! Skulle gjerne gjort det samme, men har ingen mulighet til å være lenge borte uten inntekt. 

Ser sånn opp til mennesker som deg, som gjør action av ord! Lykke, lykke til 💜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, pifi med tre nurk skrev:

Wow! Så fantastisk!!! Skulle gjerne gjort det samme, men har ingen mulighet til å være lenge borte uten inntekt. 

Ser sånn opp til mennesker som deg, som gjør action av ord! Lykke, lykke til 💜

Hun skal være der i 2 uker, du har vel litt ferie du også...? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Evablaum skrev:

Hun skal være der i 2 uker, du har vel litt ferie du også...? 

Jepp det har jeg absolutt! 

Men i år skal hele ferien gå til andre prekære ting. Men kanskje neste år? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, Mamma`n til Will& Ailo skrev:

Jeg og min søster har klart å samle inn 44.000 kr som vi skal kjøpe medisiner , medisinsk utstyr , en ambulanse og skolebøker for når vi om 2 uker drar med oss mann og barn ned til Kambodsja for å jobbe frivillig på skoler og helseklinikker. 

Søsteren min som bor i USA , har også fått med seg en lege som skal jobbe frivillig på helseklinikkene vi skal besøke 😀

Jeg gleder meg helt sinnsykt til denne spennende reisen!

 

Hehe, dere skal finansiere dette med 44000? OK. 

Anonymkode: ff53f...d39

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 minutter siden, Evablaum skrev:

Hun skal være der i 2 uker, du har vel litt ferie du også...? 

Hun drar om 2 uker, hvor lenge hun skal være der, har hun ikke sagt noe om. Lær deg å lese før du gulper til andre er du snill. 

 

Og til HI, så utrolig fint av dere! Håper dere får en uforglemmelig tur, at barna deres lærer masse og at dere får gjort masse godt for andre!

Anonymkode: 12b6e...5c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hehe, dere skal finansiere dette med 44000? OK. 

Anonymkode: ff53f...d39

Ja! 30.000 kr koster ambulansen ( som er en 3 hjuls motorsykkel med lasteplan og båre). 10.000 kr til medisiner og utstyr på klinikkene og 4000 kr til bøker! 

Det er billig i Kambodsja, så pengene rekker lenger der..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hehe, dere skal finansiere dette med 44000? OK. 

Anonymkode: ff53f...d39

Hva er det for en overlegen ufin måte å svare på?

Anonymkode: b4469...666

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hehe, dere skal finansiere dette med 44000? OK. 

Anonymkode: ff53f...d39

Gud forby at man er positiv til noe!

Så flott gjort, hi, i tillegg til en utrolig god gjerning så får nok både små og store en opplevelse for livet. God tur og lykke til! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enkelte altså, blir helt paff jeg 😠

For et flott initiativ HI 👏🏻

Anonymkode: 158df...3c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du slår meg igjen og igjen som er gjennomført fantastisk, omsorgsfull og varm dame, Mamman til Will og Ailo :dagens-rose:

Ære være dere :hjerte:

 

Anonymkode: d7e66...a67

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk alle sammen for veldig hyggelige ord ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow! Du er tøff og jeg beundrer deg veldig. Håper alt går bra og at du får hjulpet mange. 

 

 

Anonymkode: 4ea6d...fe1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om noen av dere som bor i Oslo området har noen helsetepper dere kunne donert bort, de vil gå til de babyene som blir født på  helseklinikkene , så ville det vært helt fantastisk for meg å kunne ta med dit.❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Mamma`n til Will& Ailo skrev:

Om noen av dere som bor i Oslo området har noen helsetepper dere kunne donert bort, de vil gå til de babyene som blir født på  helseklinikkene , så ville det vært helt fantastisk for meg å kunne ta med dit.❤️

Jeg skal se om jeg har noen. Jeg har gitt bort det meste av babyutstyr jeg hadde til flyktninger i kommunen, men det dukker stadig opp ting når jeg rydder. 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.6.2017 den 18.34, Anonym bruker skrev:

Hehe, dere skal finansiere dette med 44000? OK. 

Anonymkode: ff53f...d39

Om du syns det var lite så får du starte en kronerulling da 😉 så får hun med seg mer når de drar. Regner med at jo mer penger jo mer får de bidratt med der.

Anonymkode: efe04...062

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
På 25.6.2017 den 5.27, Mamma`n til Will& Ailo skrev:

Om noen av dere som bor i Oslo området har noen helsetepper dere kunne donert bort, de vil gå til de babyene som blir født på  helseklinikkene , så ville det vært helt fantastisk for meg å kunne ta med dit.❤️

Hvis det ikke er for sent, har jeg et par liggende. Må få levert dem denne helgen i så fall. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 25.6.2017 den 19.38, Anonym bruker skrev:

Om du syns det var lite så får du starte en kronerulling da 😉 så får hun med seg mer når de drar. Regner med at jo mer penger jo mer får de bidratt med der.

Anonymkode: efe04...062

Ikke helt slik det fungerer dessverre. 

Anonymkode: ff53f...d39

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppdatering 

Nå har vi vært i Kambodsja og det var en helt unik opplevelse!

Første stopp var Phnom Penh, der fikk vi omvisning på Phnom Penhs 3 beste sykehus og fikk være med inn på en operasjonssal og følge en operasjon 😷 Det var langt under norsk standard!

Andre dagen dro vi å kjøpte medisiner, medisinsk utstyr, skolebøker og div andre ting.

3 dagen kjørte vi 3 timer nordover og inn til en stor innsjø, hvor vi tok båt en time for å komme til den flytende skolen.IMG_4665.thumb.JPG.5dd6da78661ecb5aead9b060aa43e7c3.JPGIMG_4673.thumb.JPG.0c40da2c350f3f8a0b3f06f4543c4b66.JPGIMG_4720.thumb.JPG.3d372b94dce5b45add8c059d750539aa.JPG

Vi ga de masse skolebøker, skrivesaker, plakater og tønner til å holde skolen flytende for den holder på å synke! 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...