Gå til innhold

Svake tester


Cybele

Anbefalte innlegg

Huff, så trist 😭 Du får ha masse lykke til ❤️ Som sagt har jeg mistet jeg også, men gangen etter så satt spiren. Nå har jeg en frisk og fin gutt på snart 1 år pluss enda en liten spire i magen 💕 Har hørt flere si at det er lettere å bli gravid etter man har mistet for da er kroppen mer mottakelig for et lite frø  😊 Håper virkelig det klaffer for deg neste gang :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

13 timer siden, Tresko81 skrev:

Huff, så trist 😭 Du får ha masse lykke til ❤️ Som sagt har jeg mistet jeg også, men gangen etter så satt spiren. Nå har jeg en frisk og fin gutt på snart 1 år pluss enda en liten spire i magen 💕 Har hørt flere si at det er lettere å bli gravid etter man har mistet for da er kroppen mer mottakelig for et lite frø  😊 Håper virkelig det klaffer for deg neste gang :klem:

Takk for omtanken! Håper også at det klaffer raskt :)

jeg tror vi gikk gravide nesten samtidig 2015/2016, var mye inne her og leste, men var ikke veldig aktiv selv. Jenta mi er 11 mnd på fredag :)

Gratulerer med liten spire!

Har også lest at man er mer fruktbar rett etter sa, så håper på det beste nå. Har jo fått stigende sterkere eggløsningstester, så mulig den er på vei allerede (!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anemona skrev:

Takk for omtanken! Håper også at det klaffer raskt :)

jeg tror vi gikk gravide nesten samtidig 2015/2016, var mye inne her og leste, men var ikke veldig aktiv selv. Jenta mi er 11 mnd på fredag :)

Gratulerer med liten spire!

Har også lest at man er mer fruktbar rett etter sa, så håper på det beste nå. Har jo fått stigende sterkere eggløsningstester, så mulig den er på vei allerede (!)

Ja det kan stemme, så da er vi julimamma begge to 😊 Så godt å høre at testene er sterke alt nå. Da er det bare en ting å gjøre 😉😊 Masse lykke til 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...